• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

uusi 1290 Super Duke KTM tulossa vihdoinkin.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wiwwee
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joopa joo, olipa melkoinen virhe bongata tämä mopo näin varhain. :wanna:

Luulin että en tarvitse toista pyörää pitkiin aikoihin, ja vois keskittyä rakentelemaan vaihteeksi nopeahkoa kotiloa.
Taitaa olla paremminkin kotilon myynti ja säästäminen edessä. :grin:

Jos tuolla ei ole fun factory kohdillaan, niin millä sitten?! ~155Nm renkaalta ja alle 200kg? :grin::grin:

Motoristi1958 sanoi:

... sanoo mies jolla on VFR... :)-

onhan tässä onnex sentään vuoden verran aikaa pistää killinkejä jemmaan jos toi sitten kuitenkin iskee tajuntaan kun sen näkee joskus oikein livenä...

on se kuitenkin sen tyylinen peli ettei sen tarvi välittää minkään muun mallin specseistä kun ei kuitenkaan astu esim. RC8 varpaille millään lailla, siksi siinä vois ihan hyvin olla tehojakin oikein kunnolla ja toivottavasti onkin esim, 200hp...

pääsis räyhäpyöralistan kärkeen suoraan :thumbup:

adville sanoi:
on se kuitenkin sen tyylinen peli ettei sen tarvi välittää minkään muun mallin specseistä kun ei kuitenkaan astu esim. RC8 varpaille millään lailla, siksi siinä vois ihan hyvin olla tehojakin oikein kunnolla ja toivottavasti onkin esim, 200hp...

Ei takuulla ole 200 hp, kun RC8 on kuitenkin se KTM:n "ykköspyörä" hieno peli tosin :jippikaijee: Tehot luokkaa 170 kone ja vääntöä mukavasti.

adville sanoi:

En uskois, että sanon tätä, mutta kyllä toi pari sataa kaakkia alkaa olemaan karvan liikaa nakupyörään ellei tarkoituksena ole vetää koko aikaa motaria leuka tankissa +200km/h. Varsinkin, kun miettii, että millaisesta koneesta tuo pitäs puristaa irti. Mieluummin sellanen mörkömoottori, jossa on reilusti ruttua alhaalta asti vaikka sitten huipputehon kustannuksella. Ei tuota maksimitehoa tule kuitenkaan käytettyä kuin hetkittäin suorilla (suorat=tylsää), mutta keskikierrosten vääntö ja teho on normaalissa ajossa koko ajan ulottuvilla.

Tomber sanoi:
Ei takuulla ole 200 hp, kun RC8 on kuitenkin se KTM:n "ykköspyörä" hieno peli tosin :jippikaijee: Tehot luokkaa 170 kone ja vääntöä mukavasti.

Samalla logiikalla esim. B-Kingissä pitäs olla vähemmän tehoa kuin gixerissä.

Nitrous sanoi:
En uskois, että sanon tätä, mutta kyllä toi pari sataa kaakkia alkaa olemaan karvan liikaa nakupyörään ellei tarkoituksena ole vetää koko aikaa motaria leuka tankissa +200km/h.

Nii mut aatteles sitä tunnetta kun tavallisella mutkapätkällä joka avauksessa saa säästellä eturengasta pelkällä raa´alla voimalla. Tai kun suikkaa ohi jostain kotilosta kevyesti nelosella ja saa tuupata halogeenin kohti pilveä ihan vaan ohimennen tuuppaamalla potikan kireemmälle :wanna:

GuessWho sanoi:
Nii mut aatteles sitä tunnetta kun tavallisella mutkapätkällä joka avauksessa saa säästellä eturengasta pelkällä raa´alla voimalla. Tai kun suikkaa ohi jostain kotilosta kevyesti nelosella ja saa tuupata halogeenin kohti pilveä ihan vaan ohimennen tuuppaamalla potikan kireemmälle :wanna:

niinpä,älä muuta turise..:orgmp3:

Nitrous sanoi:

just tät mä ajan takaa, ei kai noi valmistajat enää nykyisin oo niin tyhmiä että ois joku "huippumalli" jonka varpaille ei astuta.

emmä ainakaan mitää rc8;a halua, ei mulle oo sellaselle käyttöä ,oon mä sellasella ajanu, mutta toi tosi tehokas Duke houkuttelee kyllä.:thumbsup:

GuessWho sanoi:
Nii mut aatteles sitä tunnetta kun tavallisella mutkapätkällä joka avauksessa saa säästellä eturengasta pelkällä raa´alla voimalla.

Ja sillon sitä voimaa tarvitaan mieluummin lähellä 6000rpm vai 10 000rpm? Mieluummin kunnolla ruttua heti eikä vasta siellä suoralla. ;)

Nitrous sanoi:
Mihis logiikkaan toi perustuu? B-kingi perustuu kuitenkin Busan koneeseen ja osittain runkoonkin :paikallatuulee:
Näin olen ainakin itse ymmärtänyt...

GuessWho sanoi:

Niiiiiin samoilla linjoilla naku-fanina :thumbsup:

Tomber sanoi:
Mihis logiikkaan toi perustuu? B-kingi perustuu kuitenkin Busan koneeseen ja osittain runkoonkin :paikallatuulee:
Näin olen ainakin itse ymmärtänyt...

Ja busa vanhentuneena matkapyöränä on Suzukin huippumalli? Verrataan sitten siihen. :;):

Nitrous sanoi:
Ja sillon sitä voimaa tarvitaan mieluummin lähellä 6000rpm vai 10 000rpm? Mieluummin kunnolla ruttua heti eikä vasta siellä suoralla. ;)

Kutosen jälkeen toi vanha mallikin kiipeää vielä ylös pikku nykäsyllä mutta sellanen joka alkais kammeta tasasesti ylös neljäntuhannen jälkeen silleen vakavasti muristen niinku supertuken RC8R red bull edition teki, sellaisen nakun mä haluisin.

GuessWho sanoi:
Kutosen jälkeen toi vanha mallikin kiipeää vielä ylös pikku nykäsyllä mutta sellanen joka alkais kammeta tasasesti ylös neljäntuhannen jälkeen silleen vakavasti muristen niinku supertuken RC8R red bull edition teki, sellaisen nakun mä haluisin.

Eli samoilla linjoilla ollaan, lisää voimaa alas vaikka sit pikkasen huipusta tinkimällä. :jippikaijee:
Toi RC8 on muuten aika hassu vekotin kiipeilemään syliin avauksissa. Eikä isomman potkiminen sisään edes tiputa keulaa kun sitä ruttua on riittävästi jo alhaalla.

Nitrous sanoi:
Eli samoilla linjoilla ollaan, lisää voimaa alas vaikka sit pikkasen huipusta tinkimällä. :jippikaijee:
Toi RC8 on muuten aika hassu vekotin kiipeilemään syliin avauksissa. Eikä isomman potkiminen sisään edes tiputa keulaa kun sitä ruttua on riittävästi jo alhaalla.

Taidankin tilailla huomenissa tuohon vanhukseen pari piikkiä tiheemmät välitykset alkavalle kaudelle. Tuli himo.:smoking:

GuessWho sanoi:
Taidankin tilailla huomenissa tuohon vanhukseen pari piikkiä tiheemmät välitykset alkavalle kaudelle. Tuli himo.:smoking:

Tilaa samalla siihen gixeriin kans, että jaksaa kuljettaa tollasta korstoo myös suorilla. Muutenhan siitä loppuu kulku kohta kahden markan jälkeen pelkästään ilmanvastuksen takia. :)-

Nitrous sanoi:
Ja busa vanhentuneena matkapyöränä on Suzukin huippumalli? Verrataan sitten siihen. :;):
Jaa ei se nyt tilannetta paranna että verrataan pienemmällä koneella olevaan vanhentuneeseen supersporttiin :p
Se mulla oli logiikkana että noissa samat koneet (tietenkin 1290 SD yliporattu suuremmaksi), mutta tossa sun B-king GSXR vertailussa vertailit ihan eri koneita, eli se logiikka oli ihan eri kuin itselläni.

Nitrous sanoi:
Tilaa samalla siihen gixeriin kans, että jaksaa kuljettaa tollasta korstoo myös suorilla. Muutenhan siitä loppuu kulku kohta kahden markan jälkeen pelkästään ilmanvastuksen takia. :)-

Siin on jo miinus 1 ja plus 2. Mennään ny enstee niillä ja katotaan sit jos henki pihisee et pitääkö muuttaa :thumbsup:

GuessWho sanoi:
Siin on jo miinus 1 ja plus 2. Mennään ny enstee niillä ja katotaan sit jos henki pihisee et pitääkö muuttaa :thumbsup:

Ite ajoin k7:lla miinus 2 ja plus 3 väleillä. Motoparkkiin toi välitys on vähän siinä rajoilla, että loppuuko kesken ja Kemoraankin ehkä vähän turhan lyhyt. Alastarolla toimi hyvin. Toi sun nykynen on varmaan aika passeli ja rattaat nyt ei paljon maksa muutenkaan.

Back