• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

uusi 1290 Super Duke KTM tulossa vihdoinkin.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wiwwee
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Miki sanoi:
Käyttäjäkommentteja lueskelin aikaa sitten superduke.net palstalta. Aika usein valittelivat eturattaan pienentämisen lyhentävän pienempiä vaihteita liikaa. Väännöllähän tuota härveliä viedään. Tosin kuutonen on aika turha vaihde Suomessa.
Takarattaalle kaksi piikkiä lisää oli muistaakseni paras lopputulos. Mutta sellanen pitää sitten ite tehdä:no:

Pidän ton perusvälityksen ja lautan pienemmän eturattaan hyllylle. Kävin eilen ajelemassa 300km lenkin ja totuttelin ettei koko ajan ajeta loikkarilla vaan vitonen on hyvä ajovaihde.

On muuten aivan mahtava ajaa mutkatiellä.

Ei kukaan rottweiler / full akra omistaja asu pk-seudulla tai lähistöllä? Olisi hauska nähdä miten suorituskyvyt eroaa omaan pyörään nähden, kun en tunnu saavan niin paljoa tehoa irti kuin useimmat tuntuvat saavan.

Eli verrokki dynotuksen voisi tehdä, minun piikkiin tietenkin.

Kimi70 sanoi:
Ennenkuin myyt sen bodiksen ...käy bike doctorin sivuilla.....,elikkä vaikka olikin hyvin sisäänajettu pyörä....niin mielestäni ihan hyvä tehonlisäys tuo 6.5hv ....,unohtamati miltei saman suuruista painon kevennystä....

En kyllä tuolla tuota 6,5 hevosta tehoa saanut omaan pyörään. Mutta ei minulla ole vakio katalysaattoriakaan siinä paikoillaan, vaan jotain muuta :;): Ja säädetty nykyiselle kokoonpanolle. Eli tämä tosiaan ylimääräinen minulle.

Tässä KTM Super Duke 1290 R -15 akran koko rännillä ja softa+suodatin ja sas poistettuna.
Säätämistä on...

Liitetiedostot

• image.jpg
    image.jpg
    92,3 KB · Katselut: 112
Kimmo76 sanoi:
Tässä KTM Super Duke 1290 R -15 akran koko rännillä ja softa+suodatin ja sas poistettuna.
Säätämistä on...

Tässä vielä seos karttaa siinäkin säätämistä on..:no:

Liitetiedostot

• image.jpg
    image.jpg
    94,8 KB · Katselut: 76
Mistäs kannattaa hankkia Rottweiler ilmanputsari sekä power commander V sekä autotune (saa kummatkin pytyt säädettyä penkissä erikseen) onko teillä jo asentaneilla dynolaput, olis kiva nähdä minkälaisia käppyröitä tällä setillä saa.. Muuta tähän koneeseen ei varmaan edes kannata miettiä :jippikaijee:

Eilen vaihdoin -08 RC8:sta TeräsHerttuaan, on muuten aikamoinen laite.. Väri oranssi, Akran kokoränni, kaksivärivanteet ja sivulaukut. Tunnistaako joku vanhaksi mopokseen? Tampereen R.M Heinolla oli myynnissä. :orgmp2:

Smiik89 sanoi:
Eilen vaihdoin -08 RC8:sta TeräsHerttuaan, on muuten aikamoinen laite.. Väri oranssi, Akran kokoränni, kaksivärivanteet ja sivulaukut. Tunnistaako joku vanhaksi mopokseen? Tampereen R.M Heinolla oli myynnissä. :orgmp2:

Joo, mun vanha. Varmaan reikä sivulaukussa, se on varma tunniste:D

9000 km näytti riittävän etujarrupalat. Ei viitti raudoille asti ajaa. Tosin ~3000 km rataa voi olla joku vaikutus asiaan.

Miki sanoi:
9000 km näytti riittävän etujarrupalat. Ei viitti raudoille asti ajaa. Tosin ~3000 km rataa voi olla joku vaikutus asiaan.

Joo kannattaa vaihtaa ajoissa, Botnialla rupes jarrut häviämään kun 0.5 rakotulkki ei mennyt enää tarkastuskulman ja levyn väliin:grin:
En kokeile enää toista kertaa.

Mites muilla tuon nopeusmittarin virheen kanssa? Olen muilta foorumeilta lueskellut ongelmasta ja totesin saman nyt itsekin navigaattorin avulla, virhettä on yli 10 % mikä on ainakin minun mielestäni todella huono homma. Onko joku saanut ongelmaa korjattua esim. huollossa vai pitääkö ryhtyä tähän ABS-levyjen vaihtamisprojektiin? :sad:

Muuten olen ollut äärimmäisen tyytyväinen mopoon, entistä RC8:a paljon käyttökelpoisempi katuajossa ja tietysti se moottori.. :wanna:

Smiik89 sanoi:
Mites muilla tuon nopeusmittarin virheen kanssa? Olen muilta foorumeilta lueskellut ongelmasta ja totesin saman nyt itsekin navigaattorin avulla, virhettä on yli 10 % mikä on ainakin minun mielestäni todella huono homma. Onko joku saanut ongelmaa korjattua esim. huollossa vai pitääkö ryhtyä tähän ABS-levyjen vaihtamisprojektiin? :sad:

Muuten olen ollut äärimmäisen tyytyväinen mopoon, entistä RC8:a paljon käyttökelpoisempi katuajossa ja tietysti se moottori.. :wanna:

Nopeusmittarilla mitään tee......eli ei osu edes tontille :rant:

Smiik89 sanoi:

Eikai siihen softan puolesta ole mitään tullut. Yks svedu on vaihtanut ABS -kiekot. Siitä on superduke.net palstalla jotain. Itteä ei haittaa, kun ajo on lähes pelkkää rataa.

Juu sieltä olen niistä ABS-kiekoista lukenutkin, vaikuttaisi toimivan ilman haittavaikutuksia..
Tuli vain mieleen, että toimisiko sama kikka jos vain esim. teippaisi muutaman reiän umpeen vakiokiekoista? Vai tuleeko tällöin signaalin väli niin pitkäksi tai epätasaiseksi, että alkaa heittää virheilmoituksia..?

Back