• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Uudet viestit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Ainakaan minä en tänään saa yhtään mistään näkyviin "uusia viestejä". Linkit ovat yksinkertaisesti kadonneet.
nixweiss.gif

On vähän paha navigoida täällä ilman niitä.

Foorumin ulkoasu on muutenkin näemmä muuttunut. Onko kyseessä tähän liittyvä kämmi?

Niin, selaimeni on IE ja käyttis XP Home.

Jospa et ole kirjautunut, tai siis kone on jostain syystä sut tiputtanu?
wink.gif

Ainakaan minä en tänään saa yhtään mistään näkyviin "uusia viestejä". Linkit ovat yksinkertaisesti kadonneet.  
nixweiss.gif

On vähän paha navigoida täällä ilman niitä.

Foorumin ulkoasu on muutenkin näemmä muuttunut. Onko kyseessä tähän liittyvä kämmi?

Niin, selaimeni on IE ja käyttis XP Home.
Tämän kirjoitettuani tajusin, että järjestelmä oli kirjannut minut sisään rekisteröimättömänä. Ei hyvää päivää. Kuinka noin voi käydä?
nixweiss.gif

Noissa "uusissa viesteissä" on muuten pieni pugi. Jos uusia viestejä on enempi kuin yksi sivullinen, niin siihen sivujen väliin jää pari viestiä. En oo saanu selville, kuin monta, mutta silloin tällöin huomaa ettei jotain threadia näykkään. Ja kun katselee kellon aikoja, niin sen pitäisi olla juuri siinä välissä joka on viimeisen sivulla näkyvän ja seuraavan sivun topicin välissä

Toinen juttu mitä olen joskus miettinyt on nuo yksityisten foorumien keksit. Siellähän ei kirjautuminen pysy kuin vuorokauden. Olisko sitä mahdollisuus saada pidemmäksi??

Ai, sie keksit miks jotkut ei nay uusissa viesteissa, itse olin vaan huomannu etta niita sillontallon puuttuu.

Yksi iso toive olisi uusien viestien suhteen (mainittu myos muualla keskusteluissa foorumin tasoon liittyen) : Voisiko tuosta listauksesta jattaa pois p***njauhannan viestit? Akkipaata voisi kuvitella etta sita voi saataa, kun eihan esim. etusivulla nay testiosaston postit, jotka myos kai joutas pois uusista. Ne sitten keta jauhanta kiinnostaa, voisivat asustaa siella lokerossa.. Nyt kun tuppaa suurin osa uusista olevan niita, saa asiaa ihan etsimalla etsia.

Ja kylla, olisi erittain miellyttavaa jos suljetuiden cookie olisi sailyvampaa sorttia, tai viela parempi, jos sais sen pysyvaiseksi samanlaisella 'muista kirjautuminen' kun paasivunkin. (ei, ei aavistustakaan voiko tata teknisesti toteuttaa)

Niijoo, ja muokkasin otsikon, jos sattuisi paremmin huomiota saavan yllapidolta noin.. (niin ei tarvii iaman ihmetella et mitahan mina kirjotinkaan
biggrin.gif
)

Ja vielä yks..

Vaikka mulle viimeks (joskus vuos tai puoltoist sitte)pyydettäessä opetettiinkin se "back to top" painike, niin silti viekäkin kaipaisin "uusia viestejä" painiketta sivujen alareunaan.

Jookoskookos?

Ja lisattasko tahan se ianikuinen toive siita kaikkien viestien luetuiks-merkkaamisesta joko hakulomakkeen alalaitaan tai tuonne ylariviin ohjauspaneelinappuloiden viereen..

Yksi iso toive olisi uusien viestien suhteen (mainittu myos muualla keskusteluissa foorumin tasoon liittyen) : Voisiko tuosta listauksesta jattaa pois p***njauhannan viestit? Akkipaata voisi kuvitella etta sita voi saataa, kun eihan esim. etusivulla nay testiosaston postit, jotka myos kai joutas pois uusista. Ne sitten keta jauhanta kiinnostaa, voisivat asustaa siella lokerossa.. Nyt kun tuppaa suurin osa uusista olevan niita, saa asiaa ihan etsimalla etsia.

Ja vielä yks..

Vaikka mulle viimeks (joskus vuos tai puoltoist sitte)pyydettäessä opetettiinkin se "back to top" painike, niin silti viekäkin kaipaisin "uusia viestejä" painiketta sivujen alareunaan.

Jookoskookos?

Ja lisattasko tahan se ianikuinen toive siita kaikkien viestien luetuiks-merkkaamisesta joko hakulomakkeen alalaitaan tai tuonne ylariviin ohjauspaneelinappuloiden viereen..
Tässäpä hyviä ajatuksia, kuin omasta päästä pulpahtaneita
idea3.gif

Profiileihin voitaisiin lisätä SKYPE tunnus ja vaikka hukata messengerit yms wanhanaikaiset semikommunikointisydeemit
033102bebe_1_prv.gif

Back