itseasiassa toi meidän vaki kilpi ei edes ole iso!No mä olen ajanut tuolla kilvellä koko tämän kesän, 2 kertaa pysäytetty mopon kanssa ja kummallakaan kerralla ei vissiin edes katsoneet tuota kilpeä... tai ei ainakaan sanoneet siitä mitään. Tarralla tehty ja livenä hyvinkin aidon oloinen, tarrana vielä sellaista liikennemerkki tarraa missä myös tuo heijastava ominaisuus mukana. Mikäs siinä jos poliisit tuon vie, täytyy tilata sitten uusi tilalleKuinkas kauan tuollaisella lapulla saa ajella ennenkuin sitä on joku virkaintoinen ruuvailemassa irti?
Englannissahan ne kovasti tykkää noista minikilvistä ja ei ilmeisesti kauheasti tule edes virkavallalta tukkapöllyä. Suomen ollessa about 10 astetta takakireämpi paikka niin luulisi olevan mp-poliisi takalaudassa jo ensimmäisellä testiajolla.![]()
Minulla toi on kiinni vain ja ainoastaan ulkonäön takia, en pysty käsittämään sitä miksi tuo meidän vakiokilpi pitää olla niin hemmetin suuri kokoinen...
Mynssenissä viimeksi käydessäni pisti oikein silmiin että niillä se vasta iso onkin!!!