Tarkennuksena, asun Helsingissä tätänykyä, jostain syystä en oo osannu päivittää profiilia..jlik sanoi:En tiedä kuka Oulussa pystyy tekemään tuon vetskarin vaihdon. Kannattaa ehkä etsiä tältä palstalta josko sieltä löytyis suutari Oulussa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarkennuksena, asun Helsingissä tätänykyä, jostain syystä en oo osannu päivittää profiilia..jlik sanoi:En tiedä kuka Oulussa pystyy tekemään tuon vetskarin vaihdon. Kannattaa ehkä etsiä tältä palstalta josko sieltä löytyis suutari Oulussa.
Kaff sanoi:Tarkennuksena, asun Helsingissä tätänykyä, jostain syystä en oo osannu päivittää profiilia..
jlik sanoi:Todennäköisesti vetskari ei sovi takkiin, ei edes Suomesta ostettuun Dainesen takkiin. Ostin viime vuonna itelle ja emännälle Euroopasta (Espanja, Saksa) Dainesen 2-osaset nahat ja niiden vetskari ei sovi Suomessa myytäviin Dainesen nahka- tai tixtex-takkeihin. Kävin Bikewordissa kokeilemassa tätä. En tiedä miksi Suomessa myytävissä Dainesen kamppeissa on erilaiset vetskarit. Joten joudut vaihdattamaan nahkapöksyjen vetskarin mutta se ei oo iso homma ammattilaiselle.
), koska tällaiset housut varmaan pitää olla suht tiukat.. (?) Outo fiilis silti, oon vissiin ajanu liian kauan Goret tai farkut jalassa.. Pituus siis oli pielessä, kun polvisuojat asettui kunnolla paikalleen pyörän päällä istuessa, haarukka alkoi roikkua räppimeiningillä ja takaa alkoi vilkkua työmiehen hymy, eli ainakin reisiin tarvittaisiin lisää kangaspituutta.Kaff sanoi:Nonii, Dainese Ponyt tuli postista tänään. Onneksi valitsin liikkeen, jolla on ilmainen palautus..
Housuissa ei sinällään mitään vikaa, koko vaan ei mätsää. Vyötärö yms todennäköisesti oikean kokoiset (menee kiinni ilman väkivaltaa, muttei jätä kauheesti arvailujen varaan), koska tällaiset housut varmaan pitää olla suht tiukat.. (?) Outo fiilis silti, oon vissiin ajanu liian kauan Goret tai farkut jalassa.. Pituus siis oli pielessä, kun polvisuojat asettui kunnolla paikalleen pyörän päällä istuessa, haarukka alkoi roikkua räppimeiningillä ja takaa alkoi vilkkua työmiehen hymy, eli ainakin reisiin tarvittaisiin lisää kangaspituutta.
Sääli sinänsä, sillä Ponya ei saa pitkällä lahkeella.. mut Alienia saa. Täytyy varmaan pistää sellaset tilaukseen seuraavaksi jos jostain löytyy ko kokoa.
Mielenkiintoisena knoppina: Dainesen kokotaulukon mukaan pitkällä lahkeella oleva 52 eli koko 104 näyttäisi vastaavan esim vyötärömitoiltaan paremmin kokoa 50. Kun Ponyjen normi 52 oli mulle ehkä aavistuksen nafti vyötäröltäkin, tilaan varmaan riskillä Alieneista koon 110.
Kaff sanoi:Nonii, Dainese Ponyt tuli postista tänään. Onneksi valitsin liikkeen, jolla on ilmainen palautus..
Housuissa ei sinällään mitään vikaa, koko vaan ei mätsää. Vyötärö yms todennäköisesti oikean kokoiset (menee kiinni ilman väkivaltaa, muttei jätä kauheesti arvailujen varaan), koska tällaiset housut varmaan pitää olla suht tiukat.. (?) Outo fiilis silti, oon vissiin ajanu liian kauan Goret tai farkut jalassa.. Pituus siis oli pielessä, kun polvisuojat asettui kunnolla paikalleen pyörän päällä istuessa, haarukka alkoi roikkua räppimeiningillä ja takaa alkoi vilkkua työmiehen hymy, eli ainakin reisiin tarvittaisiin lisää kangaspituutta.
Sääli sinänsä, sillä Ponya ei saa pitkällä lahkeella.. mut Alienia saa. Täytyy varmaan pistää sellaset tilaukseen seuraavaksi jos jostain löytyy ko kokoa.
Mielenkiintoisena knoppina: Dainesen kokotaulukon mukaan pitkällä lahkeella oleva 52 eli koko 104 näyttäisi vastaavan esim vyötärömitoiltaan paremmin kokoa 50. Kun Ponyjen normi 52 oli mulle ehkä aavistuksen nafti vyötäröltäkin, tilaan varmaan riskillä Alieneista koon 110.