Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on ollut jo pitemmän aikaa ja tyytyväinen olen ollut.Onko kokemuksia leovincen gp:style vaimentimesta??
onko hyvä ostos?![]()
Mistäpä saapi tommoisen ermaxin "härpäkkeen"? Mulle toi heti ja!!!
Tilasin ite semmosesta putiikista ku Oitracon Oy.Mistäpä saapi tommoisen ermaxin "härpäkkeen"? Mulle toi heti ja!!!![]()
Tähän uuteen malliin käy samat rattaat kun vanhempaan. Taakse myös monen muun mallin. Isompia/pienempiä rattaita pitäs saada all rightiltä.mistä sä noi rattaat tilasit?
Juuri näin.Tähän uuteen malliin käy samat rattaat kun vanhempaan. Taakse myös monen muun mallin. Isompia/pienempiä rattaita pitäs saada all rightiltä.mistä sä noi rattaat tilasit?
Vastasinpa s.postiisi.ATZ, jos olet jo rattaat ja alakatteen saanu niin jos viittisit vähän hinnoista valaista.
BELLY PANTehtaan kilkkeitäki ilmeisesti kohta saatavilla.
Löytyykö tuosta alakatteesta mitään kuvaa?Itellä nyt kiinni leo vince Gp-style vaimennin, louisilta huggeri ja alakate...nyt alkaa pyörä näyttää omalta, kun vielä keväällä heti ajokauden alussa asennuran power commanderin niin saadaan käynti kohilleen rahaa kulunut commanderin asennuksen/säätöjen kanssa n. 1200€ eli ihan säädyllisissä rajoissa mennään...vielä tuosta putkesta niin ilman db-killeria mielestäni liikaa meteliä ja ei killerin kanssakaan korvatulpista le haittaa![]()