Salmon sanoi:Ihan sama mihin aikavyöhykkeeseen siirtyy, silti foorumin kello pysyy samassa ajassa eli 2h edellää oikeaa aikaa
Pitäsköhän ottaa käyttöön slogan: "moottoripyora.org, edellä aikaansa".?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Salmon sanoi:Ihan sama mihin aikavyöhykkeeseen siirtyy, silti foorumin kello pysyy samassa ajassa eli 2h edellää oikeaa aikaa
Go-Za sanoi:Mulla ei toimi Oman Tittelin muuttaminen...
Mutta odotellaan uutta foorumia. Vai oliko siinäkin sama moottori?
Ei toimi mulla. Ei vaihdu niin ei vaihdu!tonttuj sanoi:
Paina sitä tallenna-nappulaa.Go-Za sanoi:Ei toimi mulla. Ei vaihdu niin ei vaihdu!
Go-Za sanoi:Ei toimi. Kaikkea on kokeiltu paitsi noitarumpua!
Mulla lukee siellä omissa tiedoissa (eli /user/me/edit -osoitteessa) tittelin kohdalla
se sana minkä siihen haluaisin, mutta täällä foorumilla se ei näy.
wanico sanoi:Taitaa Kossulla ja Nyssellä olla Pemarit, ku kaiken pitäisi toimia ku napista painaa.
Ostaisitte italopyörän ni ymmärtäisitte, että sitä voi olla onnellinen ku edes jostain napista jotain tapahtuu.
Kyllä juurikin näin. Mulla esim tittelinä tuo "Puudelin kouluttaja" -Mutta kun se on jo koulutettu niin titteliä pitäis vaihtaa!ts18056 sanoi:Onko toi titteli joku jäsenistön ominaisuus? Kun ei mulla näy missään mitään paikkaa mihin moista edes syöttää?

shyhander sanoi:Siis tuon saa kai muutettua omista asetuksista. Hallintapaneeli -> Yleisasetukset
sami1024 sanoi:Ps. Onko tuota aikaa lyhennetty jossain kohtaa, kun en muista että tätä samaa ilmiötä olisi tullut eteen aiempina talvina?