Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Klikkaa Antti esim tässä ketjussa tuota omaa nimeäsi ja katsoppa mitä sieltä löytyy...basic sanoi:Saalolaisii si si si sii si si sii si si sii...
Mä oon näköjään vieläkin Salolainen. Pääseeköhän tota joskus muuttamaan?
RoRo sanoi:Ostoskorissa roikkuu joku viimekeväinen ratapäivämaksu eikä sen deletointi onnistu, pitäisi päästä pikkuhiljaa maksamaan 2013 jäsenyys.
Laitoin ylläpidolle viestiä asiasta viime viikonloppuna eikä sitä kautta ainakaan kukaan ole reagoinut ongelmaan.
Poista-toimintokin löytyy mutta se ei toimi. Alkaa jo pikkuhiljaa tottumaan näihin ongelmiin 
GuessWho sanoi:Edellenkään ei muuten pysty lisäämään kalenteriin tapahtumia iPadilla...

R1ivattu sanoi:Kyllä mulla toimii ihan ilman ongelmia![]()
GuessWho sanoi:mulla ei anna asettaa päivämäärää vaan kun scrollaan sivun alas missä päivvämäärän asetus on, se liuttaa sivun takas ylös issekseen.
Go-Za sanoi:Klikkaa Antti esim tässä ketjussa tuota omaa nimeäsi ja katsoppa mitä sieltä löytyy...
Kaj sanoi:Mahtaako nuo viestien lähetysajat tulla oikeiksi jossain vaiheessa, eli nytkin kello on 17:49 ja viestini lähetysajaksi tullee kuitenkin 18:49...
tonttuj sanoi: