• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Uuden sivuston ongelmista raportointi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ylläpito
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pitäisi toimia, heitä keksit pois jos ei muuten lähde toimimaan.

Oliko joku (jotkut) toivonu että linkkien väri on sama harmaa kuin muunkin tekstin??
Mun silmä ainakin vähän karsastaa sitä ettei esim. omassa allekirjoituksessa oleva linkki
erotu mitenkään muusta tekstistä!

Hannula sanoi:
Pitäisi toimia, heitä keksit pois jos ei muuten lähde toimimaan.

Muistaa kirjautumisen jos suljen session mutta ei tallenna eikä tarjoudu tallentamaan salasanaa. Eli kun uloskirjaan tai sammutan koneen ja avaan niin aina näpytinäpyti...eikä ole sivusto estettynä millään tavalla...

miksi mulla näkyy oikealla ylhäällä "yksityisviestit [3]"

kaikki viestit on luettu, ja niitä on inboxissa enemmän kuin 3.

olen logannut ulos ja sisään. ei muutosta.

vtwin sanoi:
miksi mulla näkyy oikealla ylhäällä "yksityisviestit [3]"

kaikki viestit on luettu, ja niitä on inboxissa enemmän kuin 3.

olen logannut ulos ja sisään. ei muutosta.

Mullakin näytti yhtä uutta viestiä. Jostakin syystä luuli joskus lähetettyä viestiä uudeksi viestiksi, eli tsekkaapa lähetetyt viestit..

Keskustelu-sivun oikean palastan Uudet viestit -osio katosi päivityksen myötä kokonaan näkyvistä Nokian (E51) omassa selaimessa. Hyvii hommii.

Armahtakaa meitä "vanhuksia" -please ! Ei tuollaista v e r e n p u n a i s t a taustaa voi tsiigailla lasien kanssa saati ilman niitä...:itkupilli:

Ei ole punaista taustaa tällä sivustolla. Mikä selain sulla on?

Go-Za sanoi:
Oliko joku (jotkut) toivonu että linkkien väri on sama harmaa kuin muunkin tekstin??
Mun silmä ainakin vähän karsastaa sitä ettei esim. omassa allekirjoituksessa oleva linkki
erotu mitenkään muusta tekstistä!

Pahempi ongelmahan on että linkeiltä on poistettu alleviivaus. Joskin olen väristäkin yhtä mieltä sun kanssas.

Edelleen on webserverin asetukset pielessä kun melko usein ei pysty näyttää sivua ja vasta refreshin jälkeen aukee. Jos palvelimilla pyörii Apache niin on syytä muttaa arvoja mpm_prefork_module ja mpm_worker_module moduuleissa.

Eli näitä httpd.conf/apache2.conf tiedostossa:

StartServers
MaxClients
MinSpareThreads
MaxSpareThreads
ThreadsPerChild
MaxRequestsPerChild

Hannula sanoi:
Ei ole punaista taustaa tällä sivustolla. Mikä selain sulla on?

keskustelu-valikko näkyy tosiaan verenpunaisena täällä myös. mikähän exploreri tässä koneessa nyt olisikaan selaimena...

Etusivulta uusimmat viestit kohdasta klikkaamalla saisi kyllä mennä ko. ketjun uusimpaan viestiin eikä ensimmäiseen.

terowave sanoi:
Etusivulta uusimmat viestit kohdasta klikkaamalla saisi kyllä mennä ko. ketjun uusimpaan viestiin eikä ensimmäiseen.

Meinasin valittaa samasta, mutta sitten huomasin, että ennen otsikkoa oleva ympyrä on juurikin se toiminto.

Back