Suzu-ukko sanoi:Muokkaa profiila nappulaa kun painaa niin palkaksi saa Hups ja vippaa kirjautumisen romukoppaan.
HUPS = HKirjaudu Usisään Poikeasta Syläkulmasta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suzu-ukko sanoi:Muokkaa profiila nappulaa kun painaa niin palkaksi saa Hups ja vippaa kirjautumisen romukoppaan.
Lelupete sanoi:Foorumi taitaa olla vielä talviajassa.![]()
tonttuj sanoi:Sinä olet, muuta se itse http://www.moottoripyora.org/user/me/edit
panman sanoi:Hups! Sivua ei löytynyt! (Error 404)
Hups! Sivua ei löytynyt! (Virhe 404)
Koskahan tämä foorumiräpellys saadaan oikeasti kuntoon?
Hannula sanoi:Yllä oleviin kysymyksiin sen verran, että moni asia paranee version 2.1 myötä, joka julkaistaan kun alkaa olemaan riittävän valmista.
Ei ole vieläkään korjattu sitä merkistöongelmaa. Eli kun tallennan käyttäjätunnukseni hakukenttään kehittyneemmässä haussa, niin se näkyy muodossa Tylytt%u00E4j%u00E4.
Hannula sanoi:Yllä oleviin kysymyksiin sen verran, että moni asia paranee version 2.1 myötä, joka julkaistaan kun alkaa olemaan riittävän valmista.
Hannula sanoi:
Salmon sanoi:onkohan mun selaimessa vika (firefox) vai missä, mut ei enää mene viestiketjun viimeiseen viestiin vaikka sitä topicista klikkaa. nyt menee vaan viimeisen sivun alkuun
Salmon sanoi:onkohan mun selaimessa vika (firefox) vai missä, mut ei enää mene viestiketjun viimeiseen viestiin vaikka sitä topicista klikkaa. nyt menee vaan viimeisen sivun alkuun