tonttuj sanoi:
Mulla taas heittää errorin kun tonne yrittää, mutta ajan sain muutettua hallintapaneelin kautta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tonttuj sanoi:
-JuhaK- sanoi:Mulla taas heittää errorin kun tonne yrittää, mutta ajan sain muutettua hallintapaneelin kautta.![]()
tonttuj sanoi:Errorin, minkäs errorin?
-JuhaK- sanoi:Kun painaa tuota linkkiä niin tulee.
HUPS! SIVUA EI LÖYTYNYT! (ERROR 404)
Hups! Sivua ei löytynyt! (Virhe 404)
tonttuj sanoi:Kirjaudu sisään oikeasta yläkulmasta.
RoRo sanoi:Ei pysty tallentamaan salasanaa ja käyttäjätunnusta chromella!?!?![]()
Nitrous sanoi:Mulla oli kans ton kanssa jotain ongelmaa, mutta ilmeisesti salasana päivittyy jonkin verran viiveellä, koska yön yli nukuttua uusi salasana(joka ei toiminut illalla) toimi ilman ongelmia.
RoRo sanoi:Tänks, yritetään vielä kerran. Koko ajan pientä käyttöä hankaloittavaa feelua, turhauttaa välillä...
Muoks:
Onnistui! Vanhaa salasanaa ei ollut talletettujen tai älä tallenna -listalla mutta nyt kun vaihtoi niin kaikki ok. Outoa. Hakeudunko lääkärin vastaanotolle vai auttaako ysimillinen burana paremmin?![]()

Laareppi sanoi:Morjesta,
profiilin muokkaus ei onnistu, koska "sähköpostiosoite on jo käytössä".
Sama osoite ollut jo vuosia, myös vanhassa foorumissa.
Mitä teen?

mikko2, sinulla ei ole pääsyoikeutta tälle sivulle. Tähän voi olla useita syitä:
Käyttäjätunnuksellasi ei ehkä ole riittäviä oikeuksia tälle sivulle pääsemistä varten. Yritätkö muokata jonkun muun viestiä, käyttää ylläpitäjän toimintoja tai muuta rajoitettua ominaisuutta?
Jos yrität lähettää viestin, ylläpitäjä on saattanut passivoida tilisi, tai se saattaa odottaa aktivointia.
RoRo sanoi:Yksityisviesteissä lähetettyjä ei saa mitenkään näkyviin. Voi vee tätä #"!%¤#"%¤¤/&%)(/&)=/)(
RoRo sanoi:Kun menen hallintapaneellin niin tämä ylläoleva teksti näkyy yhtenä sotkuna, enpä ole sen takia jaksanut vaivautua sen kummemmin mitään asetuksia kaivelemaan.