• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Uuden sivuston ongelmista raportointi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ylläpito
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
JMH sanoi:
Olenko se vain minä, vai onko muilla hieman tahmeaa tuo uusimpien viestien päivittyminen. Juuri kirjoitin elämääkin tärkeämpää asiaa, ja ei näy minulla uusissa viesteissä (vai onko tämä tarkoitus, että oma viesti ei ketjua nosta ylös omalla näytöllä)?

Itse olen huomannut että ne ketjut jotka olet lukenut häviävät tuosta uusimmat viestit listasta, eli se listaa uusimmat lukemattomat ketjut. Etusivun uudet viestit listassa taas näkyy uusimmat kirjoitetut viestit, kuten myös keskustelualueen oikeassa reunassa olevassa listauksessa.

Kriisi sanoi:
Itse olen huomannut että ne ketjut jotka olet lukenut häviävät tuosta uusimmat viestit listasta, eli se listaa uusimmat lukemattomat ketjut. Etusivun uudet viestit listassa taas näkyy uusimmat kirjoitetut viestit, kuten myös keskustelualueen oikeassa reunassa olevassa listauksessa.

Voipi olla muuten näin. En ole kyllä ihan varma, onko tämä ominaisuus positiivinen... Tällä teorialla tämä ei näy uusimpien listassa minulla.

Muoks: joo, ei näkynyt uusimpien viestien listalla, mutta näkyi keskustelun etusivulla.

Ja chatti senkun loistaa toimimattomuudellaan....:baahaahaa: Hyvin futaa ja on ajan tasalla:vi**ttaa: Onnittelen ylläpitäjiä onnistuneesta ohjelmiston muutoksesta???:p

Pieni kauneusvirhe:

<< Tuo "Paikkakunta" oikeassa reunassa ei tulekaan omasta profiilista vaan jostain muualta.

Minä muutin äskettäin Mäntsälään ja korjasin osoitteeni oikeaksi omaan profiiliini, mutta edelleen tuo haukkuu minua nastolalaiseksi.

Onkos tähän jo tullut jokin korjaus tai ohje? Vai hylkiikö .org vain yksinkertaisesti Mäntsälää? :D Näppäilin tuossa aikani, enkä saanut mitään aikaiseksi haulla.

Yleisasetuksissa tms. ei anna vaihtaa aikavyöhykettä Lontoosta Helsinkiin, ja viestit näkyvät nyt -3h leimalla.

Edit. tämänkin viestin näyttää kirjoitetun 7.55 vaikka kellossa on kyllä 10.55.

Tein juuri ostoksia liki 700€ edestä.
Pari henkeä Gotlantiin ja pari henkeä toukokuussa ratapäivälle.
- Nickiä (tai osallistujien nimiä) ei missään vaiheessa kysytty. Mistä näette kenen matkat tai ratapäivät on maksettu?
(eli kun yksi maksaa useamman jäsenen ostokset)
- Ostokset pitäisi kuulemma näkyä jossain profiiliosiossa. Missä?
- Ainoa saamani palaute oli meili jossa mainittiin ostosteni loppusumma ja tilaukseni ID. Mikä ID, mistä voin tarkistaa?

Meniköhän homma ihan halutulla ja luotettavalla tavalla?

Korjaan: Löytyi tilaukset profiilista ("Hei Goofy S > tilaukset"). Mutta edelleen Nickien syöttäminen mietityttää...

Goofy S sanoi:
Tein juuri ostoksia liki 700€ edestä.
Pari henkeä Gotlantiin ja pari henkeä toukokuussa ratapäivälle.
- Nickiä (tai osallistujien nimiä) ei missään vaiheessa kysytty. Mistä näette kenen matkat tai ratapäivät on maksettu?
(eli kun yksi maksaa useamman jäsenen ostokset)
- Ostokset pitäisi kuulemma näkyä jossain profiiliosiossa. Missä?
- Ainoa saamani palaute oli meili jossa mainittiin ostosteni loppusumma ja tilaukseni ID. Mikä ID, mistä voin tarkistaa?

Meniköhän homma ihan halutulla ja luotettavalla tavalla?

Korjaan: Löytyi tilaukset profiilista ("Hei Goofy S > tilaukset"). Mutta edelleen Nickien syöttäminen mietityttää...

Kauppa ja foorumisofta juttelee keskenään, jolloin meille jää talteen sinun tietosi. Meidän listoilla näkyy, että olet ostanut kaksi paikkaa. Käytännössä meillä on kyllä aika hyvä aavistus kenelle se toinen lippu on menossa... :D Tuntemattomammissa tapauksissakaan tämä ei ainakaan vielä ole juurikaan ongelmia aiheuttanut.

RoRo sanoi:
Ei pysty tallentamaan salasanaa ja käyttäjätunnusta chromella!?!? :shoot:

Mulla oli kans ton kanssa jotain ongelmaa, mutta ilmeisesti salasana päivittyy jonkin verran viiveellä, koska yön yli nukuttua uusi salasana(joka ei toiminut illalla) toimi ilman ongelmia.

Tänks, yritetään vielä kerran. Koko ajan pientä käyttöä hankaloittavaa feelua, turhauttaa välillä...

Muoks:
Onnistui! Vanhaa salasanaa ei ollut talletettujen tai älä tallenna -listalla mutta nyt kun vaihtoi niin kaikki ok. Outoa. Hakeudunko lääkärin vastaanotolle vai auttaako ysimillinen burana paremmin? :D

Kun klikkaa haun uusimmat viestit, niin sivunumerot alareunassa eivät edelleenkään ole laatikoissa, kuten ylhäällä.

Kun yritän muokata profilkiani niin antaa ilmoituksen:

HUPS! SIVUA EI LÖYTYNYT! (ERROR 404)
Hups! Sivua ei löytynyt! (Virhe 404)

Juutana sanoi:
Kauppa ja foorumisofta juttelee keskenään, jolloin meille jää talteen sinun tietosi. Meidän listoilla näkyy, että olet ostanut kaksi paikkaa. Käytännössä meillä on kyllä aika hyvä aavistus kenelle se toinen lippu on menossa... :D Tuntemattomammissa tapauksissakaan tämä ei ainakaan vielä ole juurikaan ongelmia aiheuttanut.

Ai me tehdäänkin tutunkauppaa. :grin:
Ei meillä sit ole ongelmaa.
Kiitän!

sjobbe sanoi:
Aika usein kun klikkaa sivua auki tulee "page could not be displayed".
Eli apachen (tai mitä käytättekään) conffi ei ole optimaalinen kun sessioita ei riitä kaikille.

sama vika chromella ja ie:llä.

-tuomas-

Kun yritin ostaa ratapäiviä, tuli valitus "Virhe luotaessa maksua Suomen verkkomaksuihin" yhä uudestaan, IE:llä ja Firefoxilla, ponnahdusikkunoilla ja ilman. Liekö foorumisoftasta, mutta osannut muuallekaan itkeä.. :(

Rum sanoi:
Kun yritin ostaa ratapäiviä, tuli valitus "Virhe luotaessa maksua Suomen verkkomaksuihin" yhä uudestaan, IE:llä ja Firefoxilla, ponnahdusikkunoilla ja ilman. Liekö foorumisoftasta, mutta osannut muuallekaan itkeä.. :(
Onko tätä tutkittu? Yks kaveri valitteli samaa kun koitti ratapäivään ostaa lippua, jäsenyyden kuulemma kuitenkin sai maksettua.

Back