• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Uuden sivuston ongelmista raportointi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ylläpito
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Muukka sanoi:
Haku ei löydä mitään. Olisin käyttäny hakua ja katsonut olisiko sen toimimattomuudesta kenties raportoitu jo aiemmin, mutku... :D

Kirjoitin hakuun sanat "Haku ei löydä mitään" ja löytyi 7 ketjua joista tämä kyseinen ooli päällimmäisenä. Eli mun mielestä toimii hyvin!

Go-Za sanoi:
Kirjoitin hakuun sanat "Haku ei löydä mitään" ja löytyi 7 ketjua joista tämä kyseinen ooli päällimmäisenä. Eli mun mielestä toimii hyvin!

Kenties mode tunnareilla toimii, muttei tavan käyttäjillä. Kokeilin äsken Delvac hakusanaa eikä yhtään osumaa löytyny. Samoin kävi Haku ei löydä mitään ja tissit hakusanoilla. :thumbup:

Muukka sanoi:
Kenties mode tunnareilla toimii, muttei tavan käyttäjillä. Kokeilin äsken Delvac hakusanaa eikä yhtään osumaa löytyny. Samoin kävi Haku ei löydä mitään ja tissit hakusanoilla. :thumbup:

Kirjoitin tohon ylös vaan Delvac ja painoin Enteriä, alla tulos.

leikepoyta11.jpg

Mjooo.. Jos mä laitan tohon "Kirjaudu ulos" -linkin alla olevaan hakukenttään Delvac-hakusanan, niin tuloslista on erilainen kun "Kehittyneempi haku" -linkin takana Delvac-sanahaulla tehtynä (ilman muita lisävalintoja). En tiedä sitten onko tuo... Tuota mp-talli -alueen pysyvää Mobil Delvac -ketjua kumpikaan ei tainnut löytää, mutta se voi olla ehkä ihan tarkoituksellista.

Lisäys: Joo jaa tota kyllä se muita pysyviä ketjuja löysi..

shyhander sanoi:
Mjooo.. Jos mä laitan tohon "Kirjaudu ulos" -linkin alla olevaan hakukenttään Delvac-hakusanan, niin tuloslista on erilainen kun "Kehittyneempi haku" -linkin takana Delvac-sanahaulla tehtynä (ilman muita lisävalintoja). En tiedä sitten onko tuo... Tuota mp-talli -alueen pysyvää Mobil Delvac -ketjua kumpikaan ei tainnut löytää, mutta se voi olla ehkä ihan tarkoituksellista.

Jospas kehittynyttä hakua ei sitten olekaan kehitetty julkaisukelpoiseksi asti :p ?

Tää kuvien lisäys toimi aiemmin välillä ok, nyt ei toimi ollenkaan.
Omalta koneelta saa ladattua, ja se näkyykin viestissä.

Netistä ladattu ilman paikallista viittausta latautuu, mutta ei näy viestissä lainkaan.

Jos ruksaa sen paikallisen viittauksen, mulle ainakin tulee aina erroria.

Leikepöytä06.jpg

tonttuj sanoi:
Tää kuvien lisäys toimi aiemmin välillä ok, nyt ei toimi ollenkaan.
Omalta koneelta saa ladattua, ja se näkyykin viestissä.

Netistä ladattu ilman paikallista viittausta latautuu, mutta ei näy viestissä lainkaan.

Jos ruksaa sen paikallisen viittauksen, mulle ainakin tulee aina erroria.

katso liitettä 325

Otetaans tämä takaisin, foorumi toimi oikein, kuvatiedosto ei ollut validi. Eli minun oma moka, ei foorumin.

Ei tuntunut mielekkäältä selata koko ketjua läpi...

Sivustolle kirjautuneena pysyminen samalta koneelta tuntuu jotenkin "hämärältä". Välillä näyttää, että on kirjautunut, välillä ei vaikka olisikin kirjautuneena ja taas välillä näyttää että on kirjautunut, mutta silti ei pääse muokkaamaan esim. profiiliaan ennen kuin kirjautuu.

Tylyttäjä sanoi:
Ei ole vieläkään korjattu sitä merkistöongelmaa. Eli kun tallennan käyttäjätunnukseni hakukenttään kehittyneemmässä haussa, niin se näkyy muodossa Tylytt%u00E4j%u00E4.

Tuo tulee kuntoon viimeistään sitten kun Moottoripyora.org 2.1 saadaan tulille, tällä tietoa huhtikuussa.

Missä vaiheessa luetut viestit alkavat näkyä luettuina eikä lukemattomina? Onko ongelman syy jo löytynyt?

tähän saakka pointterit ovat päivittyneet vasta ns tuplalukemisen jälkeen.
mutta nyt
suurin osa topiceista on lukematon statuksella

Kysyn vielä kerran, testattiinko tätä softaa ollenkaan ennen käyttööottoa? :p:p:p

Uloskirjautumisen yhteydessä hävinnyt tieto lukemattomista osioista saattaisi olla nyt korjattu. Semmoinen pikku toimenpide tosin kannattaa itse kunkin tehdä nyt alkuun, että klikkaa tuolta yläpalkista "Merkitse foorumi luetuksi".

Viimeksi muokattu:
Hannula sanoi:
Uloskirjautumisen yhteydessä hävinnyt tieto lukemattomista osioista saattaisi olla nyt korjattu. Semmoinen pikku toimenpide tosin kannattaa itse kunkin tehdä nyt alkuun, että klikkaa tuolta yläpalkista "Merkitse foorumi luetuksi".

Pitääkö foorumilta kirjautua ulos, jotta luetut viestit merkitään oikeasti luetuiksi??

Aikavyöhyke näkyy välillä olevan mitä sattuu, asetuksissa muutin se taas eilen Hesaksi ja tallensin, silti taas tänään kaikki viestit oli pari tuntia pielessä.
Kävin taas vain painamassa profiilin muokkauksessa mitään muuttamatta tallenna ja nyt taas viestit on oikeassa ajassa.

Back