• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Uuden sivuston ongelmista raportointi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ylläpito
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Suurimmat ongelmat jengillä on todennäköisesti sen takia, että ei osata käyttää konetta oikein eikä kukaan ole päivittänyt omia selaimiaan viimeiseen kahteen vuoteen :D

Opera on ollut "out" jo viimeiset viisi vuotta :D

mattipoeka sanoi:
Suurimmat ongelmat jengillä on todennäköisesti sen takia, että ei osata käyttää konetta oikein eikä kukaan ole päivittänyt omia selaimiaan viimeiseen kahteen vuoteen :D

Opera on ollut "out" jo viimeiset viisi vuotta :D
Nyt on menny vissiin puurot ja vellit sekaisin, ei se selainten päivitys vaikuta mitenkään kekseihin, toki se on hyvä että "asiantuntija" kertoo sen meille että miten sitä konetta käytetään väärin tässä tapauksessa ;)

Edittiä vielä: kaikki nykyiset selaimet päivittää itsensä paitsi ie kun kone on sammutettu jos täpät on on autolla.

Olen havainnut jonkinlaista ongelmaa viestien tilan merkitsemisestä. Selaimessa näyttää, että viesti olisi lukematon vaikka sen on pariin otteeseen käynyt lukemassa. Kun kirjautuu ulos ja sisään, näyttää että ei olisi ainuttakaan lukematonta viestiä.

Lisäksi näyttää, että omat viestit näyttävät myös olevan merkittynä uusina viesteinä.

Selaimena käytän pääasiassa Chromea.

Viimeksi muokattu:
Wolff sanoi:
Olen havainnut jonkinlaista ongelmaa viestien tilan merkitsemisestä. Selaimessa näyttää, että viesti olisi lukematon vaikka sen on pariin otteeseen käynyt lukemassa. Kun kirjautuu ulos ja sisään, näyttää että ei olisi ainuttakaan lukematonta viestiä.

Lisäksi näyttää, että omat viestit näyttävät myös olevan merkittynä uusina viesteinä.

Selaimena käytän pääasiassa Chromea.

Jep, ja selaimesta riippumatta, jos toisella tietsikalla on lukenut viestit, unohtaa näppäistä "Merkitse foorumi luetuksi" ja avaa toisen tietsikan ja kirjautuu sisään, ovat kaikki jo luetut viestit taas uudelleen lukemattomia edelliseen "Merkitse foorumi luetuksi" -namiskan painamiseen asti.

tonttuj sanoi:
Jep, ja selaimesta riippumatta, jos toisella tietsikalla on lukenut viestit, unohtaa näppäistä "Merkitse foorumi luetuksi" ja avaa toisen tietsikan ja kirjautuu sisään, ovat kaikki jo luetut viestit taas uudelleen lukemattomia edelliseen "Merkitse foorumi luetuksi" -namiskan painamiseen asti.

Empiirisen tutkimuksen pohjalta tuntuis, että tuo luettujen viestien tila välittyis jotenkin cookiella tms eikä oikeaan profiiliin foorumilla.

Lisäksi äsken kun yritin vastata, tuli virheilmo, etten muka olisi kirjautunut foorumiin. Klikkasin etusivulle ja takaisin foorumille niin johan taas tajusi minun olevan kirjautunutkin. (en siis suorittanut kirjautumista uudelleen)

Wolff sanoi:
Empiirisen tutkimuksen pohjalta tuntuis, että tuo luettujen viestien tila välittyis jotenkin cookiella tms eikä oikeaan profiiliin foorumilla.

Lisäksi äsken kun yritin vastata, tuli virheilmo, etten muka olisi kirjautunut foorumiin. Klikkasin etusivulle ja takaisin foorumille niin johan taas tajusi minun olevan kirjautunutkin. (en siis suorittanut kirjautumista uudelleen)

Tota on mullekin sattunut (Safari 5.1.2).

Suzu-ukko sanoi:
Tarttee kantaa kohta tää kone Absumille ni saapi kattella...

Ei olisi itseasiassa mikään huono idea, ongelman ratkaiseminen voisi olla pykäläm helpompaa kun pääsisi käsiksi moiseen ongelmakoneeseen. Tule päiväkahveelle huomenna iltapäivällä?

suopo sanoi:
Kun saapuu foorumille suoraan keskustelu-osiooon http://www.moottoripyora.org/keskustelu/forum.php bookmarkkia käyttäen
niin eipä ole kirjautuneena, vaatii käynnin pääsivulla jotta automaattinen sisäänkirjautuminen toimii.

absum sanoi:
Ei olisi itseasiassa mikään huono idea, ongelman ratkaiseminen voisi olla pykäläm helpompaa kun pääsisi käsiksi moiseen ongelmakoneeseen. Tule päiväkahveelle huomenna iltapäivällä?

Mää luulen että aika monella on tätä samaa ongelmaa.
Juniorikin valitteli samaa ja on tyhjennellyt selaimesta ihan kaiken ja silti aina sama ongelma toistuu.

Salasanalla suojatut osiosta näyttäisi puuttuvan henkilö, keneltä salasanaa voi pyytää kyseiseen osioon.

Käyttäjätunnukseni on vaihtunut sivuston uudistuksen myötä. Ennen olin ihan vain She! ja nyt on julmettu litanja erikoismerkkejä "nimen" perässä. Salasanaakaan en voi vaihtaa vaan joudun aina anomaan uuden salasanan kun sivustolle tulen.

Chat ei toimi mulla (käytän chromea.. paremman puoliskon käyttiksellä toimii chromella chattikin). Näen random-järjestyksessä joitakin viestejä, mutta omat viestit ei näy eikä tekstit päivity vaikka kuinka pitkään tuijotan chat-ikkunaa.

Back