• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Uudelle foorumille tarvetta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Make80
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vai haittaako että siellä sitten käy jotain vitun katukuskeja jotka ei aja eniten?  
wink.gif
luulis rata-ajo foorumin palvelevan niitäkin... siis jos aihe kiinnostaa niin vois vaikka jot tietoa ja vihjeitä, tai vaikkapa ajoseuraa löytää... kai
nixweiss.gif

MUTTA TAPELKAA POJAT NIIN SAATTE LAKUA...
biggrin.gif

Edelleenkään meillä ei orgissa ole rata-ajofoorumia. Henk koht en usko että se jäis marginaalitouhuksi, niin moni kuitenkin on kiinnostunut rata-ajosta. Näkeehän sen jo noista ratapäivistä.

Jos nyt mikään muu vaihtoehto ei tule kysymykseen, niin kyllähän ne löpinät voi tonne Orgin rata-ajopäivät -foorumin kirjottaa ja sen nimen vaihtaa, mutta epäloogista ja harhaanjohtavaa se on jommalle kummalle. Katukuskeja kait ne olis kaikki tai lähes ketkä sinne kirjottais.

PS Haittaako sua jos Orgissa käy jotain idiootteja jotka ei oo sun kanssa samaa mieltä asioista?
Meillä on Orgin Rata-ajopäivät foorumi. Jonka nimen voisi vaihtaa vaikkapa siihen Rata-ajo.

Tällä hetkellä pitää sisällään paitsi orgin ajot, myös rata-ajon sääntöjä, rata-ajon tekniikkaa, kysymyksia rata-ajosta (miksi peilit teipataan..), kuvia rata-päiviltä jne. Miksi tehdä toinen foorumi kun yksi jo on? Eli muokataan nykyistä rata-ajofoorumia haluamaasi suuntaan. Ok? Vai monistetaanko kaikki foorumit? "Paskanjauhannasta" vois tehdä toisen "Lässytystä aiheesta kuin aiheesta"-foorumin.

Haittaako sua kun joku torpedoi sun haaveita? Kun kasvat isoksi, niin ymmärrät että aina ei saa kaikkea mitä haluaa.
tounge.gif
taas on kiva-sami liikkeellä.

No joo, onhan se totta, että tuolla rata-ajopäivät -foorumilla jo vähän aihetta sivutaan. Kyllä se käy mulle että nimi muutetaan, ei se tyhjästä aloittaminen ole mitenkään keskeistä. Se mua vaan tossa huoletti, että orgin ratapäivät eivät ehkä nimenmuutoken jäleen saa tarpeellista huomiota tai tulevat nähdyksi väärässä valossa, kun kaikki muut topicit koskee vaan kuitukatteita ja slicksejä sekä rataennätyksiä. Mutta jos tämä näin menee, niin sopii mulle. Toki voisi vielä vähän kuunnella mitä käyttäjät ja muut ylläpitäjät on mieltä.

Vai haittaako että siellä sitten käy jotain vitun katukuskeja jotka ei aja eniten?  
wink.gif
luulis rata-ajo foorumin palvelevan niitäkin... siis jos aihe kiinnostaa niin vois vaikka jot tietoa ja vihjeitä, tai vaikkapa ajoseuraa löytää... kai
nixweiss.gif

biggrin.gif
No lueppas ryhänen mitä olen kirjoittanut. Eli mun mielestä vaan noi on päällekkäisiä foorumeita osittain ja mun mielestä niiden yhdistäminen ois fiksuinta. Vedän sua pataan kun näen, jätkä ei osaa lukea.
tounge.gif

wink.gif
nixweiss.gif

biggrin.gif
No lueppas ryhänen mitä olen kirjoittanut. Eli mun mielestä vaan noi on päällekkäisiä foorumeita osittain ja mun mielestä niiden yhdistäminen ois fiksuinta. Vedän sua pataan kun näen, jätkä ei osaa lukea.
tounge.gif
älähän biker-babe nyt kimitä.... voin taas nuolla rintas niin rauhoitut...
tounge.gif

wink.gif
nixweiss.gif

biggrin.gif
tounge.gif
tounge.gif
Btw, miten aina kun sä tulet johkin topicciin lässyttämään, se lipeää aiheesta.
biggrin.gif
Älä vastaa enää tähän.
033102beer_1_prv.gif

wink.gif
nixweiss.gif

biggrin.gif
tounge.gif
tounge.gif
Btw, miten aina kun sä tulet johkin topicciin lässyttämään, se lipeää aiheesta.
biggrin.gif
Älä vastaa enää tähän.  
033102beer_1_prv.gif
okke, en....

Eli uusi foorumi nimeltä Ratafoorumi on nyt avattu. Orgin kokoontumisfoorumeihin laitetaan jatkossa infot myös orgin ratapäivistä, tonne kaikki muut rata-ajoon ja pyöriin liittyvät jutut.

Moderaattorit vois siirrellä uuteen foorumiin aiheita sitä mukaa kun vastaan tulee.

Back