• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

USKOMATONTA P**KAA

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja whosia
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Muistaakseni noin sanottiin myös ainakin puoli vuotta sitten.

Oliskohan jo aika julkaista se moderoinnin linja?
Juu, noi sanottiin, tarkalleen ottaen 21.3. Nyt on 13.5, joten tuo puolivuotta on ehka hitusen liioiteltu ajan maare. Mikali olet eri mielta, voi asian tarkistaa yhdistyksen hallituksen kokouspoytakirjoista. Jokatapauksessa tyo on viela kesken. Kun valmistuu niin saatte sen luettavaksenne ja moderaattorit noudatettavikseen (omas kummallinen sana, meknikohan se oikein?).

Pointti tahan sepostukseen on kohtalaisen yksinkertainen;
Alkaa urputtako turhaan, jos olette oikeasti jotain mielta niin koittakaa edes perustella kantanne. Tuollainen "musta tuntuu etta kaikki on pain vittua" lappa ei kanna kovinkaan pitkalle. Ylla on mahtava esimerkki; alle kaksi kuukautta muuttui kuin taikaiskusta ainakin puoleksi vuodeksi... Paneutukaa asiaanne niin teidat voisi ottaa tosissaan. Moni oikeasti hyva mielipide muuttuu jokseenkin helposti ammattikuolulaisen (se joka opiskelee metallia) raapusteluksi (huom! pilkkaan julkisesti ammatikoululaista, ja vielapa metallipuolta, joten tarkkaavaisena lukijana voit puuttua tahan vaaryyteen valittomasti niin halutessasi) kun sen kirjoittaa liian kiivaaseen savyyn, unhoittaen faktat...
Mikähän tuossa mun kysymyksessä oli sellaista urputusta että herne meni noin pahasti nenään? Missään kohtaa en sano että kaikki on päin v**ttua.

Jos ei ollut 6 kk niin sitte se oli 2 kk sitten. Tuli vaan mieleen että olen kuullut kommentin ennenkin, sanoinkin "muistaakseni". Kuinka syvällisesti tohon olis pitänyt paneutua? Olipa mahtava esimerkki? Ei tuo aika ole musta edes oleellista.

Tota koulujuttua en ymmärrä lainkaan. Muutenkin lauseesi on sellaisia ettei niistä helposti ymmärrä mitä aiot sanoa. Jos olet tiedottaja, niin voivoi yhdistystä.

Unohdin mainita, että kyseiset henkilöt ovat usein myös epäsosiaalisia.
Kiitos, että mainitsit. Kun töissä joudun olemaan paljon ihmisten kanssa tekemisissä sekä sosiaalinen ja asiallinen, haluan olla vapaa-ajalla epäsosiaalinen, ja se onnistuu hyvin myös prätkällä. Kokeilepa.
wink.gif
Enhän mä nyt sua tarkottanu.  
wink.gif
Eikös tätä pitäisi nyt modata kun alettiin menemään henkilöiden luonteisiin?? Ja selvästi moderaattori tarkoittaa jotain muita Bomberia? Liekö kavereita keskenään ja haukkuvat muita yhdessä? Ei tainnut olla edes hymiötä viestissä... Hyi hyi! Noh ymmärsin kyllä pointin ja ymmärrän hyvin myös niitä jotka ajelee yksikseen... Tulee harrastettu molempia itekin.  
smile_org.gif

Olikohan tässäkään viestissä mitään järkeä? *pohtii lopun päivää*

Eikös tätä pitäisi nyt modata kun alettiin menemään henkilöiden luonteisiin?? Ja selvästi moderaattori tarkoittaa jotain muita Bomberia? Liekö kavereita keskenään ja haukkuvat muita yhdessä? Ei tainnut olla edes hymiötä viestissä... Hyi hyi! Noh ymmärsin kyllä pointin ja ymmärrän hyvin myös niitä jotka ajelee yksikseen... Tulee harrastettu molempia itekin.
smile_org.gif
En ole tavannut koskaan ketään Org.-foorumilaista, joten en tunne myöskään Petri12r:ää. Itseäni ei ainakaan häirinnyt hänen kommenttinsa, sillä tulkitsen sen huumoriksi.
cool.gif

jahas..huomaan että mun viesti on poistettu...asiallista...ja mitä se käsitteli? sisältö oli kärkevää arvostelua varoitusten antamisesta, nenän kaivamisesta ja muista sellaisista jutuista...ja kehoitusta katsomaan peiliin...

miten tä tuohon nyt sanoisi..

.M.O.T.

jahas..huomaan että mun viesti on poistettu...asiallista...ja mitä se käsitteli? sisältö oli kärkevää arvostelua varoitusten antamisesta, nenän kaivamisesta ja muista sellaisista jutuista...ja kehoitusta katsomaan peiliin...

.M.O.T.
Näitä vastaavia topikkeja on niin paljon...se sun omasi on edelleen siellä, eikä täällä
wink.gif

Lähetit sen 11:45 ja on siellä:
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....4;st=30

Jep. Tais olla tossa toisessa topikissa. On kovalevylläkin. Tietäähän kaikki että html eli webbi sivuja, eli näitä ketjuja, voi seivailla failina kovalevylle, tosta vaan File-Save as. Alunperin seivasin joitain tekniikka ketjuja että löytäs helposti ja säilyis tallessa itelle olennaista teknistä infoo.

Jep. Tais olla tossa toisessa topikissa. On kovalevylläkin. Tietäähän kaikki että html eli webbi sivuja, eli näitä ketjuja, voi seivailla failina kovalevylle, tosta vaan File-Save as. Alunperin seivasin joitain tekniikka ketjuja että löytäs helposti ja säilyis tallessa itelle olennaista teknistä infoo.
Olisipa minullakin noin paljon ylimääräistä aikaa
smile_org.gif

.M.O.T.
Näitä vastaavia topikkeja on niin paljon...se sun omasi on edelleen siellä, eikä täällä
wink.gif

Näin tässä käy, kun samasta aiheesta väännetään monessa topicissa. Mutta auta armias, jos yksikin näistä ketjuista lukittaisiin - kyllä taas jaeltaisiin kukkahattuja.

Aloin ihmetellä ja itsekin etsiä Zam64:n viestiä Siellähän se on, ja pääylläpitäjä on siihen vastannutkin klo 12.33.

Yrittäkää nyt edes pysyä selvillä minne postaatte, ennen kuin ilkutte ja riekutte!

Kertaus on opintojen äiti, eli samaa asiaa hokemalla saa ainakin itsensä uskomaan siihen. Näin ulkopuolisesta näyttää, että levy on juuttunut uraansa...
"Valheesta tulee totuus, kun sitä riittävästi toistetaan." Joseph Göbbels, Kolmannen Valtakunnan propagandaministeri.

.M.O.T.
wink.gif

haha nonni, joo sit mun MOGA, dementia iskeeee!

smile_org.gif
En ole tavannut koskaan ketään Org.-foorumilaista, joten en tunne myöskään Petri12r:ää. Itseäni ei ainakaan häirinnyt hänen kommenttinsa, sillä tulkitsen sen huumoriksi.
cool.gif
Hän on tooosi pitkä
biggrin.gif

Onneks tuli eilen oltua 253 km ajelulla. Nää jutut suorastaan naurattaa tänään.
biggrin.gif

Suosittelen muillekkin, ja moottoripyörättömät lässyttäjät – hankkikaa pyörä.

Voisko näille "kielletyille hedelmille" tehdä oman foorumin otsikolla "Sivujen ylläpitäjien periaateiden vastaista, mutta laillista, materiaalia - lue omalla vastuulla" tai vastaavaa, niin minäkin ennättäisin joskus ottaa selvää mistä puhutaan  
withstupid.gif
Foorumiin siirrettäisiin moden mielestä asiattomat, mutta sinänsä lailliset viestit. Uutta ketjua ei sinne voisi siis aloittaa, vaan moderaattori päättää mitkä viestit sinne siirretään. Silloin viestejä ei tarvitsisi poistaa niin paljoa ja sivujen linja pysyisi asiallisena. Silloin minunkaan ei tarvitsia olla koko ajan  
nixweiss.gif
, vaan voisin olla cool niin kuin te muut  
buttrock.gif

Minust on aika hauska tämä väittely taas...
Oletteko muuten huomanneet, et jos väittelyyn EI puutu, se yleensä tulee sopuun itsensä kanssa.
Pitää paikkansa työpaikalla ja täällä.
Ensin ihmiset esittävät kärkeviä mielipiteitä, sitten aletaan oikeasti keskustelemaan, sitten ymmärretään toisenkin pointti, sitten päästään sovintoon ja kaikki on hyvin taas.Kikki poistuvat yhteisymmärryksessä ja aihe kuolee.
Tää on se miks en ymmärrä, että keskustelut suljetaan.Toki sieltä saa poistaa kaikki henkilöön menevät herjat, niitä ei tarvita.Mutta uskokaa tai älkää, keskusteluilla on tapaa löytää keskitie ennemmin tai myöhemmin.
Mikä minua häiritsee nykyisin , on et keskusteluista on hävinnyt huumori.Ennen joku aina ampui alas kärkevät jutut huumorilla.Nyt kun linja on, et kaikki poistetaan...ihmiset menee vakaviks ja huumori katoaa.Se on sitä oikeuksien peräämistä...se ei olekaan enää keskustelua eriävistä mielipiteistä.
Toisekseen, me ollaan kaikki aikuisia ihmisiä...ei meitä tarvitse holhota....en minäkään aja ylinopeutta tai keuli, vaikka joku sanoo niin tekevänsä.
Antakaa nyt kreditiä ihmisten omille aivoillekin!
Ja noista moderaattoreista...mä en ainakaan kaipaa piruilua yksityisesti, niinkuin eräs moderaatori yrittää tehdä.
Sanon mitä mieltä olen asioista täällä avoimella foorumilla.Piste.
Mitään halua jatkaa kiistaa yksityisesti minulla ei ole....Ei edes lisätävää yksityisesti.

Ja noista moderaattoreista...mä en ainakaan kaipaa piruilua yksityisesti, niinkuin eräs moderaatori yrittää tehdä.
Mitään halua jatkaa kiistaa yksityisesti minulla ei ole....Ei edes lisätävää yksityisesti.
Minä privaan jos tuntuu, että asia on henkilökohtainen. Oletan ko. kommentin koskevan minua ja kyllä viestin voi julkiseenkin laittaa. Kukin itse päättäköön onko alla oleva viesti piruilua. Asia itsessään on loppuunkäsitelty

Alkuperäinen viesti lähetetty: Touko. 07 2005,08:52:
Moi!

Olet muutaman kerran ottanut kantaa minun viesteihini. En ole aiemmin niinhin kantaa ottanut, mutta jossain vaiheessa liika on liikaa minullakin. Ymmärrän hyvin jos kannanottosi olisivat ko. asiaan liittyviä. Kun Sinä katsot oikeudeksesi ottaa kantaa minuun henkilökohtaisesti eikä esittämiini mielipiteisiin ja jopa neuvot ns. käytöstavoissa niin hakoteillä olet.

Asioista voi aina olla montaakin mieltä ja siinähän ei mitään pahaa ole. Eikä siinäkään, että asioihin otetaan kiivaasti kantaa.

Ja jos henkilökohtaista asiaa on niin fiksu hoitaa sellaiset privaviesteillä.

Kaikesta huolimatta turvallisia ajokilometrejä!

Terveisin Tane

Kawasaki ZL on lukenut viestin.

Vihjaat, et olen seurannut viestejäsi...no, en ole.
Et ole niin kiinnostava.
Jos otan kantaa...otan julkisesti...se on kaikki mitä minulla on sanottavaa.
Privaloanheittoon en tunne tarvetta...Koska se menisi henkilökohtaiseksi. En kommentoi ihmisiä, vaan asioita ja mielipiteitä.

Minä privaan jos tuntuu, että asia on henkilökohtainen. Oletan ko. kommentin koskevan minua ja kyllä viestin voi julkiseenkin laittaa. Kukin itse päättäköön onko alla oleva viesti piruilua. Asia itsessään on loppuunkäsitelty

Alkuperäinen viesti lähetetty: Touko. 07 2005,08:52:
Moi!

Olet muutaman kerran ottanut kantaa minun viesteihini. En ole aiemmin niinhin kantaa ottanut, mutta jossain vaiheessa liika on liikaa minullakin. Ymmärrän hyvin jos kannanottosi olisivat ko. asiaan liittyviä. Kun Sinä katsot oikeudeksesi ottaa kantaa minuun henkilökohtaisesti eikä esittämiini mielipiteisiin ja jopa neuvot ns. käytöstavoissa niin hakoteillä olet.

Asioista voi aina olla montaakin mieltä ja siinähän ei mitään pahaa ole. Eikä siinäkään, että asioihin otetaan kiivaasti kantaa.

Ja jos henkilökohtaista asiaa on niin fiksu hoitaa sellaiset privaviesteillä.

Kaikesta huolimatta turvallisia ajokilometrejä!

Terveisin Tane

Kawasaki ZL on lukenut viestin.
Näyttääkin Magna lähetelleen noita privaviestejä aika suurelle joukolle. (osan tiedän itsenikin mukaan lukien). Alistan muiden moderaattorien harkintaan, onko tuollainen herneiden nenään vetäminen joka käänteessä asianmukaista moderaattoritoimintaa.
eek.gif

Onneks tuli eilen oltua 253 km ajelulla. Nää jutut suorastaan naurattaa tänään.  
biggrin.gif

Suosittelen muillekkin, ja moottoripyörättömät lässyttäjät – hankkikaa pyörä.
minä suositelen moottoripyörällisille lässyttäjille, ostakaa kaksi, sen jälkeen lässyttää myös vaimonne/miehenne...ei tarvitse yksin lässyttää. ja kun ostatte enduron/crossin/supermoton, tutustutte paikallisen terveyskeskuksen/sairaalan ensiavun toimintaan...ja kuulette lääketieteellistä lässytystä

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back