Täällähän on kunnon vääntö käynnissä. En ota kantaa siihen onko järkevää ajaa 250 km/h yleisellä tiellä vai ei. Haluan tuoda ilmi omia mielipiteitä, mitä tässä on saanut lukea. Jotkut arvostelivat sitä, että kukkaisporukka on samaa mieltä ja peesaavat toisiaan. Varmaankin totta, mutta ovat ne penteleet myös perustelleet kantansa. Kun taas olen huomannut tämän kukkien vastarintaliikkeen edustajista osa perustelee hyvin ja kertoo mielipiteensä, mutta mikä taas syö heidän mielipiteitä on nämä kymmenet ja taas kymmenet asiaa, aamen ja näin on-hemmot. Näillä ei ole mitään sanottavaa palstalle, kunhan ovat valinneet puolensa ns. pahasta puolesta. He koettavat saada jonkinlaista katu-uskottavuutta kun ovat samaa mieltä ilman omaa näkökantaa jonkun rajoja rikkovan motoristin kanssa.
Täällä on myös hyvin nähtävillä sellainen mentaliteetti, että jos joku on kirjoittajan kanssa eri mieltä niin siihen vastataan joskus asiallisesti ja joskus hyökkäävästi. Mutta annas olla kun eri mieltä olevan laatikossa lukee "moderaattori" niin kaivetaan kirveetkin maasta ja käydään kunnolla päälle. Tiedän, hyvin karrikoidusti sanottu, mutta miettikääpä itse. Voisi varmaan hyvin heittää modeilta arvonimet laatikoista pois ja moderoinnit tapahtuvat anonyymisti.
Minä käytän kahta foorumia aktiivisesti ja tämä ORG. on toinen niistä ja voin kertoa, että siihen toiseen verrattuna täällä vallitsee todella suvaitsevainen linja moderoinnin suhteen.
Niin, en ole moderaattoreiden tuttu, velipoika, poikaystävä.
Täällä on myös hyvin nähtävillä sellainen mentaliteetti, että jos joku on kirjoittajan kanssa eri mieltä niin siihen vastataan joskus asiallisesti ja joskus hyökkäävästi. Mutta annas olla kun eri mieltä olevan laatikossa lukee "moderaattori" niin kaivetaan kirveetkin maasta ja käydään kunnolla päälle. Tiedän, hyvin karrikoidusti sanottu, mutta miettikääpä itse. Voisi varmaan hyvin heittää modeilta arvonimet laatikoista pois ja moderoinnit tapahtuvat anonyymisti.
Minä käytän kahta foorumia aktiivisesti ja tämä ORG. on toinen niistä ja voin kertoa, että siihen toiseen verrattuna täällä vallitsee todella suvaitsevainen linja moderoinnin suhteen.
Niin, en ole moderaattoreiden tuttu, velipoika, poikaystävä.