• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Uskaltaisiko tällaisen takavalon laittaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja haka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Itse ostin ebaysta saman setin toissa vuonna... Olikohan äijän nimi Christian Mohr tai joku... kumminkin. Näin jälkeen päin ajateltuna aika kova hinta 20euron takavalosta, maalatusta alumiini palasesta ja muutamasta ruuvista
tounge.gif

Itse ostin ebaysta saman setin toissa vuonna... Olikohan äijän nimi Christian Mohr tai joku... kumminkin. Näin jälkeen päin ajateltuna aika kova hinta 20euron takavalosta, maalatusta alumiini palasesta ja muutamasta ruuvista  
tounge.gif
Näinhän se on...Jos ois paja niin tekishän sitä vaikka mitä kilpitelineistä keittiöpöytiin..mut toistaseks mennään näillä.

Hei!

Viittitkö "haka" laitella foorumille tietoa sit onko anmopartsilta paketti saapunut sulle. Tosi hieno tosta perästä tulee ja itse aion kans tripleen sen laittaa. lähetin mailia sinne ja jopa 7 euron alennukset lupas äijä siellä antaa...
No niin...Hain paketin äsken postista ja näytti olevan kaikin puolin asiallisen näköinen setti. Viikossa tuli ja maksoin pankkisiirrolla.
sport05.gif

Jees!!

Kiitos infosta, itelläki lähti siis tilaus tulemaan ja ei muutaku kuivaa kesää odotellessa.

Back