Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hellapoliisille tuli Bikerpointin kautta Schubertin C2:n ja siinä ainaki hinta oli sama kuin louisin sivuilla ja asioidessani heidän kanssa niin kaikki sujui ongelmitta joten ainakin minä jatkossakin käytän Bikerpointtia...Louis on varmasti turvallinen. Kuulopuheiden mukaan Bikerpoint myy Louisin tuotteita samaan hintaan, jos kotimainen vaihtoehto tuntuu varmemmalta.
No samaa mieltä itsekin. Bikerpointilata saa kamat samaan hintaan ja voi asioida suomeksi. Ja jos asuu lähiseudulla niin mikä estää käymästäkin? Mukava kauppiaspariskunta siellä odottaa.......Hellapoliisille tuli Bikerpointin kautta Schubertin C2:n ja siinä ainaki hinta oli sama kuin louisin sivuilla ja asioidessani heidän kanssa niin kaikki sujui ongelmitta joten ainakin minä jatkossakin käytän Bikerpointtia...Louis on varmasti turvallinen. Kuulopuheiden mukaan Bikerpoint myy Louisin tuotteita samaan hintaan, jos kotimainen vaihtoehto tuntuu varmemmalta.
-pete-
Kun tuo saksa ei oikein taivu, niin mitä tuo restposten tarkoittaa? Olen monesti katsellut että restposten merkityistä tuotteista voi tehdä aikamoisia löytöjä.Restposten tavaroita tulee aina ostettua herätysostoksina, ja olleet kaikki positiivisia yllätyksiä.
Restposten tarkoitta tässä nettitilaamisessa jonkun erän loppuja, tuotteita on vain joitain kokoja jäljellä.Kun tuo saksa ei oikein taivu, niin mitä tuo restposten tarkoittaa? Olen monesti katsellut että restposten merkityistä tuotteista voi tehdä aikamoisia löytöjä.Restposten tavaroita tulee aina ostettua herätysostoksina, ja olleet kaikki positiivisia yllätyksiä.
Itselleni saapui taas tänään paketti Louisilta ja koskaan ei ole ollut mitään ongelmia. Ainoa haaste on kun sivut ovat saksaksi ja saksa en juurikaan osaa, aina on kuitenkin tilaukset saatu tehtyä.
Katevaraus näkyy siinä parin päivän päästä, riippuu varmaankin heidän ruuhkistaan.Osaako joku kertoa kuinka kauan on normaalisti kestänyt, että rahat lähtee liikkumaan tililtä, kun on maksanut kortilla?
Ihmettelen vaan, kun 2 päivää sitten laitoin tilauksen eikä vieläkään ole katevarauksia tullut.
Tuleekohan meiliin infoa jos maksu ei jostain syystä onnistunut?
Jos jollain on kokemuksia niin lukisin mielelläni.
juu ei ole pelkkää huhua tää.Louis on varmasti turvallinen. Kuulopuheiden mukaan Bikerpoint myy Louisin tuotteita samaan hintaan, jos kotimainen vaihtoehto tuntuu varmemmalta.
Ei ole ihan noin yksinkertaista. Visan voi nykyisin myöntää eri tahot (siis oma pankki) ja siloin nuo ehdotkin voi olla erilaiset. Joillekin on tullut yllätyksenä, että luottokunta ei hoidakaan ongelmatilanteita kun kyseessä ei ole luottokunnan myöntämä Visa.Nykyään voi verkkokaupoista tilata huoletta, jos maksaa Visalla. Visalla ostaessa rahat on vakuutettu. Vaikka kauppias huijaisi niin rahat saa takaisin.