• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Uskaltaako tankoon porata reikiä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HarWa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pari vuotta ollu noi kaikki palikat kiinni ilman noit nuppeja (jotta saa helpommin säädettyä ne sopiviin asentoihin), eikä ne ole mihinkään liikkuneet edes kaadossa.
Itse viilasin myös edellisestä, että sain säädettyä parempaan asentoon. Veikkaisinkin, että niiden tarkoitus on enemmänkin se, että hanikat tulee tuotantolinjalla mittailematta aina samaan asentoon. Sinänsä ihan sama mulle, jos joku haluaa reikiä porailla. Ei ne tangot niin pienestä katkea.

Minä taas olen porannut aina reiät,mutta en välttämättä samaan linjaan
alkuperäisten kanssa.
Mallaan ensin sopivan asennon ja lyhennän tangon.
Koskaan ei ole vielä katkennut,vaikka joskus laskeutunut melko
räväkästi.

Millä ootte laittanu tankopainot kiinni? Orkkistangosta ei saa "sisäosia" irti. Mitään kevyitä tarvikepainoja en osta.

Löytyykö jostain mahdollisesti jonkin sortin ankkurimutteria, joka ajaisi asian..

Täälläkin on vain hierottu nännit, reikiä ei ole porattu.

Hetkinen!

biggrin.gif

Millä ootte laittanu tankopainot kiinni? Orkkistangosta ei saa "sisäosia" irti. Mitään kevyitä tarvikepainoja en osta.

Löytyykö jostain mahdollisesti jonkin sortin ankkurimutteria, joka ajaisi asian..
Tuosta tukevammat tarvikepainot, jos vaan reiän koko täsmää...

Jossain kyllä oli juttua ettei painavat painot oikein olisi hyväksi alumiinitangolle, mahdollisesti murtuu...

Enduro tyyppisille kahvasuojille on joskus näkynyt irtonaisina noita eri kokoisia tangon sisään meneviä osia, olisko ollut acerbiksen pussissa?

Back