• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Urheilu ei kannata

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Ei ole todellista, että voi miehellä olla huono tuuri.Kesäloman alkuun yksi päivä, uuden karhea iso Bandiitti odottaa reissulle lähtöä, ja minä menen pelaamaan kesäsarjaa salibandyä illalla, niin eikös vastustaja taklannut kevyesti takapuolellaan, kun olin täydessä juoksussa...ranne murtui, käsi kipsissä 4 viikkoa, että se siitä reissusta, eikä paljon lohduta, että loma siirtyy, koska emännän loma ei kuitenkaan siirry.
bawling.gif

viikon huilaat ja eiku sarviin
tounge.gif
Banditissa kun ei maata käsien varassa. Nimimerkillä: kaikki paikat ollu paketissa ja aina ajellu ties millä.

Mulla meni itellä polvet huonoon happeen polkupyörällä talven -03 pakkasilla ja ainavaan haittaa mopoilua
033102ass_1_prv.gif

Kaikki urheilu lie pahasta
nixweiss.gif

Toivon mukaan pääset tänä kesänä ees hieman ajelemaan.

Mulle äiti sanoi, kun olin neljän vanha ja keikuin keittiön tuolilla, että "älä poika urheile!" Ois pitänyt silloin kuunnella, ois välttyny kuudelta nilkan nivelsiteiden venähtämiseltä, kahdelta polven nivelsiteiden venähtämiseltä ja murtuneelta kädeltä. Pienempiä vammoja ei lasketa.

Toisaalta, kun viimeisintä nilkkavammaa kävin lääkärissä toissatalvena esittelemässä, niin tohtoritäti sanoi, että kannattaisi hankkia joku muu harrastus. Mietin talven pimeinä iltoina, että mitähän sitä on tullut harrastettua, mikä olisi ollut kivaa.

idea3.gif
Moottoripyöräily! Ja toista kesää ajetaan 11 vuoden tauon jälkeen. Enkä päivääkään ole ostoa katunut, joten voi noista vammoista olla jotain hyötyäkin.
biggrin.gif

Mulle äiti sanoi, kun olin neljän vanha ja keikuin keittiön tuolilla, että "älä poika urheile!" Ois pitänyt silloin kuunnella, ois välttyny kuudelta nilkan nivelsiteiden venähtämiseltä, kahdelta polven nivelsiteiden venähtämiseltä ja murtuneelta kädeltä. Pienempiä vammoja ei lasketa.

Toisaalta, kun viimeisintä nilkkavammaa kävin lääkärissä toissatalvena esittelemässä, niin tohtoritäti sanoi, että kannattaisi hankkia joku muu harrastus. Mietin talven pimeinä iltoina, että mitähän sitä on tullut harrastettua, mikä olisi ollut kivaa.

idea3.gif
Moottoripyöräily! Ja toista kesää ajetaan 11 vuoden tauon jälkeen. Enkä päivääkään ole ostoa katunut, joten voi noista vammoista olla jotain hyötyäkin.
biggrin.gif
thumbs-up.gif

Urheilu on vaarallista ja syntyneet vammat haittaavat yleensä aina mopoiluharrastusta. Olipa kipeä paikka missä tahansa niin jotenkin se aina haittaa ajamista.

Itsellä on ongelmia oikean olkapään kanssa kun revin sen noin vuosi sitten hajalle salilla. Vieläkään ei ole käpälä kunnossa ja pidemmillä matkoilla tuska olkapäässä on välillä sietämätön kun se ei oikein tykkää kaasuvahvan käytöstä. Urheilu on.
sad_orig.gif

Nou hätä!
Pistät emännän puikkoihin ja kattelet itse maisemia.
sport05.gif

Itsekin tuli viikonloppuna kokeiltua fillarilla alamäkiajon ja lentämisen yhdistelmää sillä seuraamuksella, että kuskin vasen kropan sivu enempi ja vähempi ruhjeilla ja vasen olkalihas + lapa revähtänyt.

Sinänsä ei haittaa pikku breikistä, kun mopo muutenkin odottelee määräaikaishuoltoon pääsyä kilsat jotakuinkin täynnä
ja kesäloma alkaa vasta elokuun alussa.

-M-

Meitsi ehkä rupeis harrastamaan jojotusta ton jälkeen... Niskajojotusta.
tounge.gif

No ei. Paska täsgä, mutta tuleehan niitä kesiä vielä. Tuleehan niitä..............
blush.gif

Back