• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Unelma yhdelle TV2 3.8.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iku1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tarkoitin tuolla yhteisellä asialla sitä että nuo kaksi esimerkki ryhmää harrastavat molemmat mopoilua omalla tavallaan eikä niissä ole kovin paljon yhteisiä piirteitä....

Jos nuo kaksi ryhmää ovat jossakin kokoontumisessa samaan aikaan silloinhan ne harrastavat samalla tavalla...
nixweiss.gif

suvaitsevaisuutta pitää silti olla jokaiseen suuntaan harrasti sitten miten tahansa, en tuomitse toisten tapaa vaikka itse en ehkä aivan samoin tekisikään.
lookaround_orig.gif

Tuo koko ohjelmasarja on aivan käsittämätöntä koomailua - joku edellinen jakso käpisteli italialaisia autoja. Ei notta mitä sekoilua oli kun joku spede kävi Ferkulla kahvilla. Toki oli kai aika lailla dramatisoitua settiä, mutta se Ferrarin avainten heiluttelu oli NIIN junttimaista, ettei pahemmasta väliä.

Sinänsä toi mopojakso oli yllättävänkin täysijärkinen, Harrikka JA pumpattava naisten panonukke toki nyt vähäsen saivat vähän kulmakarvat vinoon. Mutta kukin tavallaan. Hauska oli katsoa kun naamaan tulee vettä ja tuulta, ja silti on kivaa.

Saiskohan joku kikkailtua tuon ohjelman jonnekin, että saisin katsottua. Ei pirulauta anna yle katsoa tuota heidän sivuiltaan, kun asun täällä rajan toisella puolella.

Hyvä movie
biggrin.gif
. Naurua riitti, kun lesbolle lensi kurat naamalle avo-Nolan päässä ja Buff kasvosuojuksena..... "aika raaka maailma loppujen lopuksi", kuten neiti sanoo.
bowdown.gif

Joo, loppu ei oikein avautunut. Mammat ajaa harlikoilla asfalttikoneen viereen töihin ja sitten yksi rupeaa synnyttämään tai jotain.... eikun harlikan kyytiin ja hoitoon. Muuten sitä perus settiä, yritetään muille selittää miksi minä tätä harrastan tai elän. Itse en juurikaan selittele muille, saan siitä kicsit ja sillä selvä.

Back