Unelma toteutui - Buell XB12S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cinny
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mikäli Köpi tarkoittaa sitä, että MUN BUELL VARASTETTIIN VIIME YÖNÄ, niin todellakin pitää paikkansa! Jumalauta!! Se oli eka yö!!!

Kotiin tulin siis joskus kasin-ysin aikaan, ja jätin mopon kadun varteen niin kuin ennenkin. Turvallinen, umpikujaan päättyvä katu, ei ohikulkuliikennettä. Jarrulevylukko olin tänään ostoslistalla.

Aamulla piti lähteä puoli seiskalta töihin, mutta kadun varressa ei enää ollutkaan Buellia. Ei rikkoutuneita mopon palasia, ei mitään jälkiä - koko pyörä kadonnut kuin puff ilmaan. Selkeästi tiedetty mitä on haettu.

Eli: pyydänkin teitä kaikkia pitämään silmänne auki uuden Buellin suhteen. Rekkari FF-771, väritys musta-oranssi.

En olisi uskonut että vitutus voi kohota tälle tasolle, mutta näköjään voi.  
mad.gif
Jumalauta mä tapan sen mulkeron jos ikinä saan sen käsiini. Buell oli mun haave, mun unelma, ja mä olen hyvin väkivaltainen kun riittävästi ärsytetään. Saatanan saatana, enkä todellakaan kykene sensuroimaan kielenkäyttöäni.
Ei oo todellista, ekana yönä vielä
veryangry.gif

Ihan kuin ois vielä tiennyt mistä sitä hakea. Seisoiko ensimmäistä kertaa kyseisellä paikalla? Olikohan rosmot lueskellu .orgilta että sieltä löytyis uusi Buelli? [/salaliittoteoria]

Joo tosiaan, adrenaliinitasot sen verran korkealla, että tuppaa nää oleelliset tiedot unohtumaan...!

Rekkari FF-771, musta-oranssi, XB12S, 2005 malli. Orkkisväritys, eikä ikävä kyllä oo se läpikuultava tankki joka ois helpompi havaita.

Perkele.

Tuskin on pöllitty omaan ajoon. Tuo on niin harvinainen pyörä jotta on varmaan matkalla venäjälle. Suomessa tuolla ei tee mitään, jos nyt ei ole joku pipipää joka vain hupiajelisi.

Osanottoni.

Tuossa tilanteessa itse Gandhikin kävisi rosmoon käsiksi...
tounge.gif

No ..kele , tulin itäväylää (helsinkiin) n. 9.30 duuniin ja kulosaaren-hertsikan kohdalla tuli vastaan mopotin, joka kyllä väritykseltään ja malliltaan vastais (vai oliko siinä vihreätäkin
sad_orig.gif
) mopoasi (olen kyllä ihan puusilmä). Kuljettaja tervehti vielä keskikaiteiden yli. Mietin mielessäni Benelli tai Buell (muttei hd-center aukea kuin vasta 10.00). Pyörä kiilsi siihen malliin, että tuli mieleen "ekat kilsat menossa"...

Jos joku tunnistaa itsensä (Itse mustalla tiikerillä) ja oli sit sillä Benellillä liikkeellä (jossa on vihreätä)...

Osannottoni
pftroest.gif

edit: olenpa epäselvä...
edit2: Se oli se HD-centerin benelli...

Voi jumankauta
eek.gif
... ei tosiaan näkyy vissiin netissäkään voi iloita mistään, ei oikein jaksa uskoa että "sattumalta" ois varkaat osuneet just nyt paikalle.
Ketuttaa kyllä sun puolestä ihan saakelisti
confused_orig.gif

No voihan jumaleissön!!!
omg.gif
Osanotot
pftroest.gif
Toivottavasti löytyy ehjänä... Jos ei, niin toivottavasti saat nopeasti uuden tilalle.
ghostface.gif

Ei perkele...kun tilaustyönä! Ei varmaankaan mikään sattuma et osattiin juuri harvinaisemman puoleinen pyörä noukkia oikeasta paikasta....kellehän on tullu kehuttua et sellanen ostetaan
kaboom.gif
kaboom.gif

No voi pe.se ! Jo on röyhkeetä. Osanottoni

Toivottavasti pyörä löytyy pian
sad_orig.gif

Rosmoille
veryangry.gif

Tuotanoin, ehditkö hakea kaskon uuteen pyörään ennen kuin joku sen vei?

Onko ennakkotapausta tämmöisestä tilanteesta, jos vanhan mopon vakuutukset olisi tarkoitus siirtää uuteen mutta ei sitä ole ehtinyt tekemään?

Ja osaanotot myös täältä.
pftroest.gif

No huh huh. Tää vetää kyllä pohjat. Pahoittelut menetyksen johdosta.

Mut onneks niitä saa uusia, jos vakuutukset vaan oli kunnossa...

No voi jumalauta! Ei ole röyhkeydellä enää mitään rajaa!!
Vielä eilen sai iloita kanssasi uudesta pyörästä ja samantien nyysitään
mad.gif

Oli pakko lähteä himaanpäin ennen kimppaajelua(aivan jäässä=alipukeutunut)Toivottavasti pyörä vielä löytyy ja jos rosvo löytyy niin väsää vuorolappuja
kaboom.gif
!

Kanssasi tarinoinut K5 gubbe

Joo kyllä se mulle tuli kanssa ekana mieleen et on joku tiennyt todella tarkkaan mitä viedä ja mistä. Kahden vuoden ajan Fasu seisoi samaisen kadun varressa ja kertaakaan ei siihen oltu kajottu, ja edelleen aamulla seisoi uudehko cbr kadulla. Ainoastaan Buell oli viety. Mä en usko sattumiin tämmöisessä tilanteessa.

Poliisi suhtautui asiaan ihan vakavasti, ja vakuutusyhtiössäkin oltiin ihan ymmärtäväisiä. Ja vastaten kysymyksiin vakuutuksista, kyllä kaikki oli kunnossa, olin allekirjoittanut vakuutustarjouksen, mutta sitä varsinaista lappua ei vielä ollut ehtinyt tulla edes vakuutusyhtiöön. Mielenkiintoiseksi tää voi käydä sen takia, että pyörästä tehtiin rekisteripaperit torstaina, joten tällä hetkellä se on edelleen myyjäliikkeen nimissä, eikä sitä voi edes rekisteröidä mun nimiin ennen kuin poliisi on peruuttanut varkausilmoituksen, ja tätähän ei tietenkään tapahdu.

Joo, kieltämättä tää tais vetää pohjat. Kuka muu on onnistunut omistamaan uuden pyörän peräti noin kahdeksan tunnin ajan ja sen jälkeen menettänyt sen varkaille?! Johan sillä sitten olikin siistiä ajaa ne 70 kilsaa mitä eilen tuli mittariin. (ei voinut lähteä ajolenkille kun ei ollut riittävästi vaatetta päällä)

Nyt sit vaan ootellaan. Kaikki mahdollinen on tehty, ja mikäli pyörää ei löydy 30 päivän kuluessa, maksaa vakuutusyhtiö korvaukset. Toivotaan tietenkin että löytyy ja suhteellisen ehjänä, jolloin pyörätön kausi ei kestäisi kovin kauaa. Ja jos se mulkero ikinä osuu mun tielle... Mä olen nyt koko aamupäivän hautonut murhaa.

Täytyy varmaan vetää kännit illalla, jos se yhtään auttais tähän, koska vitutuskäyrä ei ole vielä lähtenyt laskuun. Kiitokset kaikille kuitenkin osanotoista, ei kukaan muu kuin toinen motoristi voi ymmärtää.

edit: ja ekaa kertaa, ekaa yötä seisoi kyseisessä paikassa... ei ole voinut edes pistää kenenkään silmään, ei näin lyhyessä ajassa.

Oh no! Tunteiden vuoristorataa, aluksi riemua uudesta pyörästä ja heti perään shokki varkaudesta. Syvimmät osanottoni, mutta toivo elää vielä.

Viekööt mitää vaan, mutta ei toisen moottoripyörää.

Voi rakas ihana ystäväni, en voi sanoin kuvailla miten pahoillani olen sun puolesta!!
bawling.gif
Tuntuu ku ois oma pärrä pöllitty ku näin pääsee käymään sen jälkeen kun ollaan viikolla pohdittu uuden kultasi hankkimista! Tämä on aivan käsittämätöntä ja piru periköön sen mulkun joka tämän teki.
Nyt pidetään vaan peukkuja että pärrä jollain ihmeen konstilla löytyiskin täysin ajokuntoisena jotta sun kautes ei lössähtäis tähän tai että vakuutustoimisto kohtelee sua inhimillisesti ja saat uuden pärrän mahd pian tilalle!! Voimia ja haleja ihana mahtava ystäväni ja tulethan silti käymään täälläpäin jotta voidaan sitten vaikka kirota tätä yhdessä?!
pftroest.gif

Back