• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ulkomaisia huijareita liikenteessä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja strider
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mutta seuraavassa kohtaa alkoi sappi kiuhua:

Rihkamaa aitona kultana myynyttä voidaan syyttää lievästä petoksesta. Vakavampi asia on liikenteen vaarantaminen. Viime kesänä Itä-Suomessa moottoripyöräilijä kuoli vastaavanlaisen kaupustelutilanteen yhteydessä.
veryangry.gif
Mikäs tapaus tämä oli, eli onko siitä tarkempaa tietoa.

Niin kauan, kun yksikin urpo antaa noille saatanan pummeille yhdenkään euron, tuo pelleily tulee jatkumaan.
Olen samaa mieltä. Niilläkin rahoilla, mikä heillä menee rahaa polttoaineeseen, niin pitäisi sitä nälkää poissa jonkin aikaa. Painukoot hevonkuuseen koko sakki ja sassiin. Euroakaan ei tipu heidän näppiin minun lompakosta, jos eivät rystä minua.

Tänään Turussa saman kaupan pihalla kaksikin ämmää eriotteeseen tuli tyrkyttää kultaa. Mulkaisin vihaisesti ja pudistin päätäni. Eivät jatkaneet. Joku viininpunainen romu niil siin parkissa oli. Olin tällä kertaa liikkeellä pikkubussillani, jossa sakemannihurttani venasivat. En tiedä yrittikö ne niillekki kaupitella. Enpä usko.
cool.gif

Nyt on ruvennu poliisit sakottamaan näitä kaupustelijoita,mutta aika hukkaan heitettyä aikaa..Eipä tuu varmaankaan noi sakot maksetuksi.
Pitäis olla sama käytäntö ku esim. Thaimaassa sakot pitää käydä maksamassa heti tai ei oo asiaa jatkaa matkaa..

keravalla liikkuu samaa porukkaa, lidlin edessä harmaalla vanhal farkulla...sormuksien lähtöhinta 20e ja näkee jo kilsan päähän että on messinkiä. "kulta" ketjuja myydään kanssa 30e kappale hintaan ja arvo 500e sanoo venäjää puhuva manne
biggrin.gif
sanoivat tarvitsevansa rahaa bensaan sun muuta....kaikki vaan isoon säkkiin mereen.

sanoo venäjää puhuva manne  
biggrin.gif
sanoivat tarvitsevansa rahaa bensaan sun muuta
Jaa olen tässä juuri lähdössä perheen kanssa autolla reissuun, pitääkin ottaa vanhoja arvottomia ruplia mitä voi heitellä tarvitseville. Emännällä oli joskus 80 luvulla jäänyt muutama sata ruplaa käyttämättä.
haha teppä näin
biggrin.gif
sekin on jännä juttu kun mannet valittaa kun heistä ei pidetä, ei kai niistä kukaan tykkää kun aina kun tulee tälläisiä uutisia niin poikkeuksetta asialla on manne.
tämä mene vähän ot:ksi mutta tossa viime kesänä olin kannelmäen prismalla tupakalla ja ohitseni juoksee nuori manne kantaen paketissa olevaa laajakuva telkkaria vartia kintereillä, vaatii jo pokkaa vetämääm kaupasta juoksu telkkarit, juoksu kaljat vielä jotenkin ymmärtää mutta televisio!
veryangry.gif

Uus teknologia mahdollistaa siis tämänkin... Nää uudet telkkarit on jo sen verran kevyitä...
033102ass_1_prv.gif

Joku porukka oli pariviikkoa sitte porvoossa kaupittelemassa romujaan. Kovasti yritti pysäyttää ja seistä keskellä tietä mutta lopukta tajusi että maasturi jossa on rautaa riittävästi nokalla ja vauhtia 80km/h voi sattua paljon  
cool.gif
ja en olis pysähtyny raatoa siirtämään. Kytät oli käyny jahtaamassa ne pois loppujen lopuksi.

Pari vuotta sitte tuli esson pihalla manne englantia puhuen myymään sormusta. Ei osannut omien sanojensa mukaan suomea... totesin sille suomeksi: mee helvettiin tai soitan poliisille" tais olla sille päivän ekat nopeet askeleet. Ymmärsi joka sanan...
biggrin.gif
ja lähti muukin porukka pois.

Mua vaan niin risoo noi p*sk*t....

Niin ne trendit vaihtelee...

Joku vuosi sitten tuli samannäköistä tummaa ukkoa eri puolella maata vastaan, kaikilla samantyyppinen tarina: Näyttelyssä olleista nahkatakeista oli jäänyt joitain kappaleita myymättä ja nyt pitäis päästä eroon nopeasti laatutavarasta kun lentokone lähtee just.. tai muuta vastaavaa... ostamatta jäi. On tainneet saada rotsit kaupaks kun ei ole muutamaan vuoteen enää näitä hyypiöitä näkynyt.

Hesarissahan oli noista ressukoista juttu. Asuivat raukat jonkun ruotsin siskon katsastamattomassa kiesissä joka oli rikki ja kukaan ei enää osta ruusuja kun on julkisuudessa raukkoja mollattu.... Mummo sano suoraan, että suomeen piti päästä kun täällä on niin hyvä sosiaaliturva. Tosin EU maasta tulleena ei oikein toi turvapaikkakaan natsaa...

Njoo, tumma 90-luvun alun Vectra Liettuan kilvillä bongattu jo 16.6. Pudasjärvi-Oulu väliltä pelti pystyssä... itse ajelin Pudiksen varttimailikisoista perässä koppikärry pyörineen. Loppuneesta bensasta valittelivat, no peräkontissa oli yksi 5l kanisteri joten sponsoroin heitä sillä. Sen jälkeen alkoi hälytyskellot soida kun taskusta vedettiin hieno laminoitu "käyntikortti" esiin ja kultaketjujen kauppa alkoi. Sanoin ettei ole rahaa, siihen vastasi että mistähän löytyisi automaatti niin ajetaan sinne... Jep jep. Nappasin tyhjän kanisterin takaisin ja paiskasin peräkonttiin ja saapastelin autolle, avonaisessa vänkärin ikkunassa vielä roikkui mutumutu ja koetti vaihtaa "hienoa" sormustansa silmilläni olleisiin Raybaneihin?! Ei vittu mitä porukkaa. Soitin virkavallalle samoin tein kun sain yhdistelmän liikkeelle. Viimonen kerta kun pysähdyn ketään vapaaehtoisesti auttamaan (jos kyse ei ole kaksipyöräisestä).

Back