• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tyytyväinen Ducatin omistaja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
900S.i.e puhuu asiaa!

Edellisestä mopostani, eli 907:sta, jossa on samantyylinen imuilmakotelo, leikkasin kannen auki pistosahalla. Tässähän on ideana jättää alkuperäisestä imuilmakotelon kannesta jäljelle vain reunat, jotta ilmansuodatin saadaan pysymään paikallaan. Toiminnan kannalta luulen että riittää, jos otat kannesta puolet pois.
Kuvatuksia minulla on näistä kaiken maailman virityksistä, mutta tuo kotisivujen rakentelu ei ota onnistuakseen. Jos joku viitsisi vähän auttaa, niin yrittäisin kirjoittaa joitakin korjauskertomuksia kuvien kera.

Tässähän on ideana jättää alkuperäisestä imuilmakotelon kannesta jäljelle vain reunat, jotta
ilmansuodatin saadaan pysymään paikallaan. Toiminnan kannalta luulen että riittää, jos otat
kannesta puolet pois.

Jeps! Puolet riittänee.
Tai ainakin kannattaa pitää huoli siitä että etureunaan jää tarpeeksi tavaraa (7-10cm?)
ettei ihan suoraan pääse sade koteloon.
Se ilmanputsarin kansi kun näkyy Sporteissa hetkenmatkaa siinä tankin etupuolella.
Jos ottaa koko kannen pois niin sataa suoraa sisään.
confused_orig.gif

(tulee vettä tupaan
biggrin.gif
)

Tuossa airbox kuvassa näkyy, millaiseksi avasin 907:n imuilmakotelon. Tähän jätin "sateensuojan".

Pistetäänpä ehdolle Bagster.
Kävin eilen ostamassa S/SS900:n Bagsterin takalaukun, siis takapenkin päälle tulevan vetoketjukiinnitteisen. Tuntuu istuvan erittäin hyvin ja on tukevasti kiinni. Kiinnityssarja tulee penkin alle niin, ettei vetoketjulärpäkkeet juuri näy, sitäpaitsi ne on helppo kääntää kokonaan penkin alle pois näkyvistä kun laukku ei ole kiinni. Ajossa laukkua ei huomannut lainkaan, ainakaan 100 - 120 km/h:n nopeuksissa. Tilavuus on riittävä, tuskin tulen käyttämään juurikaan tankkilaukkua enää.

Hinta oli 180 € (Hailac), olen silti tyytyväinen.

Noniih elikkäs aloitetaan vaikka sillä että olen ekaa kertaa tällä sivulla ja katoin että tähän on hyvä kirjoittaa  
smile_org.gif

Itsekkin hommasin SS620HF -03
062802jumpie_prv.gif

mutta ihan uusi ajettu n.60km  
Olisin tietenki mielummin hommannu SS749 mutta valitettavasti niitä ei myydä enään uusina ja käytetystä on vaikeampaa kuristaa siihen 25kw. Mikä on turhaa minun mielestä... mutta pakko että saa ajaa.

Saan kylläkin vasta ajaa sillä muutaman viikon päästä.
Tietenkin olen testannut sitä ja kyllähän se mukavalta tuntuu kevarin jälkeen millä pitää viellä itseään kiduttaa sen pari viikkoa..

Minun mielestä ducateissa on juuri sitä tunnelmaa ja niissä on ääntä mitä moottoripyörissä pitää olla mitä en ole.

"Kiitokset Jassulle että opasti minut tänne kirjoittaa joutavia yö 3:lta"  
033102bebe_1_prv.gif

Tervettuloa vain  orgilaisten joukkoon  
033102beer_1_prv.gif

Tosin hieno se pyörä on vaikka näin hondistina sen sanonkin  
062802moto_prv.gif

*pahimmat typot pois*

Back