• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tytsylle pyörä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onnea vaan pyörän hankintaan. Tuossa *KLIKS* olisi yhden tyyppinen haku. Kyllä keskikokoisia customeja löytyy. Otat vaan kokeneemman kaverin mukaan, sillä itsellä saattaa olla vaikeaa asennoitua tarpeeksi kriittisesti, kun toinen toistaan hienompia pyöriä tulee vastaan.
062802moto_prv.gif

250-kuutioinen custom on mummopyörä, joka ei liiku mihinkään.
033102ass_1_prv.gif
femmefatale: Joo, en sitä tarkoittanutkaan, etteikö olisi hintelämpienkin tyyppien nähty ajelevan tuommoisilla, mutta aivan vastaavasti on nähty isompien korstojenkin ajelevan pienimmillä.

Ja mitä tuohon mummopyöräkommenttiin tulee, niin pyh... Minulle olisi kelvannut mainiosti, vaikka olen satakiloinen... Itse asiassa 125 customikin oli ihan mukava autokoulussa. Ei Suomen rajoituksilla paljon tarvitse liikkuakaan, kaikkia kun ei se 300 km/h tavoittelu kiinnosta sitten pätkääkään...

Pakkohan tähän on pikkuviragon ja muiden pienten puolivirallisena puolestapuhujana säestää Yömahaa, että turha noita neljänneskiloisia on mollata. Jos oma ego ja norminopeudet riittävät, eikä lompakko ole kovin paksu, kyllä niillä ajelee mieluummin kuin on kokonaan ilman. Jää vähän pätäkkää varusteisiinkin.

Nimimerkillä n.20tkm takana mummopyörällä...  
cool.gif

Willi tähti: toi kuva on huippu!!
biggrin.gif

Kaunis kiitos kaikille vinkeistä, eiköhän jotain ala pian löytyyn, ku koeajoille ehtii!!

Kertokaapas joku vielä hyvä pyöräliike tampereelta, mihin kannatas suunnistaa ensimmäiseks?? (töissä tulee oltua niin myöhään yleensä ettei kauheesti jää aikaa kierrellä iltasin...
confused_orig.gif
)

Back