• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Typeryyttäni sinisilmä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 1955
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nyt on Baltia kierretty vanha Sharkki päässä. Nyt pisteet asiallisesta palvelusta Duellin tytölle. Hän lupasi tosin kypärän keskiviikko-aamuksi minulle, mutta sakemannit pistävät niitä näköjään ihan alta lipan. Laskuttivat kyllä tuotteet, mutta unohtivat toimittaa tuotteet. Venäjä, kiina, pakistan, saksa....
Mutta ne pisteet; tyttö soitti ja kertoi tapahtuneesta, jolloin hyväksyin asian. Saapa nähdä saanko kypärää koskaan. Olin jo antanut hyvän mainos-buffinkin Shubertille, mutta he eivät nyt taida siitä paljon hyötyä... http://www.veripalvelu.fi/

Taas yksi syy miksi itse tilaan usein ulkomailta, tavara tulee nopeasti eikä myyjä odottele kuukautta että saisi jotain muuta samaan pakettiin.
Taas yksi syy, miksi en ymmärrä tuota ulkomailta tilaamista muutaman euron takia, kun sen saman roskan saa hyllystä liikkeestä ilman odottelua. Aika prinsessa-touhua, jollei sopivaa löydy hyllystä.

Huvittaa, kun käristään siitä, että kallis kypärä on varmasti parempi, kuin satasen halvempi malli, mutta silti sitä kalliimpaa etsitään mahdollisimman halvalla jostain ulkomailta...

Ja missä sen säästää tämän harrastuksen kohdalla...ei muuten missään...
Komppaan täysin. En ymmärrä kuinka joku jaksaa A) etsiä tunti-, päivä-, tai viikkotolkulla sitä halvinta tuotetta B) odottaa sitä tilausta. Marssin kauppaan, jos ei hakemaani tuotetta ole, menen toiseen kauppaan tai otan toisen tuotteen.

Toki asioista voi ottaa selvää...mutta kaverinkin kisareplicasaappaiden saamiseen meni lopulta puoli vuotta kun oli vain pakko saada just ne eikä mitkään muut kelvanneet. Pölhöä touhua.
Taitaa nämäkin olla aivan makuasioita.

Toisilla on se tietty visio, joka on pakko täyttyä, toisille kelpaa "sinneppäin".

Itse kuulun ensimmäisiin.
Joskus se on aika turhauttavaa, mutta sitten kun sen oman vision saa toteutettua, niin fiilis on sen mukainen!
Kaupankäynti, tuotteisiin tutustuminen ja tarjousten etsiminen on iso osa tätä vision toteuttamista.
No siis osittain ymmärrän tätäkin puolta. Jos kyse on pyörästä tai jostain osasta niin silloin ymmärrän. Mut et rätei ja lumpui....ne ei oo niin justiinsa. Mulle.

Niinno... Esim. takkia en ostaisi sovittamatta. Tai housuja. Enkä varsinkaan kypärää. Enkä kyllä kenkiä tai hanskojakaan.

Ja JOS liikkeessä palvellaan niin olen kyllä silloin valmis muutaman ylimääräisen euronkin pulittamaan.

Kaikkea muuta kyllä tulee tilailtua netistä...

edit: vai onko se niin että palvelu (esim. hyllyn tuotteen kokeilu) kyllä kelpaa mutta siitä ei olla valmiita maksamaan. Kitistään netissä siitä että "takki maksaa kolmekymppiä enemmän kuin netistä tilattuna" ja "taas yritettiin kusettaa". Valitettavasti on niin että niiden tuotteiden esilläpitokin maksaa ja näin ollen tulee lisää hintaakin...
Johan tuo tuli aiemmin käsiteltyä, että se nettimyynti ei automaattisesti tarkoita sovittamattomuutta.

Mulla on toinen ajokamakerta täysin italialaista nahkaa made in china italiasta tilattuna ja on sopiva.

Tuotteiden esilläpito ei kyllä lisää hintaa +50% mikä on se keissi parhaillaan.

Itse olen jo täysin tottunut nettikauppojen moninkertaisesti parempiin valikoimiin, saatavuuteen ja huomattavasti edullisempiin hintoihin, että mietin useamman kerran, jaksanko raahautua mp-myymälään siihen aikaan, kuin se heille sopii. Helppoahan tuo on, kun on jo ns. hyväksi havaitut nettimyymälät tiedossa, joista ollaan tälläkin palstalla keskustelu useampaan otteeseen.

Ei ole ihmeiden aika ohi! Mulla on Suupertti kotona ja jos oikein ymmärrän, tilaukseni mukaisesti. Tuolla se on kiinni laturissa, jotta voisi huomenna kokeilla toimivuuttakin.
Juu ei! Ei olut mitään pienintäkään hyvikettä toimituksessa mukana. Ajattelin jälleen sinisilmäisyyttäni, että varmaan laittavat vaikka varavisiirin, hanskat tai edes kypärähupun "viivästymiskorvauksena". Tuosta kai voisi päätellä, että pitivät itse tilannetta täysin normaalina.
Lämmin kiitos kuitenkin kaikille sarkasmiani maahantuojalla ja myyneessä liikkeessä kokemaan joutuneille.
Mutta yhden lupaan; ei enää ikinä etukäteen maksettuja tilauksia kotimaisilta toimittajilta!

Back