Ei ole kisaan pyydetty. Sen sijaan eräs Lada -mies ruuvasi liikennevaloissa ikkunan auki ja ehdotti, että: 'Vaihdetaanko heti päittäin?' Ruosteinen Lada, vihaisen näköinen eukko ja takapenkillä riitelevät kersat eivät houkutelleet vaihtamaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama täälä, oon oikeen ihmetelly mikä näitä autokuskeja nykyään vaivaa kun ykskään ei vielä tänä keväänä oo tullu yrittämään mitään, mutta hyvä näin...itsellä ei mitään kisaa viel ole ollut, tai en ole muuten vaan huomannu kun valoista lähren kuitenkin aika rivakasti kon ala kierroksilla röpöttää![]()
keväällä oli siviiliautolla ainakin yritystä provosoinnin suhteen. moottoritien rampissa ottivat mun edellä mondeosta irti sen mitä fordista lähtee. Pysyin mopolla tiiviissä imussa ja mondeo alkoi yht'äkkiä ajamaan tasan 120kmh tasamaalla. Nooh, koska tripla antennijärjestelmä ja tummat takalasit oli herättänyt pienen poliisin pelon niin hivuttauduin varovasti rinnalle ohittaakseni... Sitten rinnalla huomasin jotta kyseessä on ihan oikeat jäätelokauppiaat kotijätskitötterölogo hihassa, kuski ei kyllä huomannut minua heti koska räpläs korvanappia ja ruuvasi radion kanavaa samaan aikaan! Kun kaveri näki mut niin morjestin ihan reippaasti ja jättäydyin ajamaan heidän taakseen, seuraavasta rampista kundit koukkas motarilta ulos.Onko tästä tosiaan kokemusta?Toi on hyvä pointti! Jotkut sivarit jopa tahallaan yrittävät provosoida, että lähtisit luukutteleen. Tieto siitä että 98% kotiloista jää tarvittaessa aina kakkoseksi lähdössä riittää ainakin mulle hillitteen turhaa kisailutarvetta. Ei kannata tuhlata ruutia turhaanEi kannata provosoitua noista, kotilo voi olla virkavaltaa joten ajot voi loppua lyhkäseen.![]()
En epäile etteikö tuonkin sorttisia ääliöitä olisi siihen ammattiin valikoitunut, sen verran "hauskoja" kokemuksia itsellä on joidenkin käytöksestä. Mutta jos tarkkoja ollaan, tuo on yllyttämistä. Mitäänhän ei tietysti voi, itse on kiihdytellyt ylinopeuteen jos niin käy mutta aika arveluttavalta kuulostaa. Kertokaa jos on oikeita yllytyksiä poliiseilta!![]()
..Jos isin uusi 2,5 litrainen Volvo onkin vaikka S 60 R (0-100km/h 5,8 s. huiput 250 km/h), niin mopokin saa jo vähän kiihdyttää, olettaen että "isi" antaa volssille kunnolla keppiä nupit kaakossa.Sitä se kiusoittelu nimenomaan on, että ne haluaa kokeilla miten se oma auto pärjää mopoa vastaan, kun lähdetään kokeilemaan. Tai sitten ne vaan haluaa nähdä, kun mopo lähtee isoa kovaa. Tukehtumisvaara on kyllä oman kypärän sisällä melkoinen, kun joku perheenisä tulee liikennevaloissa siihen viereen kaasuttelemaan uudella 2,5 litraisella 25 venttiilisellä Volvollaan ja luulee pudottavansa mopon lähdössä. Se urpo kun ei tajua, että tarttisi noin tuhat hevosvoimaa siihen päälle, että lähdöstä tulisi tasaväkinen. Jos lähdössä sitten jättää sen siihen käytännössä seisomaan jollain 1/5-kaasutuksella, niin voi olla varma, että se tulee jossain vaiheessa ohi s**tanan kovaa, kun itse ajelee normaalia vauhtia.
Jossain Heinolan suunnalla provoilevasta s40-Volvosta on ollut täälläkin juttua, aika moni on saman siviilipoliisivehkeen maininnut, juttujen perusteella niin törkeätä härnäystä että homman laillisuutta on yhdessä tuumin pohdittu.Onko tästä tosiaan kokemusta?Toi on hyvä pointti! Jotkut sivarit jopa tahallaan yrittävät provosoida, että lähtisit luukutteleen. Tieto siitä että 98% kotiloista jää tarvittaessa aina kakkoseksi lähdössä riittää ainakin mulle hillitteen turhaa kisailutarvetta. Ei kannata tuhlata ruutia turhaanEi kannata provosoitua noista, kotilo voi olla virkavaltaa joten ajot voi loppua lyhkäseen.![]()
En epäile etteikö tuonkin sorttisia ääliöitä olisi siihen ammattiin valikoitunut, sen verran "hauskoja" kokemuksia itsellä on joidenkin käytöksestä. Mutta jos tarkkoja ollaan, tuo on yllyttämistä. Mitäänhän ei tietysti voi, itse on kiihdytellyt ylinopeuteen jos niin käy mutta aika arveluttavalta kuulostaa. Kertokaa jos on oikeita yllytyksiä poliiseilta!![]()
Kyllähän se tuokin jää, sit ku rupee olemaan siellä 4s 0-100km/h ni rupee olemaan jo tasaväkistä kisailua..Jos isin uusi 2,5 litrainen Volvo onkin vaikka S 60 R (0-100km/h 5,8 s. huiput 250 km/h), niin mopokin saa jo vähän kiihdyttää, olettaen että "isi" antaa volssille kunnolla keppiä nupit kaakossa.Sitä se kiusoittelu nimenomaan on, että ne haluaa kokeilla miten se oma auto pärjää mopoa vastaan, kun lähdetään kokeilemaan. Tai sitten ne vaan haluaa nähdä, kun mopo lähtee isoa kovaa. Tukehtumisvaara on kyllä oman kypärän sisällä melkoinen, kun joku perheenisä tulee liikennevaloissa siihen viereen kaasuttelemaan uudella 2,5 litraisella 25 venttiilisellä Volvollaan ja luulee pudottavansa mopon lähdössä. Se urpo kun ei tajua, että tarttisi noin tuhat hevosvoimaa siihen päälle, että lähdöstä tulisi tasaväkinen. Jos lähdössä sitten jättää sen siihen käytännössä seisomaan jollain 1/5-kaasutuksella, niin voi olla varma, että se tulee jossain vaiheessa ohi s**tanan kovaa, kun itse ajelee normaalia vauhtia.Tosin jäähän se silti!!![]()
![]()
Sitähän minä olen aina sanonut, että Volvo-traktorikuski ajaa kikottimellaan kuin seitsemän miestä ja on huono häviäjä, mutta että heittää natsat motoristin päälle, se on jo kaiken huippu, prkl!jep, no tänään sitten perheenisi halus kilpailla omalla hyper super sport volvo s60:llä. Kehäykkösellä, isi roikkui perseessä kiinni, väänsin kahvan pohjaan asti ja huomasin että sekin yritti kiihdytellä perässä. no tulihan sitä eroa ja jarrutin normaaliin nopeuteen. Isin oli tietenkin pakko ajaa ohi ja heittää tupakat mun päälle.. sillälailla. Ottais perkele sen silmän käteen ja kattois vaikka bikesta rätkän kiihtyvyyslukuja ja vertais niitä omaan hyper meno sportti peliin. millä voimalla se oikeen kuvitteli perässä pysyvänsä, että tulis vaikka myötätuuli?![]()
Helvetin nopee siihen kuuteenkymppiin, kyllä se auto huomaa kun puoli minuuttia myöhemmin saa kiinni ja satasta painaa jo ohitte...näin näytätte niille ilman crimailuaEi kannata provosoitua noista, kotilo voi olla virkavaltaa joten ajot voi loppua lyhkäseen.![]()