• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Työnantajasi suhtautuminen mp:n käyttöön?

Saa korvaukset prätkästä erikseen tolla alemmalla km. korvaus määrällä, sanoin pomolle että mun ajot on sitten "auto", mikä helvetin järki siinä on että ovat alemmat ?
Kuluttaa gasoo auton verran, huoltoväli mulla 6000, tulee paljon kalliimmat kilsat kuin kotilolla ?

confused_orig.gif
Kyllä työnantaja hyväksyisi mutta, on aina niin paljon kamaa mukana ettei niiden kuskaus onnistu prätkällä.

eikös sen nyt pitäisi olla työnantajalle ihan sama vaikka menisit helikopterilla.
No ei se välttämättä ole esim. firman edustustehtävien vuoksi
confused_orig.gif
Muutenkin voi fiman politiikasta löytyä aika yllättäviäkin määräyksiä mm. pukeutumisen suhteen koskien koko henkilöstöä, työtehtävistä riippumatta
confused_orig.gif
Jep. Meillä ei (enään) ole tarkkaa pukukoodia, mutta työajojen hoitaminen pyörällä on kiellettyä.
bawling.gif

Vitsinä on ilmeisesti mahdolliset vakuutuskorvaukset, yms. Lisäksi mun täytyy monesti pitää niin paljon tavaraa mukana, ettei tuo olisi mahdollistakaan.
Poikkeuksia tosin sillointällöin tulee..
wink.gif

Vois ajella työajot myös pyörällä mutta kun on täysautoetu niin sillä sitten... Ja joskus pitää viedä asiakkaillekin jotain kamaa niin kulkeepa mukavammin autolla...  
smile_org.gif

Työmatkat firmasta työmaalle, aina auton mukaan. Duuni paikka vaihtuu n.3 kertaa vuodessa, sillon on kamaa eli autolla, muuten ihan sama vaikka kävelis. Duuni mesta voi olla vaikka viereinen talo kotoa, johon matka firmasta vaikka 15 km, firmassahan ei tarvi käydä, (oon käyny tänä vuonna vissiin 3 kertaa viemässä jotain). Joka paivälle kilsat, nii ja ruokaraha. Et tollanen tapaus.
062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif
Ainii ei voi ku mopo on viäläki pajalla.
sad_orig.gif

Jos meen johonki kurssille tms. ei meillä kysellä millä matkani taitoin... Oletus on että autolla. Boss tietää tosin että mopotti on lähellä sytäntä, joten se pelkää, että tarvii etsii mulle henk. koht. tuuraaja. Muutkin mun harrastukset voi olla vaaraksi työkyvylle  
biggrin.gif

Jooh...
Meillä kaikki on parempaa... heh...
Siis työnantajana suosittelen käyttämään prätkää ja maksan km korvauksen auton mukaan... heh...
Pitää saada naaaattia..

Back