Työmatka kulkine

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Arto
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Työmatka kulkine -

• BMW GS

Ääniä: 0 0,0%
  • Hayabusa

• HD Spora

• Muu, mikä

Ääniä: 1 100,0%

• Ääniä yhteensä
    1
Ilmastoidulla ja kohtalaisilla poppivehkeillä varustetulla autolla on mukava kulkea työmatkat. Siinä voi samalla reissulla hoitaa kaupassa käynnit yms. hyötyajot ja kaksipyöräisen kanssa saa keskittyä sitten pelkästään kiireettömään nautiskeluun
smile_org.gif

Ei ole kovin kauhea vaihtaminen, jos pitää normivaatteita ajoasun alla
roikkuu tietty vähän toimestakin
idea3.gif
Juu onhan se näky jos myyjä tulee 1-osaisessa kyttyräpuvussa paikalle ja kuoriutuu siitä asiakkaan edessä ja alta paljastuu puku =D
Oon muuten huomannut parissa neuvottelussa että siitä on ollut hyötyä. Huhtikuussa kun tulee prätkäkamat päällä ja läppäri repussa, niin tiukempikin vääntö lähtee paljon rennommin käyntiin verrattuna tilanteeseen jossa paikalle tullaan salkku kädessä ja kravatti tiukassa. Harvemmin kukaan moottoripyöräilijöitä niin paljoa vihaa että siitä "epäasiallisesta" pukeutumisesta olisi haittaa ollut. Eri asia tietysti jos pitäisi iltaakin viettää ravintolassa tai neuvottelussa menee koko päivä.

Tietysti jos joutuu jotain jumalatonta näytepakettia raahaamaan tai kolmea kansiota kanniskelemaan, niin silloin on pakko valita auto.

Thank god for computers!
biggrin.gif

Joo-o

Siinä on vaan se että meillä akka ajelee voyagerilla ajonsa ja vie muksut sinne tänne ja joskus käydään mummolassa koko orkesteri.

Pitäis kattoo paremmat duunit että vois toisen autonkin vielä hommata tai sitte heivaa koko motskari harrastuksen.

Ja jos mä jonkun auton työmatkoille haluisin niin se olis joku 69-71 urheilukatto Mustang tai Barracuda Challenger akselilla. No miksei Camarokin.

Tonne Länsiväylän harmaaseen massaan mä en enää sovi. Oli popit ja kylmäkoneet tai ei.

Mä ajelin kesän K:nummi-Inkoo väliä Mitsillä. Hyvin pelitti kunnes: männässä vikaa
Ens kesänä uudestaan.
062802moto_prv.gif

Jaa niin, jos olis fyrkkaa enemmän niin joko spora tai Triumphin Scrambler.

Noista busa. Eiköhän sen työmatkoille voisi nöyrtyä kelpuuttamaan..
biggrin.gif

Auto on työmatkakulkine. Ei tarvi aamulla kuin tökätä tennarit jalkaan ja lähtä menemään.
Pyörän kanssa joutuu vatvomaan kamojen kanssa, senkin ajan voi painasta nokiasta torkulle..
smile_org.gif

Jokin minkä äänet myllertäisi sopivasti korvatulppien läpi. Meinaan ihastunut nykyisen pyörän "murahduksiin" korvatulppien läpi eikä L-koneellisesti varustettu pyörä pistäisi pahitteeksi.

Jostain syystä melkeinpä pistää tulistuun pelkästään kuulla sana hayabusa. En kiellä ettei olisi mahtava pyörä, mutta se kun kaikki vähemmän asiaan perehtyneet(en tarkoita orggilaisia) aina kehuvat ja kuolaavat ja sanovat unelmapyöräksi.  
mad.gif

noista en valitse.

ajan rytkösellä tai Thundercatillä töihin (kesäisin/syksyisin), 180 + km/päivä... (kotimatka välillä vaihtoehtoisten reittien takia muuttuu..) vaihtelun vuoksi olen kokeillut HD:tä ja hippasen tekisi mieli hommata WR450F josta sitten tuunais sekasotkupyörän.

firman auto, mut sekin ilo loppuu kun "kiristetään" budjettia, no ehti sit 11v ajaa valtion dieseleillä...
tounge.gif

Jaa

Ja mä luulin että tää on moottoripyora.org.

Mutta joka toinen kehuu vaan autojaan.
smile_org.gif

Ja on muuten hyvää wiskiä...
wink.gif

Back