• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tyhmäkö kysymys: Mikä tämä on?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MadAndy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Varmaan aika pyöräkohtaista, mutta mulla vastaavan näköisestä tötteröstä säädetään tyhjäkäyntiä...

Auttaisi varmaan jos kertoisit mikä pyörä.

Onko kaasaripeli? Ihan ei kuvasta selviä missä kohtaa tuo on, mutta näyttäis mun silmään tyhjäkäynnin säätöruuvilta?

Siitä vaan kääntelemään, ei se rikki mene.
biggrin.gif

Tyhmiä kysymyksiä ei tietenkään ole - vastauksia helposti
smile_org.gif

Näetkö tuosta pidemmälle eli onko tuo ruuvi kiinni kaasuttimessa? Viittaisi toki tuohon tyhjäkäynnin (siis joutokäynnin kuten luutnanttimme armeijassa muisti aina muistuttaa "Mikään kone ei käy tyhjää, ne käy jouten") säätöruuviin.

Pyörä on ZX-9R vm -01 ja kaasaripeli. Kuva on otettu eturattaan kotelon yläpuolelta...
Ilmankos tuo kuva näytti todella tutulta, mutta omasta löytyy samanalainen...
smile_org.gif

Kerropas kun pyöräsi on samaa vuosimallia ja mallia, niin nykiikö se yhtään kun ajelet esim. kaupungissa pienillä kierroksilla: n. 3000 - 4000 alueella

Pyörä on ZX-9R vm -01 ja kaasaripeli. Kuva on otettu eturattaan kotelon yläpuolelta...
smile_org.gif

Kerropas kun pyöräsi on samaa vuosimallia ja mallia, niin nykiikö se yhtään kun ajelet esim. kaupungissa pienillä kierroksilla: n. 3000 - 4000 alueella
no miekin vastaan kun on samanlainen vm 02.. mulla ainakin tuntuu pieni nylkytys juuri noilla kierroksilla mutta ei se ainakaan mua ole häirinnyt.. jos kovasti alkaa v*tuttamaan niin ajelee vähän isommilla kierroksilla.. tiedä sitten saisiko säätämällä kaasarit paremmin pelaamaan..

smile_org.gif

no miekin vastaan kun on samanlainen vm 02.. mulla ainakin tuntuu pieni nylkytys juuri noilla kierroksilla mutta ei se ainakaan mua ole häirinnyt.. jos kovasti alkaa v*tuttamaan niin ajelee vähän isommilla kierroksilla.. tiedä sitten saisiko säätämällä kaasarit paremmin pelaamaan..
Tuttu kertoi kun siltä menin pyörästä kyselemään, että hän oli vaihtanu isommat tyhjäkäyntisuuttimet pyöräänsä ja nykiminen loppu
thumbs-up.gif
-03 tais olla

Tuttu kertoi kun siltä menin pyörästä kyselemään, että hän oli vaihtanu isommat tyhjäkäyntisuuttimet pyöräänsä ja nykiminen loppu  
thumbs-up.gif
 -03 tais olla
Niinhän mä tein ja se auttoi.  
biggrin.gif

Seosruuveja avaamalla saa sitä kans rauhottumaan mutta voi mennä tyhjäkäynnillä niin rikkaalle että voi haitata käynnistymistä.

thumbs-up.gif
-03 tais olla
biggrin.gif

Seosruuveja avaamalla saa sitä kans rauhottumaan mutta voi mennä tyhjäkäynnillä niin rikkaalle että voi haitata käynnistymistä.
Todennäköisesti paikallinen kawahuolto totee ettei se ole mahdollista, että siitä olisi mitään iloa, mikäli vanhat merkit paikkansa pitää....
nixweiss.gif
Mitäs kokoa tyrkkäsit?

thumbs-up.gif
-03 tais olla
biggrin.gif

Mitä mulle höläyttää (oli sitten selvinpäin tai kännissä) niin vuodan heti kaikille
biggrin.gif

Jätkillä on ihmeellisiä säätö ruuveja, eikä olla vielä väännelty niitä... Kumma juttu...  
062802moto_prv.gif

Todennäköisesti paikallinen kawahuolto totee ettei se ole mahdollista, että siitä olisi mitään iloa, mikäli vanhat merkit paikkansa pitää....  
nixweiss.gif
 Mitäs kokoa tyrkkäsit?
Laitoin #40:n, vakio oli #38. #42 on jo liian iso, ainakin vakio putkella ja suodattimella.

Edittiä: Tyhjäkäyntisuuttimet (pilot jet) maksoi pari vuotta sitten 14 € kpl Kawasaki-tiskillä  
eek.gif
. Omani tilasin täältä http://www.bellacorse.com/bce011-14.htm.
Noin 8$ toimituskulut kirjeenä.

Back