• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

tuuskilla hässäkkä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja esco
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
hallitus oli ajellut ysin aikaan tuusulantietä ja ilolan rampissa oli 3 mp miliisiä odotellut yhtä motoristia olivat siis sulkeneet rampin pyörillä.......tietääkö joku miksi näin?

Onneks mä menin siitä ohi puol 9...
Ei muo ainakaan kukaan odotellu
biggrin.gif
biggrin.gif

Onneks mä menin siitä ohi puol 9...
Ei muo ainakaan kukaan odotellu
biggrin.gif
biggrin.gif
etkä olisi kuitenkaan pysähtyny
biggrin.gif
No en ehkä, paitsi jos nyt oikeen kolmen polliisi-setän voimin...
tounge.gif

Piti muuten "provosioituu" yhest bemarista ja tais olla aikas kova vauhti siin Ilolan kohilla...
Ainii..."kukkikset" alkaa taas heräilee
biggrin.gif
oos ny, mun pussihousut tärisee jo . anteeks ot
sad_orig.gif

Siellähän ne polliisit olivat... "melkein" säikähdin kun tulin Tuusulan suunnasta nopeudella joka ehkä oli hiukan yläkanttiin muuhun liikenteeseen verrattuna
062802moto_prv.gif

Joukossa näytti olevan myös siviilipyörä (tais olla joku tumma kyykky)...

Varmaan sama kolmen kopla, jotka tutkaili iltapäivällä kehällä. Kaksi ajeli itään päin pyörätiellä ja kolmas oli lännen suuntaan menevällä puolella rampissa, hieman sen jälkeen.

Oli todella kilttiä ajella näkyvästi siellä tien toisella puolella, jotta osasin odottaa tutkaa myös omalla puolellani...
tounge.gif

Back