• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tuus-Motor ja Frank Nyman

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GriZzLy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Frank Nymanilta pyöräni ostin ja kaupat sujui hyvin.
Mutta tilasin samalla seat coverin siihen (8.6) eikä sitä oo vieläkään tullu, eikä vastattu mailiini kun tiedustelin. jäi sellainen käsitys: pääasia kun saa pyörän myytyä, mitä helv. väliä reilu 100€ maksavasta coverista, kun on saanut 13k€ pyörän myytyä.
veryangry.gif

Varasin huollon Frankiltä, hitto ! Vasta 25.8 !!!!!  Pakko varmaan hieman ajaa yli kilometrejä, muuten joutuu seisottaa pyörää ja se ei ole kivaa !!!

Edit:
Huolto peruttu, saatu uusi aika muualta  
062802jumpie_prv.gif

Tuusmotor on antanut ainakin minulle ihan OK palvelua.
Ystävällisiä - kuuntelevat mitä puhun ja muutenkin.

Eipä yhtä liikettä kannata ruveta boikotoimaan yhden testin perusteella. Voi jopa olla, että jatkossa Tuusmotor on se paras paikka huoltaa pyöränsä, jos vaikka tapahtumasta on otettu opiksi???
Ainakaan puhelimessa tapahtunut ajanvaraus ei minun kohdalla onnistunut. Aika minulle kyllä annettiin, ja sovittiin, mitä tehdään. Kun sitten pyörän liikkeeseen vein, ei aikaa ollut missään kirjoissa. Pitkällisen ihmettelyn jälkeen kyllä tekivät homman, joka oli aika pieni. Lasku oli kyllä luvattua isompi.

Varustepuolesta en tiedä, mutta hiukan ylimielinen (IMHO)käytettyjen myyjä joskus on ollut. En puhu Jukkiksesta, jolta pojalle aikoinaan pyörän ostin, hää on tolokun mies.

Käytin tuon oman R6:sen Frank Nymannilla huollossa 11.8. Hyvin pelas palvelu ja soitettiinkin aamupäivästä vielä et tarviiko venoja tarkistaa. Nekun kuuluivat kyseiseen huoltoon mutta ehä minä muistanu sanoa et ne on katottu ettei tarvii. Olisi tullu pitkä penni maksettavaksi lisää.

Hyvin toimi homma, kamat sai heittää liikkeen nurkkaan työpäivän ajaksi ja pyörä seiso valmiina pihassa kun työpäivän jälkee käpösteli paikalle. Hyvä selitys tehdyistä asioista kassalla ja lista mitä tehty. Toivotti kovaa ajoa ja tein sitten työtä käskettyä.

Pointsit kotia täysin!

Back