Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Perustelisitko hieman?Eli panaan liike boikottiin! Kerran erehdyin huollattamaan jamahani siellä mutta EN ENÄÄ.![]()
![]()
![]()
Tuohon viitaten, suunnittelen "tukilakkoa". Rahoillaan voi aikahyvin äänestää. Mutta mitä mun jamahaan tulee niin hyvin ne visiin sen huolsivat. Mitä nyt sanoivat ettei ohjauslaakeria eikä takapään linkkuja tarvitse huoltaa (avata ja rasvata??) kyseessä oli 52000 huolto. Ja sitten tuo oikeanpuoleinen "poski" moottorissa rupes tihkumaan öljyä tiivisteen välistä aina pidempien matkojen aikana???Kävin tossa yks päivä kyseisessä paikassa ja toista kertaa en aio paikkaan enään astua.
Menin liikkeeseen emännälle pyörää katsomaan. huomasin, että paikalla oli ainakin neljä myyjää. Juttelivat keskenään ja eivät noteranneet minua mitenkään. Katselin pyörät läpi ja tutkin tarkkaan 6r:ää istuin pyörän päälläkin moneen otteeseen. Ei vaan yksikään myyjistä tehnyt elettä tullakseen palvelemaan. vaikka siihen suuntan pälyilin. Sitten liikkeeseen tuli keski-ikäinen mies puku päällä ja kaikki myyjät hyökkäsivät kyseistä herraa palvelemaan. Siinä vaiheessa pyysin yhtä myyjää voisiko hän tulla auttamaan minua kun käveli siitä ohi. Ainoa asia mitä kyseinen myyjä teki oli nosti käden pystyyn nenäni edessä ja jatkoi matkaansa eteenpäin. no totesin tässä vaiheessa, että täällä ei kai tavallista 27 vuotiasta pojankloppia palvella. Päätin kuitenkin vielä mennä takkia vaateosastolta katsomaan. Löysinkin sieltä sopivan ja hintakin oli vain 500e. No siellä tulikin sen osaston myyjä palvelemaan. Kysyin löytyisikö takkia m kokona tähän myyjä tokaisi. Eikö mentäisi katsomaan tonne noita halvempia takkeja, kun ei sulla kuitenkaan ole varaa ostaa tuota.
Tässä vaiheessa poltin päreeni lopullisesti ja lähdin ulos liikeestä salaman vauhdilla.
Eli opin sen, että mene liikkeeseen puku päällä ja puhu kommunikaattoriin niin varmaan saat palvelua, mutta jos olet siellä tavallisissa vaatteissa vaikka sinulla olisi rahaa taskusa 10000e niin kuin minulla niin palvelua on turha odottaa ja vittuilua saat ehkä jos kunnolla käyttäydyt.
No kyseinen liike menetti tässä ainakin maksukykyisen asiakkaan.
Minkä ikäinen ja mallinen laite Sinulla on?Ja mitä he veloittivat huollosta jos se oli määräaikaishuolto??Meinasin että otetaampa selvää onko siellä huollossa laiminlyöty Yamahan virallista huolto-ohjelmaa??Ja onko sinulta mahdollisesti veloitettu se työaika siihen voiteluun vaikkei sitä ole tehtykkään???Tuohon viitaten, suunnittelen "tukilakkoa". Rahoillaan voi aikahyvin äänestää. Mutta mitä mun jamahaan tulee niin hyvin ne visiin sen huolsivat. Mitä nyt sanoivat ettei ohjauslaakeria eikä takapään linkkuja tarvitse huoltaa (avata ja rasvata??) kyseessä oli 52000 huolto. Ja sitten tuo oikeanpuoleinen "poski" moottorissa rupes tihkumaan öljyä tiivisteen välistä aina pidempien matkojen aikana???Kävin tossa yks päivä kyseisessä paikassa ja toista kertaa en aio paikkaan enään astua.
Menin liikkeeseen emännälle pyörää katsomaan. huomasin, että paikalla oli ainakin neljä myyjää. Juttelivat keskenään ja eivät noteranneet minua mitenkään. Katselin pyörät läpi ja tutkin tarkkaan 6r:ää istuin pyörän päälläkin moneen otteeseen. Ei vaan yksikään myyjistä tehnyt elettä tullakseen palvelemaan. vaikka siihen suuntan pälyilin. Sitten liikkeeseen tuli keski-ikäinen mies puku päällä ja kaikki myyjät hyökkäsivät kyseistä herraa palvelemaan. Siinä vaiheessa pyysin yhtä myyjää voisiko hän tulla auttamaan minua kun käveli siitä ohi. Ainoa asia mitä kyseinen myyjä teki oli nosti käden pystyyn nenäni edessä ja jatkoi matkaansa eteenpäin. no totesin tässä vaiheessa, että täällä ei kai tavallista 27 vuotiasta pojankloppia palvella. Päätin kuitenkin vielä mennä takkia vaateosastolta katsomaan. Löysinkin sieltä sopivan ja hintakin oli vain 500e. No siellä tulikin sen osaston myyjä palvelemaan. Kysyin löytyisikö takkia m kokona tähän myyjä tokaisi. Eikö mentäisi katsomaan tonne noita halvempia takkeja, kun ei sulla kuitenkaan ole varaa ostaa tuota.
Tässä vaiheessa poltin päreeni lopullisesti ja lähdin ulos liikeestä salaman vauhdilla.
Eli opin sen, että mene liikkeeseen puku päällä ja puhu kommunikaattoriin niin varmaan saat palvelua, mutta jos olet siellä tavallisissa vaatteissa vaikka sinulla olisi rahaa taskusa 10000e niin kuin minulla niin palvelua on turha odottaa ja vittuilua saat ehkä jos kunnolla käyttäydyt.
No kyseinen liike menetti tässä ainakin maksukykyisen asiakkaan.Ja ongelma hävisi seuraavan huollon yhteydessä.![]()
![]()
![]()
Tarkistin tos asianMä kaivan sen kuitin kotoa.
Sama tilanne. Asioin varaosissa ja pelasi hienosti. Mitä nyt myyjä hieman väsähtäneen oloinen (pitkä päivä takana?), mutta kaikki osat löyty ja hinnat piti kutinsa.Tulipa käytyä Yamaha-Centerissä noin viikko sitten ja palvelu pelasi loistavasti! Taidanpa poiketa siellä toistekin![]()
Mullakin valitettavasti samanlaisia kokemuksia. Varaosapuolelta ei ole pahaa sanottavaa, homma toimi niin kuin piti. Mutta varuste -ja pyöräpuolella: Jaa-a. Tais olla koko liikkeessä kaksi asiakasta ja neljä-viisi myyjää. Toinen, granilaisen uusrikkaan näköinen äijä puhui myyjän kanssa paskaa veneistä. Mä pälyilin ajovarusteosastolla myyjää. Kaverit puhui soopaa keskenään. No ei siinä mitään - otin automaattikahvia, join rauhassa ja lähdin pois.Voi wittu mitä "palvelua"!![]()
![]()
![]()
Tuossa "saman katon alla monta firmaa" -konseptissa lienee yksi vaikeus juuri tuo eri firmojen hahmottaminen...Omani ostin tuolta, hyvaa palvelua sain, johtuikohan siita kun ostin silta naismyyjalta?
Yhteydenpito sujui hyvin, puhelimitse, tekstiviestein ja sahkopostein. Kaikkiin kysymyksiini vastattiin nopeasti ja asiallisesti. Helposti siita se paketti sitten loytyi.
Edit. Unohdin mainita etta samasta paikasta tuli sitten mopon lisaksi hankittua pitkin kesaa erinaista tavaraakin, 2 ajotakkia, ajohousut, ajohanskat, ensiapulaukku yms. Pointsit varustepuolen pojillekin.