Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samoin... Tänään oli Tuusulan motarilla tutka... Tutka sijaitsi motarin itäpuolella menevällä hiekkatiellä pienen mäennyppylän päällä... Eli jos valkoinen auto ei olisi loistanut, en olisi huomannut edes koko autoa... joka tapauksessa, jos olisin ylinopeutta ajanut, olisin huomannut tutkan liian myöhään... Hieman edempänä oli sitten mp-polliisisetä odottelemassa pysäytyskäskyä... ja vielä pidemmällä sakonkirjoituspaikka... Ja mistään ei tiedotettuKun itse ajan niin tarkkailen jatkuvasti siltoja ja niiden tolppia..pelastanut muutaman kerran..![]()
Kaverin kanssa ajettiin eilen kehällä tutkaan, polisii oli tutkan kanssa piilossa tolpan takana kyykyssä! Olen jostain kuullut et tutka pitäisi näkyä? pitääkö tämä paikkansa?
Ota nyt ainakin paritusinaa. Voit heti sitten ysitiellä testata toimiiko! Pistä kaikkiin virta päälle ennen kuin lähdet liikkeelle. On sitten 24x pienempi riski kärähtääkään kun pelaa varmanpäällemontako otan mukaan ku jenkkilästä parinviikon päästä palaan ?? täällä puolet halvempia ku muualla![]()
![]()
Kaverin kanssa ajettiin eilen kehällä tutkaan, polisii oli tutkan kanssa piilossa tolpan takana kyykyssä! Olen jostain kuullut et tutka pitäisi näkyä? pitääkö tämä paikkansa?
Hehehee.. Entäs miten nakupyörät tutkataan?kyykkypyörät tutkataan kyykystä![]()
Uuu, eli toivon että on sit salskea nuorimies joka tulee sakottaan tota varttikatettua, nam!Hehehee.. Entäs miten nakupyörät tutkataan?kyykkypyörät tutkataan kyykystä![]()
![]()
Tietysti poliisi setä/täti on nakuna.Hehehee.. Entäs miten nakupyörät tutkataan?kyykkypyörät tutkataan kyykystä![]()
![]()
Kyllä ne vaan saa sakottaa vaikka lamppu ei palaisi... Se kaksi poliisia on melkoisen huono veto kanssa koska MP-poliisi ei liiku kaksipäällä tuolla maantiellä..![]()
Kylla taalla "isossa lannessa" aina joskus kuulee etukateen radiosta/TV:sta noista tutkarysista. Mutta onhan taalla noi tekniset ilmiantajatkin laillisia..Tutkasta nykysäädösten mukaan ilmoitetaan paripäivää ennen "rysän" pystytystä ainakin TV uutisissa, ja sanomalehdissä.
Jos paskat on housuis jo, ni on turha alkaa puristaa perspuoliskoi yhtee.Kaverin kanssa ajettiin eilen kehällä tutkaan, polisii oli tutkan kanssa piilossa tolpan takana kyykyssä! Olen jostain kuullut et tutka pitäisi näkyä? pitääkö tämä paikkansa?