Kyl mä ennemmin käväsisin tän tussaajan oveen piirtämässä semmosen perinteisen mulukun!Heh,
Jos vain saisi selville tuon tussaajan, niin sitten hänen asunnon oveen tai autoon samanlaisella tussilla teksti "Kiitos vinkistä!" Siirretty on." =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyl mä ennemmin käväsisin tän tussaajan oveen piirtämässä semmosen perinteisen mulukun!Heh,
Jos vain saisi selville tuon tussaajan, niin sitten hänen asunnon oveen tai autoon samanlaisella tussilla teksti "Kiitos vinkistä!" Siirretty on." =)
Etevä herra tuo M.UlqvistSpray-maalilla seinään, että "En siirrä!"entä jos olis pyörän omistaja itse kirjoittanut siihen tekstin alle tussilla vastaukseski, että haista vi**u..![]()
Tuossapa oiva ratkaisu ongelmiin naapureiden kanssa:
http://www.kyttaajat.net/kuukauden_0304.shtml
tuo sivusto on oikeasti WANHA, jtn yli 10 vuotta sitten oli vielä toiminnassa, nyt ei ole enää päivitetty 7 vuoteen vissiin.ei ###tu, onko tällänenkin sivu oikeesti olemassa?Spray-maalilla seinään, että "En siirrä!"entä jos olis pyörän omistaja itse kirjoittanut siihen tekstin alle tussilla vastaukseski, että haista vi**u..![]()
Tuossapa oiva ratkaisu ongelmiin naapureiden kanssa:
http://www.kyttaajat.net/kuukauden_0304.shtml![]()
Pakkalassa osittain asuessa täytyy sanoa että pyörän saaminen parkkiin on täyttä paskaa!hankalaa.Pakkala on rakennettu kuin persereikä peltojen keskelle![]()
Ei toi toimi kun jossain vuokrakasarmeissa. Asunto-osakeyhtiöissä isännöitsija ei päätä mitään, hallitus sen tekee.Aika paska teko, moinen tussuttelu![]()
Mutta muille -> ootteko koskaan soittanu suoraan isännöitsijälle ja kysyny/kertonu asian "kauniisti", että ois tarvesta löytää kerrostalon/rivarin pihalta paikka mopolle.
Mä/me ollaan tehty niin nyt jo 3:ssa kämpässä ja aina on löytyny paikka ja lupa siihen pysäköimiseen.
Jos joku naapuri alkaa narisee, ni voip tokasta, et "lupa on isännöitsijältä"
Nykyises mestas huolto toi jopa oikeen muovikilven ja teksti: "varattu moottoripyörälle rekkari sejase"Eikä maksa kun 3€ kuussa- halpaa ja varmaa sanoisin.![]()
Yleensä aina löytyy joku "rako", mihin ei voi autoa parkkeerata, mutta mopon kylläkin.
Tai sit mulle on vaan sattunu pirun hyvät isännöitsijät![]()