• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turvat Alastarolla torstaina 19.7.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Feline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mä en oo ikinä saanu ees povee maahan, niin miten tappi vois ottaa
baaa.gif
Se onkin jo hieman pahempi tilanne jos povi ottaa maahan
biggrin.gif
Jos sellainen mukava motoristityttö löytyy jolla ottaa povi maahan kantatessa (tarkennus: ajoasu päällä
wink.gif
), niin laitelkaa ihmessää privaa. Kuullostaa ihan hyvältä tulevalta ex-vaimolta noilla lähtökohdilla
tounge.gif
Kuulostaa kivoilta riippareilta :;)

Edit: aijuu "ajoasu päällä"
idea3.gif

Tuli vaan mieleen, ettäs eikö noilla ratapäivillä yleensä mainita, että muut radalla ajelevat eivät pysähdy radan varteen auttelemaan lipannutta ettei tulee lisää kolareita yms. tilanteita?
Mulla on ollu sellainen käsitys, että se joka on ensimmäisenä lipanneen kohdalla menee auttamaan,  muut jatkaa matkaa ja menee ilmoittamaa varikolle jotta saadaa lippuja liehuun...

Korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä!??!
Motorgin ajoissa radalle EI pysähdytä kaatuneen luo. Lippumiehet on meillä sitä varten, että tällaiset tilanteet huomioivat.
MP-tuen ratapäivillä kuljettajakokouksessa annettiin ohje, että ainut tilanne missä saa pysähtyä auttamaan kaatunutta on jos pyörä on tulessa ja kuski jumissa tai tajuttomana sen alla.

Tuli vaan mieleen, ettäs eikö noilla ratapäivillä yleensä mainita, että muut radalla ajelevat eivät pysähdy radan varteen auttelemaan lipannutta ettei tulee lisää kolareita yms. tilanteita?
Mulla on ollu sellainen käsitys, että se joka on ensimmäisenä lipanneen kohdalla menee auttamaan, muut jatkaa matkaa ja menee ilmoittamaa varikolle jotta saadaa lippuja liehuun...

Korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä!??!
Motorgin ajoissa radalle EI pysähdytä kaatuneen luo. Lippumiehet on meillä sitä varten, että tällaiset tilanteet huomioivat.
MP-tuen ratapäivillä kuljettajakokouksessa annettiin ohje, että ainut tilanne missä saa pysähtyä auttamaan kaatunutta on jos pyörä on tulessa ja kuski jumissa tai tajuttomana sen alla.
Tai jos kuljettaja on vaarallisessa paikassa radalla eikä itse pääse siirtymään....

toi muuten on hauska juttu, että kuski on yleensä vähän semmoisessa tilaassa kuin olis 'eno pudonnut veneestä', eli moni on vähän ihmeissään ja sekaisin, mutta kun sanoo, että ootko kunnossa, niin ne jotenkin selviää siitä.

saman huomannut esim joissain sekkailukisoissa, että esim kanootin kaataneet on vähän pihalla, mutta jos niille sanoo, että anna mennä vaan, niin ne tokenee siitä, ehkä se on joku shokin esiaste?

hidas ryhmä on kaikista vaarallisin. ei roikuta, ei oo ajolinjoja, voidaan jarruttaa mutkassa, voi osua varvas maahan ja voidaan säikäthää periaatteessa mitä tahansa ja ajaa pihalle.

Back