• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turvallisuusvarustautumisen numero unoko?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja M58
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
http://www.femtolasik.fi/laserleikkaus.html?gclid=CM_A09ri-bYCFeV8cAodIUEA2g

Tämä ei ole mainos, enkä minä ammatillisesti ole missään tekemisessä ao. asian kanssa.
Aika ajoin kypäräkeskusteluissa putkahtaa tämä silmälasiasia esiin, kuten juuri hetki sitten.
Siis, kun taittovika on likinäköisyyttä.

Voisi kirjoittaa pitkän rimpsun asiaa, jotka ehdottomasti myötävaikuttaisivat operaation tekemistä, en nyt ryhdy siihen, jokainen silmälaseista riippuvainen niitä tietää olevan.
Tietysti on harmi, jos on jokin lääketieteellinen este, ettei operaatiota voi tehdä.

Itse kävin operaatiossa 7 vuotta sitten, suunnilleen samoihin aikoihin, kun päätin taas palata mopoiluharrastuksen pariin. Luin monien motoristien todella tyytyväisiä kommentteja asiasta harkintavaiheessa. Ajatuksesta kesti puolisen vuotta, ennen kuin olin "kypsä" operaatioon.

Päätökseeni olen ollut 100 prosenttisen tyytyväinen.

Vanhin henkilö, jonka tunnen ja jolle operaatio on tehty, on nyt jo eläkkeelle siirtynyt entinen työkaverini, hänellä oli ikää 60 v. operaation tekoaikaan - ja on ollut ehdottoman tyytyväinen päätökseensä.

Viimeisin tuttuni työkaveri edelleen, ja operaatio n. 4 viikkoa sitten - ja 100 % tyytyväisyys ja oli arka ja peloissaan mennessään.

Leikkausta on tullut kans harkittua parin vuoden ajan, mutta muut asiat (kuten pärrän hankinta :grin:) tuli edelle. Avokki tuossa kävi ennakkoarviossa ja suunnitteli omaa leikkaustansa kesälle ja sen positiivisten fiilisten myötä lupasin myös itselleni, että ensi talven etelänreissun jälkeen alkaa säästökuuri omaan leikkaukseen.

Vielä kun saataisiin nuo kotilokuskit myös leikattavaksi :p

Back