• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turun seudun dokaussessio

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja suzukai
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Turkkulaisetkin tulee sitten Tampereelle jatkaan heti seuraavana viikonloppuna  
033102beer_1_prv.gif
Vedetää vähän nakei ja ranui  
tounge.gif
Totkaike tullaan
033102beer_1_prv.gif
Mahtaisko majoituspaikkaa löytyä,piiiitkämatkalaiselle
confused_orig.gif

Viimekerrasta onkin aikaa... Pitäsköhän tulla pyörähtään?? Tosin selvinpäin oon taas liikenteessä perjantaina, jos yleensäkään oon. Mulle on jäänyt päälle joku ihmeen selvä putki, jota ei tunnu saada katkeemaan millään. Sairashan mun on pakko olla, kun ei viina maistu
crazy.gif
No, pikkujoulukausi kun starttaa...
wink.gif

Taidetaan olla mukana menossa, taas, niinkuin aina. Tarviikohan tässä pian enää ees ilmottautua, kuulutaan kohta jo vakiokalustoon yhtälailla kun kaatunut siideri siinä pyöreellä pöydällä...

Ei nyt sovi,ei sit niin millään
sad_orig.gif
neljä pikkupotilasta,lääkekuurilla.Ei raaski hoitajan kans kotio jättää,äitiä ne tarvii kuitennii  
lookaround_orig.gif
mut mä luotan teihin et osaatte  
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
 miunkii puolest  
062802jumpie_prv.gif

Kaiken näkösiä kissanristiäisiä haittaamassa hauskanpitoa, voip olla ettei meikäläinen kaikesta huolimatta saavu paikalle...tai sitte juu...
nixweiss.gif
ota tässäki nyt sitte selvää tai känniä tai ihan mitä vaan. Tää on varmaan sitä kaitsun mainostamaa turkulaista urpoilua
smile_org.gif

Eipä ole meittistäkään pelimieheksi tänään, taivun neliönä petiin. Duuni ja koulu-yhdistelmä vienyt mehut ja kun huomennakin pitäisi kouluun raahautua.
Toivottavasti muille kalja maistuu, mulle ei... tänään!
033102beer_1_prv.gif

Eipä ole meittistäkään pelimieheksi tänään, taivun neliönä petiin. Duuni ja koulu-yhdistelmä vienyt mehut ja kun huomennakin pitäisi kouluun raahautua.
Toivottavasti muille kalja maistuu, mulle ei... tänään!  
033102beer_1_prv.gif
JENS! Olet rikkonut sääntöjä! Sinua rangaistaan. Rangaistus ilmoitetaan sinulle myöhemmin.

-lillis-
Jens pakko muutetaan Maarianhaminaan. Saa siellä raukka parka poloinen keskittyä koulunkäyntiin
baaa.gif

Back