• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turtlen värivaha

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juhis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
jeps,tuli ostettua tollasta turtlen mustaa värivahaa. pullossa luki isolla tyyliin sopii kaikille maalipinnoille.
mutta kotona huomasin pienellä painetun tekstin "varo roiskimasta muovipinnoille"
WTF? onko joku käyttäny mopoonsa tätä vahaa?

itte en oikeen usko koko värivahoihin.   Käyttöön suosittelen korrekin huippuvahoja ja ovat vielä kotimaisia.  turtlelta muutenkin korrekkiin verrattuna vahat huonompilaatuisia. Erehdyksissäni vielä ostin paikallisesta puljust turtlen pikavahaa. Siis ei saatana mitä paskaa vois vaikka vahata jotain muuta kun ajoneuvoja

E.kirjotusvihreet

Öööööö... Mä nyt olen ainakin vedellyt tota samaa kamaa vuoden ajan mun mustaan gixseriin ihan yltäpäältä ja joka paikkaan. En ainakaan ole huomannut mitään negatiivista vaikutusta? Ja kyllä se nyt ihan pienimpiä naarmuja peittää... ainakin hetkeksi.

Siis se muovipinta tarkoittaa maalaamatonta muovipintaa (esim hinnat alkaen mallin kotilon mustat puskurit ja peilit). Niinkuin purnukassa luki, kaikille maalatuille pinnoille. Mutta jos pyyhkäset vahingossa esim satulaan, siihen saattaa jäädä läiskä joksikin aikaa...

Öööööö... Mä nyt olen ainakin vedellyt tota samaa kamaa vuoden ajan mun mustaan gixseriin ihan yltäpäältä ja joka paikkaan. En ainakaan ole huomannut mitään negatiivista vaikutusta? Ja kyllä se nyt ihan pienimpiä naarmuja peittää... ainakin hetkeksi.
helvatin hieno kuullaa! ku en enään palautusta varten kuittia olis löytänykkään..
ja nähtävästi samanlaiseen mopoon meinaan miekin sitä levitellä
062802moto_prv.gif

niin ja löytyy mult sit tota korrekin tfx vahaakin,kelpaa sitten juhlapyhinäkin vahailla
biggrin.gif

Juu, kyllä se ihan toimii ja pinnasta tulee ihan hyvä. Suuria naarmuja se ei peitä, mutta pienemmät kyllä. Taisin tankin vahata viime kesänä sillä 12 kertaa
biggrin.gif

Eräs omistamani pyörä oli hieman naarmuinen alakatteesta (musta kate). Muutaman kerran käsittelin naarmukohdan Turtlen mustalla vahalla ja sitä "peitekynääkin" poikittain naarmujen suuntaisesti sudin...ja tuli kyllä hyvä pinta.

Ex-pyörää varten oli tota mustaa vahaa varastossa. Hyvin sillä sai nuhraantuneen tankin uudistettua
smile_org.gif
. Nyt tarpeettomana, kun uusi pyörä ei oo musta..

Värivahoihin en oikein koskaan ole luottanut. Nyt oli tankkiin tullut muutama tumma naarmu sekä jotain muitakin naarmuja vetoketjusta ( tankki hopeanvärinen ) Kävin hakemassa Motonetistä Fareclan G10 ja tulipas tankista upea, parempi kuin uusi. Eli ensin tuota G10 niin että naarmut häviää ja sitten Autoglymin punaetikettiä perään ja lopuksi Autoglymin kultaa. Nythän tuo tankki kiiltää kuin papin k***i  
062802jumpie_prv.gif

Samaa vahaa tuli mustahopeeseen bussiin vedeltyä. Ei se tuntunut kyllä juurikaan mitään peittävän. Muutoin ei pahaa sanottavaa. Kai se on ok vaha siinä missä muutkin litkut.

Back