• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turkumiitti Mutkan Runttaus 21.7.2012 klo 11.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marko.fzs
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

marko.fzs

Kylähullu
Moderaattori
Rata ja koulutus
MotOrg ry jäsen
Luvassa on kippura käppyrä tietä ja muutama loiva mutkaisempi osuus. Lenkin pituus on noin 450km ja aikaa menee varmasti koko päivä. Syödään puolessa välissä ja annetaan renkaiden jäähtyä.

Mikäli mutka-ajo ei ole vielä hallussa, niin kannattaa ehkä skipata tämä reissu. Mikäli se edessä oleva kaveri häviää horisonttiin niin ajetaan silti sitä omaa vauhtia. kyllä se risteyksssä odottaa.

Jos sataa vettä niin ei mennä. Nyt kaikki sormet ja varpaat ristiin että on nätti pilvipouta.

Startti Tammisillan abc

Mukana ja lähtöpaikka olis tosiaan kiva tietää.

Mikä ettei, jos vaan suunniteltu vauhti on sellainen että perässä pysyy?

marko.fzs sanoi:
Nappulat kyllä kannatta jättää kotio.

Ne nappulat on kyllä jo sudittu jonnekkin tuonne hiekkateiden varsiin, eli olisi sellaiset J. Leskinen tyyliset slicksit... :p

Eli katukumit alla muutenkin.

Seikkailu_R sanoi:
eli olisi sellaiset J. Leskinen tyyliset slicksit... :p

Tttttu kahvit meni näppikselle! :D

Joo ei.... olen sillon siirtynyt tampereelle taas, siellä kun näyttäis olevan paremmat sateet kun täällä etelässä :itkupilli:

Mahdollisesti mukana. Joku hämärä muistikuva on, että oli jotain menoa hallitus suunnitellut, niin ei uskalla lukkoon lyödä :D

Meillä on vaan noita nakkikioskeja ja huoltoasemia hiukan harvemmassa täällä. Siinä väkisinkin lenkki hiukan pitenee. :p

ilpo22 sanoi:
Onko tulossa toista runttausta? Hallitus järkänny sukulointia viikonlopuks :pissed::pissed:

Kyllä olin suunnitellut semi runttausta. Tyyliin puolet reissusta ja vauhti niin että hitaatkin pysyy matkassa. Semmonen harakkka ritsillä guisailu.

Mun tarakkaharakka on LA Jazzeissa = mä muksun kanssa kotosalla, eli ei pääse mukaan. Mut lyhempää iltasettiä on kans suunnitelmissa ja yhden yön reissuja ainakin yksi elo/syyskuulle...:cruising:

Aika varmasti messissä.

Muoks: Messissä jos ei sada.

En nyt osaa yhtään päättää lähenkö vaiko enkö, jää yllätykseksi. Saattaa olla että lauantaina pitää mennä ihmettelemään seuraavaa italiaanoa tallin koristeeksi, poljettava malli tosin.

Edit: Joo jää välistä, toisen pyörän haku huomenna. Pitäkäähän hauskaa

Alkuun ei ainakaan pitäis sataa, loppumatkalla riittääkin jännitettävää mikäli sadetutkaa uskoo.

tate66 sanoi:
Alkuun ei ainakaan pitäis sataa, loppumatkalla riittääkin jännitettävää mikäli sadetutkaa uskoo.

Tehdään manööverit ja koukataan alakautta ohi like Paimio style:grin::D

Back