• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turkumiitti just ennen sadetta 9.5 klo 17.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marko.fzs
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

marko.fzs

Kylähullu
Moderaattori
Rata ja koulutus
MotOrg ry jäsen
Keskiviikkona näyttäis olevan vielä poutaa, joten hirmu hauska possujuna olisi lähdössä Orikedon shelliltä kohti tuntematonta.
Singahdetaan sinne ja tänne. Kun matka mittarissa on 140 km niin lopetellaan Liedon Shellille, kello pitäisi lopetellessa näyttää 20.00.

Tämäkin menee taas luokkaan työt häirittee harrastuksia, jospa sitä pääsis edes joskus näihinkin mukaan.

Todennäköisesti skippaan tämän mutta katsotaan nyt, Monsterin alusta on nyt säädetty et ois sitäkin kiva testata toisaalta.

tiinuski12 sanoi:
katoin ensin että tytöt häirittee mut puuttukin se yx t ...
Eihän tytöt pääse noin häirittemään :;):
Se on pelkästään toi vuokrarahojen ansainti kun häiritsee.

Mikuni sanoi:
Todennäköisesti skippaan tämän mutta katsotaan nyt, Monsterin alusta on nyt säädetty et ois sitäkin kiva testata toisaalta.

Sait asian sitten sunnuntaina hoidettua. Hieno homma.

Enpä taida keretä, keskiviikkona eikä taida olla viisastakaan. Sunnuntainen kehitti pienen kuumeen (siis oikean). Hirveä poltehan tässä on koko ajan ajamaan.

Nimim. Pari viikkoa on-off flunssassa.

JMH sanoi:
Sait asian sitten sunnuntaina hoidettua. Hieno homma.

Enpä taida keretä, keskiviikkona eikä taida olla viisastakaan. Sunnuntainen kehitti pienen kuumeen (siis oikean). Hirveä poltehan tässä on koko ajan ajamaan.

Nimim. Pari viikkoa on-off flunssassa.
Sunnuntaina mentiin ihan vanhoilla vielä, tänään kävin Scuuban oppitunnilla :) Ei tossa nyt mitään radikaalia muutosta tullut, perää nostettiin hiukka enempi.

Meikä oli vaan hengessä mukana kun lähdin hommista seiskalta mopolla kotio..
Oliko reissulla paljon puuskaista tuulta ?

Oli taas kiva kruisailla. Kiitos kaikille osallistujille.
Nyt pitää todeta että vaikka maalta olenkin niin kyllä oli pahan hajuinen lenkki. Mutta onneksi oli hauskaa:p

Kiitos Marko, hauskaa oli taas kerran! Päästiin harjoittelemaan risteysten merkkaamistakin ja hienosti sujui ... paitsi et mä meinasin itse heti unohtaa yhden... :D

marko.fzs sanoi:
kyllä oli pahan hajuinen lenkki

Mä laskin suoraan visiiri auki "pilveen". Ei muuten katoa suhubertin sisältä nopeasti toi haju, kun on joka puolelta niin hyvin tiivistetty. Eikä uskalla uudestaan avatakaan, kun pelto vaan jatkuu vieressä :p

Kiitokset lenkistä, livistin Nousteen kohdalla letkasta ku oli nälkä ja kusihätä mut hauskaa oli, kurveja riitti. Mopokin toimii ihan ok, kai toi hiukan mukavammin kääntyilee mut radalla sen kai oikeasti vasta pystyy toteamaan :)

Kiitokset täältäkin, ihan kiva pikku lenkki.

Se en sitten ilmeisesti ollutkaan minä joka siellä löyhkäsi, kun kerran joku mun edelläajavakin sen haistoi.

Back