Joke
Garagen weturi :)
JMH sanoi:Eikös majapaikkana ollut Scandic ja sieltä mulle muutama neliö varattuna? Siellä viimeistään törmätään.
Jebu, siellä nähdään

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JMH sanoi:Eikös majapaikkana ollut Scandic ja sieltä mulle muutama neliö varattuna? Siellä viimeistään törmätään.

Bikinit?tate66 sanoi:Sää näyttää oikein lupaavalta, pitää oikein miettiä että millaiset vaatteet laittaa reissuun![]()
Nyt näyttää taas paremmalletete73 sanoi:Ikävään suuntaan sääennusteet muuttuneet...
No, helpottaa asustevalintaa... Eli Goret vaan, varmuudenvuoks!![]()
Joke sanoi:Nyt näyttää taas paremmalleLauantaina pitäis olla arskaa kun lähdetään ja sunnuntaina saattaa tiputella vettä jossain kohtaa, eli Goreilla mennään täälläkin. Mun puolesta voidaan lähteä reissuun joka tapauksessa, jos ei la-aamulla tuu vettä ihan hulluna (ja silloinkin voidaan startata myöhemmin).
Muistaakseni toissakesän Jyskälän reissulla meidän piti lähteä kympiltä ja lopulta startattiin kolmelta kahden pikimustan sadepilven välistä, eikä käytännössä kastuttu koko päivänä
Jos näyttää extreme-huonolle, niin NoGo / LateGo tulee la-aamulla klo 8, muuten Shellillä nähdään!
JMH sanoi:Pistätkö mulle erikseen tekstiviestinä heti aamusta tilanteen?
siki sanoi:Koitettaisko saada kimppaletka aikaseks loppumatkasta tonne Hippokselle?

Joke sanoi:Nyt mahtuu tavaraakin mukaan
katso liitettä 2688
Vuoden ANTI-sport palkinto on mun! Ei kannata edes yrittää tota ruumisarkkua + navia + touring-plexiä ja kahvanlämppäreitä vastaan![]()

Suzu-ukko sanoi:Kattoteline vielä ni![]()

Mites sä nyt noin pääsit ostamaan pizzan kuljetuslaatikon.Joke sanoi:Nyt mahtuu tavaraakin mukaan
katso liitettä 2688
Vuoden ANTI-sport palkinto on mun! Ei kannata edes yrittää tota ruumisarkkua + navia + touring-plexiä ja kahvanlämppäreitä vastaan![]()