• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turkumiitti goes :)MKP - 18.-19.5

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ikävään suuntaan sääennusteet muuttuneet...:(
No, helpottaa asustevalintaa... Eli Goret vaan, varmuudenvuoks!:right:

tete73 sanoi:
Ikävään suuntaan sääennusteet muuttuneet...:(
No, helpottaa asustevalintaa... Eli Goret vaan, varmuudenvuoks!:right:
Nyt näyttää taas paremmalle :peukutpystyyn: Lauantaina pitäis olla arskaa kun lähdetään ja sunnuntaina saattaa tiputella vettä jossain kohtaa, eli Goreilla mennään täälläkin. Mun puolesta voidaan lähteä reissuun joka tapauksessa, jos ei la-aamulla tuu vettä ihan hulluna (ja silloinkin voidaan startata myöhemmin).

Muistaakseni toissakesän Jyskälän reissulla meidän piti lähteä kympiltä ja lopulta startattiin kolmelta kahden pikimustan sadepilven välistä, eikä käytännössä kastuttu koko päivänä :)

Jos näyttää extreme-huonolle, niin NoGo / LateGo tulee la-aamulla klo 8, muuten Shellillä nähdään!

Selvä juttu roikutaan aamusta koneen äärellä,focera antoi kyllä ikävää ennustetta lauantaiksi.

Joke sanoi:
Nyt näyttää taas paremmalle :peukutpystyyn: Lauantaina pitäis olla arskaa kun lähdetään ja sunnuntaina saattaa tiputella vettä jossain kohtaa, eli Goreilla mennään täälläkin. Mun puolesta voidaan lähteä reissuun joka tapauksessa, jos ei la-aamulla tuu vettä ihan hulluna (ja silloinkin voidaan startata myöhemmin).

Muistaakseni toissakesän Jyskälän reissulla meidän piti lähteä kympiltä ja lopulta startattiin kolmelta kahden pikimustan sadepilven välistä, eikä käytännössä kastuttu koko päivänä :)

Jos näyttää extreme-huonolle, niin NoGo / LateGo tulee la-aamulla klo 8, muuten Shellillä nähdään!

Pistätkö mulle erikseen tekstiviestinä heti aamusta tilanteen?

Koitettaisko saada kimppaletka aikaseks loppumatkasta tonne Hippokselle?
Joke.
Paa illalla soitellen vaikka mulle, tiedän reitin ja toki oon GoZa:n kanssa samoilla apajilla.
Olisko tossa 21-22 maissa hyvä soitella, ollaan varmaan jo silloin yöpymispaikoilla.

mu nro: nolla neljäsataa 456698

/Arto

siki sanoi:
Koitettaisko saada kimppaletka aikaseks loppumatkasta tonne Hippokselle?

Tuolla toisessa letkassa olikin jo juttua, ettei taida osua meidän letkojen aikataulut yhteen. Mutta nähdään Hippoksella, jos osutaan sinne samoihin aikoihin. :;):

Arvopentti ilmoitteli, et ei pääse lähtemään => meitä on lähdössä kuusi eli sopivasti tasamäärä huoneisiin.

Nyt mahtuu tavaraakin mukaan :D

WP_001179p.jpg

Vuoden ANTI-sport palkinto on mun! Ei kannata edes yrittää tota ruumisarkkua + navia + touring-plexiä ja kahvanlämppäreitä vastaan :smoking:

Joke sanoi:
Nyt mahtuu tavaraakin mukaan :D

katso liitettä 2688

Vuoden ANTI-sport palkinto on mun! Ei kannata edes yrittää tota ruumisarkkua + navia + touring-plexiä ja kahvanlämppäreitä vastaan :smoking:
Mites sä nyt noin pääsit ostamaan pizzan kuljetuslaatikon.
Eikös minun pitäny sekaantua sen ostamiseen vai haitko muualta?

Edittiä: Näyttäis kelikin olevan kuiva aamusta :orgmp:

Viimeksi muokattu:
Kiitos vielä kerran mukavasta reissusta kaikille osallistujille!
Kuvasato jäi melko pieneksi, mutta tässä muutama...

Lähtötunnelmia Orikedon Shellillä...
Laumlhtoumltunnelmissa.jpg

Ruokatauko Jämsässä ja menomatkan ainoa sade...
Ruokatauko.jpg

Perillä... Paljon on porukkaa jo hävinnyt..
Paikalla.jpg

Paluumatkan alkutankkaus. Väki senkun lisääntyy...
Alkutankkaus.jpg

Paluumatkalla vähän paremmat maisemat... Kuka niitä sitten ehti katsomaan..
Tauko.jpg

Someron ABC ja reissu alkaa olemaan pulkassa, tästä jokainen omillaan...
Kotiinlaumlhtouml.jpg

Viimeksi muokattu:
Back