• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turkumiitti goes majava - Su 13.5.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Siirretäänkö lähtö SU-aamulle?

• Kyllä!

Ääniä: 8 61,5%
  • Ei

Ääniä: 5 38,5%

• Ääniä yhteensä
    13
Jees rakentavaa keskustelua, mikä välillä täältä orgin puolelta tuntuu puuttuvan:D
Ei muuta kuin testaamaan ja sen jälkeen ollaan taas vähäsen viisaampia asian suhteen:thumbup:

Oma näkemykseni ajeluilla on että, pidetään homma simppelinä. Sitähän sanotaan että yksinkertainen on kaunista:)
Minusta toi väliveturin kokeilu voi olla hyvä idea jos sellainen jostain saadaan värvättyä. Mutta epäilen että vaikeaksi menee

Se mitä tulee letkan järjestykseen, niin minä ainakin kannatan sitä että kokeneet ensin ja rookiet hakevat sitä omaa paikkansa sieltä letkan perältä ja tauoilla likemmäs kärkeä jos menohaluja on enemmän kuin edellä ajavalla.

Olen itse tehnyt pientä tutkimusta pk-ajoilla miltä tuntuu ajaa siellä pukaman edessä ja jos näin pitäisi ajaa aina niin mielenkiinto kyllä loppuu aika äkkiä. Eikä kysymys ole siitä vauhdista vaan mutka ajosta ja haitari liikkeestä.

Mulle nämä karkelot on harrastus ja en halua sovittaa vauhteja sen kaikkein kokemattomimman mukaan. Minä en tee näitä reissuja siksi että opettaisin muille ajolinjojen valintaa tai mutka-ajoa. Itseasiassa aika pelottava ajatus että jos vedän itse lepikkoon, niin sieltä tulee letkallinen muita niskaan.:kääk: Sora surautukset on erikseen ja niissäkin ohjeet annetaan suullisesti. Hierotaan ne ajotaidot radalla niiden fiksumpien kouluttajien opastuksella.

Minusta on upeaa että näille ajoille tulee uutta väkeä ja tapaa erinlaisia ihmisiä. Mutta pitäkää mielessä että ajetaan omien taitojen mukaan ja annetaan muidenkin tehdä niin. Kyllä se kärki odottaa siellä tauolla tai seuraavassa risteyksessä.

Pidätän oikeuden muuttaa mielipidettäni, jos joskus koen sen vääräksi. Mitään mitä olen tähän kirjoittanut ei voi pitää täysin totena. :;):

marko.fzs sanoi:
Mitään mitä olen tähän kirjoittanut ei voi pitää täysin totena. :;):

Mä ainakin vetäsen tuohon nimeni alle, olen nimittäin lähes joka sanasta tismalleen samaa mieltä :thumbup:

Viime kesänä me kruisailtiin Turussa 22 eri letka-ajossa yli 6500 kilsaa ja tänäkin keväänä jo 1700 km vaikka kausi ei oo vielä edes kunnolla alkanut. Pidetään suut hymyssä, hyvä henki päällä ja tänä kesänä kymppitonni mittariin :;):

Jos aikaa riittää niin rookie/tuplaveturiletkoja voidaan koittaa jokunen järkätä, mut normisetit mennään niinkuin ennenkin :cruising:

Joke sanoi:
Mä ainakin vetäsen tuohon nimeni alle----
----
Jos aikaa riittää niin rookie/tuplaveturiletkoja voidaan koittaa jokunen järkätä, mut normisetit mennään niinkuin ennenkin :cruising:

Nimi alle myös, mut jos noita tuplaveturin tarpeita on, mä voin tarvittaessa vetää sen hitaamman letkan.
Tai pitää perää nopeemmassa :grin:
Työn salliessa. Estää tehokkasti paljon kaikkea kivaa.

(Rookieletkaa en ehtisi vetää, kun se reitti pitää keritä suunnittelemaan. Menis hatusta vetelemiseksi...tosin on noita reittejä sisäiseen naviin tallentunut jokunen.)

:thumbup: kaikille vetureille, jotka viitsii nähdä vaivaa hyvien reissujen eteen.

Back