• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turkumiitti goes Itäraja - 2PV reissu 1.-2.9

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Majarven sanoi:
Jos joku haluu splitata huoneen ja kulut niin käy sekin. Täytyy tosin varoittaa että en ole hyvännäköinen nainen mut toisaalta en kuorsaakaan hirveesti. Omasta mielestä en lainkaan.

Mä voin luopua paikastani kokonaan, jos vielä oot kiinnostunu. Mulle ilmaantuikin semi-pakollista menoa viikonloppuna, joten joudun tod. näk. jättäytymään letkasta muutenkin...

Ois ollut kiva, mut kaks yövuoroa vkl. Piti skipata tämäkin.

Aika hienon yöpymismestan ootte valinnut, toi täytyy joskus käydä tsekkaamassa :)

Perskula, kun ennusteet muuttuu koko ajan. Nyt Foreca näyttää lauantaiksi ainakin sadekuuroja eteläsuomeen, mut FMI paremmalta. Mä aioin lähteä joka tapauksessa, kun ei koko matkaa sada kuitenkaan.

Laittakaas nopeasti kommentit, et vaihdetaanko majoitus tähän, Best Western, Hamina ?? Hinta on vähän kovempi (91€/huone), sauna löytyy ja peruutussehto lauantaihin klo 18 mennessä. :)

Haminan huoneet on 2hh mallia, eli jos haluat jakaa huoneen toisen kanssa (hintaan 45,50€/nenä) niin sekin on mahdollista.
Haminan yöelämä on varmasti näkemisen arvoinen :bisseä:

Joke sanoi:
Perskula, kun ennusteet muuttuu koko ajan. Nyt Foreca näyttää lauantaiksi ainakin sadekuuroja eteläsuomeen, mut FMI paremmalta. Mä aioin lähteä joka tapauksessa, kun ei koko matkaa sada kuitenkaan.

Laittakaas nopeasti kommentit, et vaihdetaanko majoitus tähän, Best Western, Hamina ?? Hinta on vähän kovempi (91€/huone), sauna löytyy ja peruusehto lauantaihin klo 18 mennessä.
Haminan yöelämä vois olla kanssa näkemisen arvoinen :bisseä:

Hankala päätös!!! Tutustuin juur tos päivällä Route66 nettisivuihin ja innostuin motellista, MUT toi peruutusoikeus on kyl iso iso plussa kun katselee viikonlopun sade-ennusteita. Foreca on kyl arvaillut vähän eri lailla eri päivinä ja uusin lupaa kyl tosi hyvää; ainoastaan lännessä vettä...

Kannatan vaihtamista, mutta sitten kyllä mennään joku toinen kerta tonne Route66 kattomaan niitä Cadillacei(tankoi ;))

Joke sanoi:

Laittakaas nopeasti kommentit, et vaihdetaanko majoitus tähän, Best Western, Hamina ?? Hinta on vähän kovempi (91€/huone), sauna löytyy ja peruutussehto lauantaihin klo 18 mennessä. :)

Haminan huoneet on 2hh mallia, eli jos haluat jakaa huoneen toisen kanssa (hintaan 45,50€/nenä) niin sekin on mahdollista.
Haminan yöelämä on varmasti näkemisen arvoinen :bisseä:

Satoi tai paistoi niin mä lähden ainakin. Mun tekis mieli yöpyä tuolla 66 mut tosin mulle käy kyllä toi toinenkin. Tyydyn enemmistön päätökseen

Mun täytyy pelkurimaisesti peruuttaa omalta osalta tää reissu:sad: Sen verran lupaa vettä, että reissun jälkeen saisi taas vaihtaa uudet stefat keulaan.
Eikait se auta muuta kun suunnata Poriin talvea odottamaan:no:

OK, kiitokset viesteistä, mennään Haminaan. Menee muuten turhan haastavaksi, kun kelistä ei osaa sanoa mitään, jos joku haluaa kääntyä matkalta takaisin tms... ton Haminan ylimääräiset paikat voin perutella tarvittaessa vaikka matkalta. Voidaan käydä 66:ssa syömässä matkalla niin näette paikan!

Eli meitä olisi lähdössä (perässä majoituksen hinta per hlö)

- marko.fzs & JMH (jaetussa huoneessa) 40,50 €/nenä
- Joke 91€
- fayout 91€
- Mikuni 91€
- Jajantun 91€
- Majarven 91€

Jos joku haluaa vielä säästää majoituksessa eli jakaa huoneen toisen kanssa niin heittäkää viestiä tai sit se voidaan säätää lauantaina jollain tauolla. :cruising:

Reitistä sen verran, että mennessä ajattelin kieputella enemmän sisäsuomen puolelta ja takastullessa ristiin rastiin; välillä rannikkoa ja välillä sisempänä :;):

Nyt vain toivotaan hyviä elonkorjuusäitä, koska toi annettu reittisuunnitelma on aika mahtava (Fagervik, museotie jne :orgmp:)

Toivottavasti kelit suosii, tiet on ainakin nautinnollisia.
Pitäkää hauskaa reissulla, meikä vaan kateellisena ihmettelee hommissa..

JMH sanoi:
Nyt vain toivotaan hyviä elonkorjuusäitä, koska toi annettu reittisuunnitelma on aika mahtava (Fagervik, museotie jne :orgmp:)

Mä vaihdoin etusen 120/60 profiiliin niin kääntyy paremmin museotien syheröille:D

JMH sanoi:

Hyvin sä luet noinkin ympäripyöreää reittikuvausta :D Juu, noi on molemmat messissä + Majavan paras pätkä Suomusjärven kulmilla + mutkaisimmat osat kuninkaantiestä ja Porvoon kesälomareissun kenttätutkimuksen parhaat palat :orgmp:

Joku flunssan tapanen vähän kutittelee kurkussa. Pyörä on kuitenkin lähtökunnossa ni katotaan huomen sit mikä on olo ja miltä keli vaikuttaa.

Huomenna startataan! Ennusteet näyttää pirusti paremmalle kun eilen; jos meillä on yhtään tuuria niin saadaan lähteä kuivassa kelissä :)

Jossain kohtaa huomista tai sunnuntaita tulee todennäköisesti ainakin vähän vettä, mut tuskin kovin pitkää aikaa. Eli kunnon kamat niskaan vaan ja sit mennään :cruising:

Mä koitan olla ABCilla jo 10:30. Jos tulee vielä viimehetken muutoksia, niin heittäkää tekstarilla, niin ei turhaan odotella.

Nurtsi ajettu, saunassa käyty, olutta juotu --> viikonlopun "pakollinen ohjelma" suoritettu eli huomenna aamulla ajetaan!!!
Piti kattella vielä sääennusteet, mut mitä niillä nyt väliä. Loppu kesää tässä nyt vietetään ja välillä saattaa pari tippaa taivaalta tipahtaa. Huominen aamu saa kertoa sen et otanko mukaan varoiks vielä sadekamat, mut luulis vanhoilla coreilla pärjätä - varsinkin jos päästään huomenna illalla saunaan!

Aamulla nähdään :bye:

Back