• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turkumiitti goes Baari PE 25.11

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Joke

Garagen weturi :)
Se olis talven ensimmäisen baarimiitin aika
033102beer_1_prv.gif

Meille on varattu Cup & Pint raflasta (vastapäätä Turun rautatieasemaa) koko alakerta. Mestassa on laaja olut ja siiderivalikoima, nälkäisille löytyy tapas buffe ja pieniä annoksia. Niiden lisäksi tarjolla on tietty mukavaa seuraa ja kuvia/videoita kesän ajeluilta! Jos et päässyt kesällä letkoihin mukaan, niin nyt on hyvä tilaisuus tutustua porukkaan! On sitten keväällä tutut naamat vastassa. Tervetuloa mukaan!  

Nähdään Cup & Pintissä <span style='color:green'>PE 25.11 klo 19!</span>  
smile_org.gif

Ps. lisää tarinaa turkumiitti-ketjussa, KLIKS

Ei tartte ainakaan yksin niitä kuvia kattella, ite olen tulossa paikalle, sairastelen parhaillaan flunssaakin pois niin ei pääse sellainenkaan sit suunnitelmia pilaamaan.
033102beer_1_prv.gif

Juu eiköhän sitä tulla paikalle, pitää ottaa ajokaveri/juomakaveri myös mukaan.
Jospa sekin kerkeis ensi kesänä ajeluihin mukaan.

Baarimiitti sen kuin lähenee. Ensilumetkin pisti maahan niin eikait tässä voi muuta kuin
033102beer_1_prv.gif
Toivottavasti saadaan mahdollisimman monta osallistujaa ohrapirtelön äärelle
smile_org.gif

Baarimiitti sen kuin lähenee. Ensilumetkin pisti maahan niin eikait tässä voi muuta kuin
033102beer_1_prv.gif
Toivottavasti saadaan mahdollisimman monta osallistujaa ohrapirtelön äärelle
smile_org.gif
Jes, tätä on odotettu! Ei siis sitä lunta, vaan miittiä
biggrin.gif

Kasailin eilen kesän kuvat ja videoit nippuun, niitä riittää. Jos haluatte näyttää omia, niin tuokaa muistitikulla, ulkoisella kovalevyllä tms. mun koneessa ei oo levyasemaa. Tai jos jollain on läppäri missä on HDMI ja DVD-asema, niin ottakaa mukaan!

Mä otan ulkoisenkovalevyn mukaan. Videoita on vaikka ja kuinka
033102beer_1_prv.gif

Sopiihan tällä kertaa kaapeli baarin telkkariin?
smile_org.gif

Ja missä sitä lunta muka tulee... ei Turussa ainakaan. Jos ei juoma maistuis ni vois vaikka prätkällä tulla vielä miittiin
062802moto_prv.gif

Jaha, mulla meni homma reisille. Joudun lauantaiyöksi duuniin, mutta tuun kyllä alkuillaksi istuskelemaan teidän kanssa. Ölppää ei voi kyllä sitten ottaa, ainakaan montaa
mad.gif

No mopokin vaihtui, niin kyllä lisärahalle tulee käyttöäkin...

70/30, että tuun pyörähtämään parilla ja ihmettelemään kuvia.

... jos haluatte näyttää omia, niin tuokaa muistitikulla, ulkoisella kovalevyllä tms. mun koneessa ei oo levyasemaa...
Kävin tänään ostamassa ulkoisen DVD-aseman ja se jopa toimii! Nyt saadaan levytkin näkyviin
wink.gif
Joke, sä se jaksat touhuta ja järjestää. Vilpitön kiitos siitä!
bowdown.gif

Tuskin kesällä oltaisiin niin monesti ajelemaan lähdetty ilman sinua, yhtään tietenkään vähättelemättä muita kesän vetureita ja mukana olleita. Ilman kaikkia mukana olleita ei näitä ajoja ja tapahtumia olisi kukaan kauaa jaksanut värkätä. Pienenä huomionosoituksena lupaan näin julkisesti pistää sulle ruuat ja kaljat huomenna Cup & Pintissä.

Back