• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turkumiitit 2013 - INFOA ja OHJEITA

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
psi sanoi:
Voin hommaa edistää jos halukkaita löytyy.
Halukkaat voi ilmoittautaua: eidem@nic.fi

Ajankohtaehdotuksia otetaan vastaan. Olisiko kolmen-viiden "sarjakilpailulle" kiinnostusta ?

Huom. Modet vois irroittaa tän tuonne Lounais-Suomen puolelle yleiseen TM lätinään.

Ajankohtahan voisi olla baarimiitin yhteydessä. Joku lauantai tässä talvella ensi vuoden puolella. Ensin kovaa rallia, ja sitten känni päälle ratkaisten lopullinen paremmuus painilla ja päähänlyöntikisoilla :grin:

Itse olen skeptinen, että tulee tarpeeksi porukkaa ihan sarjaan saakka. Tuollainen one off toiminee.

Kyll meikän kiinnostus heräs heti jopa ilman loppuhuipennuksia:grin:

JMH sanoi:
Viikkoa ennen messuja? Ehtis kans juonimaan, et kuka ajaa :)

Juonitaan lisää. Jos ei ole bussilastillista menossa niin kuski vois olla tosi helposti päätettävissä.
Kartingissakin varmaan hitain...osallistuminen siksi epävarmaa. Itsetunto-ongelmia...

;) :D

(Voi työtkin haitata. Ku pomo on veemäinen. Juonitaan)

Heh... Marko kaivoi korvaansa MP-maailman viime numerossa. Julkkis.... tarjoaa siten kartingin kaikille.

Niin olikos kukaan kerinnyt laittamaan postia psi:lle, oli kuulemma ollut melko hiljaista kun itse sain aikaiseksi laittaa postia osallistumisesta.
Paiskokaa postia jotta järjestäjä tietää osallistujien määrästä eli eidem@nic.fi

tate66 sanoi:
Niin olikos kukaan kerinnyt laittamaan postia psi:lle, oli kuulemma ollut melko hiljaista kun itse sain aikaiseksi laittaa postia osallistumisesta.
Paiskokaa postia jotta järjestäjä tietää osallistujien määrästä eli eidem@nic.fi

ai katsos... en tuota huomannut. Sisälukutaito nolla.

Sit kun päivää saadaan selville millon tää häppeningi olis, niin täytyy sitten katsella noita työvuoroja että mikä on tilanne.

Back