• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turkumiitin ilta pyrähdys 25.4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marko.fzs
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joke sanoi:
Kiitos mukavista mutkista! Oli muuten enemmänkin Poliisisetiä liikenteessä. Eivät tulleet ihmettelemään mun putkia, vaikka ihan ratsian viereen kurvasin tankkaamaan :smoking:

Katos katos!!!
Ois joutunut väittelyyn ja lyömiseen. Lakitekstillä siis. Mun pyörä päätti sit mun puolesta vissiin :grin:

Kyllä harmittaa kun joutui vaan kuuntelemaan mopojen ääniä hommien lasin läpi.
No onneksi kävin aamulla heittämässä pikkuisen lenkin ennen hommia, kyllä olisin mielelläni ollut mukana kurvailemassa.

fayout sanoi:
Hienot kelit ja hienot reitit!
Kävittekö moikkaa ohikulkutiellä poliisisetiä?

Vaan 6 prätkää meitä oli mukana. Harmi ku ei tullu kuvaa otettuu todisteeks.

Mä kyllä moikkasin sitä, kun ohi ajoin tasan sataa kutosella ja pintakaasulla, ettei kilvet nyt vaan lähde... Mietin hetken oisko vetäny vielä kytkimen pohjaan kohdalla, mut se olis voinu olla jo epäilyttävää... ;)

Kiitokset vaan täältäkin veturille ja pukamalle (ja koko pikkuletkalle) loistoreitistä , hauskaa oli taas.

Piti tosiaan ajaa varmuuden vuoksi hiukan kiertotietä kotio polliisin pelossa, mutta heikolla menestyksellä, heti Halisissa tuli poliisiauto vastaan, ja ykköstiellä pyöräpoliisi. No, tossa vaiheessa (ja kaupunkialueella) saavat mun puolesta pörrätä sydämen kyllyydestä, kunhan eivät tule letkoja häiritsemään.

Back