• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turku ORG 24.2.2007 Baarissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja suzukai
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Parempi myöhään kun ei milloinkaan...

Turun alueen porukat kokoontuu huomenna Bar Pelimiehessä.

Homma on sitä tuttua
033102beer_1_prv.gif
sekä kaikkea muuta mitä päähän pälkähtää ja mieleen juolahtaa.

Halvat hinnat on taas sovittu koko illaksi. Oluthan on aina rahan arvoista, oli hinta mitä tahansa, mutta näillä hinnoilla voidaan puhua jo itseensä sijoittamisesta.
033102beer_1_prv.gif

Porukkaa on tuolla Turun suljetussa foorumissa ilmoittautunut mukavasti mukaan, joten tule sinäkin.
smile_org.gif

Joopa joo...ollaan kyl Hoitsun kaa siel Sokos hotel Hampurilais sitissä...mut meil on 2 muksua mukana...jospa toinen meistä poistuisi ulkomaailmaan
confused_orig.gif
Vai ei teil sattuis olemaan lastenhoitajaa hotellille järkätä? Kait Turggulaiset sellaisen vois järkätä hetkeksi...pliiits! Olis 1v6kk ja 4v penskoista kyse...tosi iloisia ja nauravaisia poikia!

Joo ja tositarkoituksella
thumbs-up.gif
Tää ei ole mikään tsöykki! Varmaan parikybää voitaisiin maksaakkin hoitajalle...alkaa kuulostaan epätoivoiselta
biggrin.gif

Voi laittaa vaikka privaa...

Joopa joo...ollaan kyl Hoitsun kaa siel Sokos hotel Hampurilais sitissä...mut meil on 2 muksua mukana...jospa toinen meistä poistuisi ulkomaailmaan  
confused_orig.gif
Vai ei teil sattuis olemaan lastenhoitajaa hotellille järkätä? Kait Turggulaiset sellaisen vois järkätä hetkeksi...pliiits! Olis 1v6kk ja 4v penskoista kyse...tosi iloisia ja nauravaisia poikia!

Joo ja tositarkoituksella  
thumbs-up.gif
Tää ei ole mikään tsöykki! Varmaan parikybää voitaisiin maksaakkin hoitajalle...alkaa kuulostaan epätoivoiselta  
biggrin.gif

Voi laittaa vaikka privaa...
Eikös täällä turussakin oo orggilaisissa noita vakiintuvia pariskuntia.. Tosta niille pikku makupala siitä mitä tulevan pitää
biggrin.gif

Mä käväisin paikalla vähän yhdeksän jälkeen, aika yksinäinen olo tuli, eipä siellä ketään ollut. Olisin kyllä jäänyt odottelemaan, mutta hirmu kiire Nauvoon pakotti ukkelin pikaisesti likkeelle (Olin autolla ja janotti, siitä kiire).

Mä käväisin paikalla vähän yhdeksän jälkeen, aika yksinäinen olo tuli, eipä siellä ketään ollut.
Mä istuskelin tuolloin siellä takanurkassa, bilispöydän vieressä, orggilaisten vakiopaikassa.. Kyllähän sinne porukkaa tuli lopulta n.20 henkeä, mikä on ihan hyvä tulos.

Olipahan taas kerran erittäin mukava ilta
033102beer_1_prv.gif

jälleen kerran ämmä kiittää hauskuutuksesta, tanssitunnista ja halvasta kaljasta
biggrin.gif

suunnitelma B jäi kyllä vielä avoimeksi...?

Juu kiitoksia vaan kaikille! oli kiva nähdä, mutta kiva oli myös kömpiä hotellin ylelliseen sänkyyn
inlove.gif
Niin ja pieni pippurinen Hoitsuhan ei päässyt Börssiin sisään, ei ikä eikä kokokaan riittänyt
biggrin.gif

Sunnuntain Caribian reissu päättyi onnellisesti: rahat meni, lapset ei hukkuneet ja mulla kädessä palovamma, kiitos vesiliukumäen
biggrin.gif
On muuten petollista maksaa ostokset sillä rannekkeella kun saa tapella kuka jää töihin, jos rahat ei riitä
crazy.gif
Mehän ollaan niin rahoissamme, ettei meille käynyt niin
biggrin.gif
Seuraavan kerran, jos Turku on viel olemassa
wink.gif
pitää tulla aikuisten kesken kylpylään rymyämään. Oli oikeesti kivaa, kunhan vaan käsi paranis nopeaan
kaboom.gif

Back