Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nou proplem!Oho, hupsisps. Meinasin siinä Karkkilan risteyksessä Pusulaan päin
suunnistaessa pyörtää saunareissut ja hilpasta
jonon perään.![]()
Onneksi kuitenkin viehkeä perälupsukka.... öhh siis
ryhmän virallinen peräluuska, katosi horisonttiin
sen verran sujuvasti että palasin saunaversioon.
Mä jotenkin olin ymmärtävinäni että tuota et ollut tulossa letkaan kun osottelin että menemenenyt sinne kattisen takamukseen kiinni, mutta sä viitoit että eeeei, en mee, ni jotenki sitten emmä osannu jäähä sitä risteystäkään merkkaamaan (käännyttiin kolmen-neljän kilsan jälkeen vasuriin, ööö, Hongisoja (?)), varsinnin kun sä ilmestyit siihen paikalle ku Star Trekin tyypit, hups vaan yht'äkkiä.![]()
Sorgen, ai hitto ku oisin tienny ni en ois kiihdyttänyt paikalta ku ufoVirallinen Luuska pyytää mitä nöyrimmin anteexi ja muuttuu jatkossa viehkeäksi lupsukaksi![]()
![]()
ps. saunomisessakaan ei ole mitään vikaa![]()
No näitä sattuu, eipä siinä mitään, kun muuten oli mukavaa.Eikä siinä mitään, itsekin eksytin heti lähdössä yhden.![]()
Päättelin ettei tulekaan mukaan, kun merkkasin risteystä; eikä ketään ala näkymään. Anteeksi vain hänelle, sekin tilanne päättyi onnelisesti. Löysi letkan myöhemmin
.![]()
ISO kiitos Turkulaisille!![]()
sekä tietenkin matkaseuralle![]()
Kiitos kuuluu myös Mattipojalle kun Kotkat lensi pesästä Tammelassa![]()
No voi juma
Paikassahan ei ole mitään vikaa...No voi jumaNyt on kyllä aivan väärät vehkeet väärässä paikassa![]()
![]()
Lähettiin 16 pyörän voimin ajeleen Nihtisillan ABC:ltä kympin pintaan, että kyllä vaan saatto olla meidän poppoo tohon aikaan kohdassa XTuliko teidän mukaan Helsingin suunnasta porukkaa? Ajelin joskus puol ykstoista ykköstietä Helsinkiin päin. Kohdassa X ennen saloa tuli ~10 pyörän letka vastaan jotka iloisesti moikkasivat.
Tulipa heti mieleen että mistä mahdan jäädä paitsi.
Nyt pitää kyllä todeta että ajelin ton saman reitin fazerilla, mutta vauhti oli kyllä aivan eri
Nii... Oishan se jotenkin sattunut tohon päivän Turku-teemaanMiks mä aina valitsen väärin![]()
...oisin niin mielellään ottanu parit ja tullu sun pakkarille antamaan hyviä neuvoja![]()
![]()
Jottain jo juttelit tulevasta (jossain vaihees) surauksest,ja jos menee niin kun suunnittelit niin ehdottomasti mukanaNyt pitää kyllä todeta että ajelin ton saman reitin fazerilla, mutta vauhti oli kyllä aivan eri![]()
Ja se reissu mikä muhii ei sisällä noin suuria vesiesteitä
. Mutta siitä sitten myöhemmin lisää.![]()
Tuossahan mentiin vielä ihan yleisrajoituksen sallimissa rajoissa...Jo,kyll jarnon vauhti oli ihan kiitettävä siin vanhal turuntiel,karkuun se pääsi aina kun ei ollut pitkä suora,kyll nytt on pakko jo heittää rupulit alle et pyörän saa liikkumaankin kun kaasua vääntää soralla,tä oli siis mun tekosyy kun jäin pikkasen siin vanhal tiel![]()
![]()
![]()
![]()
Ei vaan,kyll jarno osaa käskeä![]()